SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
ace-oo- sanoi:
Jättää vaikka tilaamatta sen viimeisen paukun baarissa.:)

Itse jätän aina tilaamatta sen toiseksi viimeisen paukun :jahas:

Myös tuo Aninkaistenkadun keilarata kelpaa, se tosin edellyttää sen että tuopponen kädessä saa häiriköidä myös rata-alueella.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No ihan sama se sitten on. Mutta jos ei kuppis kelpaa niin joku muu saa sen sitten hoitaa :). Ilmeisesti tuo siis oli Honeyn mukaan aika täyteen buukattu tuo kiitorata. Aninkaisten keilaus käy myös. Whatever, ilmoitelkaa kun joku jotain keksii...

Ex-Tavis sanoi:
Ps. Tuollahan aiemmin oli vähän puhetta siitä, että tehtäisiinkö ruokatilaukset Amarilloon etukäteen, jolloin saataisi ruuat ainakin suht. siedettävässä aikataulussa keiJOilusta nälkiintyneisiin katabolisiin kroppiimme :)..Olisiko siinä siis mitään järkeä, vai tilataanko sapuskat vasta siellä?

Mun mielestä menee aikamoiseksi säädöksi kerätä jengin tilaukset ja ilmoittaa sinne (sitten kun joku vielä peruu tulonsa viime hetkellä). Oon ollut muutaman kerran syömässä lähes täydessä ravintolassa enkä joutunut ikuisuutta odottamaan. Ja mikäs siinä odotellessa + turistessa + :kippis1:

nigster sanoi:
No ihan sama se sitten on. Mutta jos ei kuppis kelpaa niin joku muu saa sen sitten hoitaa :). Ilmeisesti tuo siis oli Honeyn mukaan aika täyteen buukattu tuo kiitorata. Aninkaisten keilaus käy myös. Whatever, ilmoitelkaa kun joku jotain keksii...

No prkl.. Varaa sieltä kuppikselta ne 4 rataa, voihan ne sitten perua, jos jotain muuta keksimmä, mutta olisi ainakin yksi paikka jo valmiina.

Aninkaisten halli kelpaa kyllä mulle myös.

Tosiaan elin aivan siinä uskossa, että miitti olis jo viikon päästä, eli ei tässä vielä mikään kiire olekaan noiden kanssa. Mutta alustavasti siis varataan sieltä kupittaalta ne radat viikon päästä. Eikä se matka kuppikselta niin ylivoimainenkaan ole, ainakaan jos ei ole tätä -20 astetta silloin :).

Integrandi sanoi:
Mun mielestä menee aikamoiseksi säädöksi kerätä jengin tilaukset ja ilmoittaa sinne (sitten kun joku vielä peruu tulonsa viime hetkellä). Oon ollut muutaman kerran syömässä lähes täydessä ravintolassa enkä joutunut ikuisuutta odottamaan. Ja mikäs siinä odotellessa + turistessa + :kippis1:

Selvä! Onneksi tosiaan järjestyi tämä miitti perjantaille ettei itsellä olisi ollut kiire kymmenen maissa kavereiden tupareille, joten nyt ruokaa voikin ihan hyvin odotella hyvässä seurassa.

Mullekin käy Aninkaisten keilahalli,sillä varsinkin sijaintinsa suhteen se on Kupittaata parempi..

Ylösnosto...

Tööt!!!

Onpas tuo keilailu suosittua... Soitin äsken aninkaisiin sekä kupittaalle. Aninkaisissa oli täyttä 19 aikaan, 17-18 olisi vapaa (en tiedä montako rataa kun en tajunnut kysyä), mutta se taitaa olla liian aikaisin. Tein kuitenkin niin, että varasin kupittaalta 2 rataa (ei ollut enempää vapaana) 19-20 väliseksi ajaksi perjantaina 3.2.

Kupittaan hinnaksi tulisi: 14e/rata/tunti (ilman opiskelijakorttia mutta mulla ainakin sellainen on, joten hinta tosta hieman laskee). Ja kenkävuokra 1e. Noihin on vaikea kaikkien mahtua "kunnolla" keilaamaan, mutta eiköhän me selvitä...?

Mutta mitä ajatuksia herää???

Amarilloon en vielä soittanut koska soitan vasta sitten kun tuo keilaus on vahvistettu teidänkin osalta.

Pidetään ainakin se kuppis varattuna, mutta voihan tässä miettiä jotain muutakin vaihtoehtoa vielä.

Soita vain amarillo jo, mennään sinne joka tapauksessa, katsotaan vain mitä keksitään ennen sitä tehtäväksi. Tai siis tämähän on vain minun mielipiteeni..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulle käy melkeen mikä tahansa, pääasia et pääsee syömään Amarilloo :kuola:

Kaksi rataakin riittäisi ihan hyvin. Muodostettaisiin 4 about 5 hengen joukkueita, niin kerkeäisi juoda olutta&seurustelemaan siinä välissä ihan hyvin. Tuskin keilaaminen on tämän meettingin itsetarkoitus?

2 keilaradan vaihtoehto mahdollistaisi ilmeisesti Kiitoradan käytön, joka on tunnelmaltaan yliverto muihin nähden.

ace-oo- sanoi:
Kaksi rataakin riittäisi ihan hyvin. Muodostettaisiin 4 about 5 hengen joukkueita, niin kerkeäisi juoda olutta&seurustelemaan siinä välissä ihan hyvin. Tuskin keilaaminen on tämän meettingin itsetarkoitus?

2 keilaradan vaihtoehto mahdollistaisi ilmeisesti Kiitoradan käytön, joka on tunnelmaltaan yliverto muihin nähden.

Täytyy myöntää, lapin miehellä on pointti.:thumbs:

Eikös se Kiitorata ollut täynnä myös? Mutta käyhän tuo 2 rataa mullekin, pidetään siitä kiinni.

Amarillo: Soitin sinne ja sopisin, että meitä tulee 15-20 henkeä ja saavumme sinne 2030-2100. Meidän PITÄÄ sitten valita 2-3:sta ruuasta mitä syömme jotta keittiö pystyy ne helposti tekemään (muuten ne olisi pitänyt ilmoittaa ennakkoon joka on mielestäni vaikeampaa niin). Pystymme varmasti valitsemaan 2-3:sta vaihtoehdosta ruokamme?

Homma olisi siis selvä. Kupittaalle hieman ennen 1900 ja sitten keilataan, gaylataan ja hengaillaan. Tämän jälkeen siirrymme amarilloon 2030-2100 välisenä aikana.

nigster sanoi:
Pystymme varmasti valitsemaan 2-3:sta vaihtoehdosta ruokamme?

Riippuu varmaan vähän vaihtoehdoista.. :jahas: No, kunhan lihaa on saatavana, niin ehkä sitä jotain löytyy.. :D

Siis hetkinen... tarkoitin tietysti, että koko listalta voi valita, kunhan yhteensä kaikkien kesken tulee maximissaan 3 eri ruokaa. Got it?

Esim.
Ihmiset 1-9 syövät lihaa (listan nro. 3)
Ihmiset 9-16 syövät kanaa (listan nro. 7)
Ihmiset 16-19 syövät kalaa (listan nro. 1)
Eli tässä vaiheessa ei voi ottaa enää ketään numeroa 69. Tajusitteko? :D

EDIT. Voi vitun keijo ;)
EDIT2. Älkääkä vaan alkako saivartelemaan noista listan numeroista, ne ei ole todellisia ;)

nigster sanoi:
Siis hetkinen... tarkoitin tietysti, että koko listalta voi valita, kunhan yhteensä kaikkien kesken tulee maximissaan 3 eri ruokaa. Got it?

Tajusin, ilman rautalankaa jopa. :jahas: :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom