SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Integrandi sanoi:
Mukana tietty. Voitaisiin mennä sinne Turun räkälään, jossa saa koko illan ilmaiseksi, kun vetää karaoken alastomana..

Onko tällänen mesta oikeasti... En osaa laulaa paskaakaan mutta saatasko puoleen hintaan jos muija laulaisi ja mä oisin alasti, pikku nakuilu ei ole mulle ongelma :rock:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Integrandi sanoi:
Kyllä niihin mestoihin pääsee, jos kuuluu samaan porukkaan. Pääasia että oot 18-v. Monesti poket on joustanut muutaman henkilön kohdalla jos on isommassa porukassa ollut. Jos ei onnistu niin hyppäät taicaviitan povitaskuun ja tuut sisällä ulos...
Hmm, täytyy kattoa. Vois sitä ehkä sit tullakki, saas nähä.

TheSami sanoi:
Onko tällänen mesta oikeasti... En osaa laulaa paskaakaan mutta saatasko puoleen hintaan jos muija laulaisi ja mä oisin alasti, pikku nakuilu ei ole mulle ongelma :rock:

Joissain Turun paikoissa on sillon tälön nakukaraokeja joissa saa sitten kiskoa nakuilijat ilmatteeksi. Mutta ei ole niitä enää, eikä mun mielestä missään ollu pysyvää tarjousta.

Jos porukka menee Amarilloon syömään, ei se ole paska paikka juodakaan, melkein parhaita baareja ja alakerrassa saa jorata ja jytäillä.

Voi per*e, kun taas paljon asiaa tullut päivän aikana..

No, "nimilista" nyt:
- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee (työvaraus)
- rocky6 (amarillo)
- ace-oo- (työvaraus)
- nigster
- Reeenari
- Cassu
- Minimari
- Ex-tavis
- :muumimerkki: keijo s
- taicaviitta (työ/muu varaus)
- MillaMagia

Teoriassa on mahdollista, että otan kärryn käyttöön, mutta se taitaa jäädä sitten kaupunkiin. En kyllä vielä lupaa mitään. Kupittaalta toisaalta saattaa joskus jopa busseja kulkea, tietty voidaan kannattaa myös turun bussiliikennettä kollektiivisesti. Silloin ei ole vielä edes niitä taicaviitan rakastamia känniörveltäjiä autot täynnä.. :)

Niin ja nigster lupasi diilata keilauksen :worship:. Maksut varmaan voi hoitaa paikan päällä tai tarvittaessa sopia esim luonnossa maksamisesta, jos niin haluaa.. :rolleyes: (nyt saa nauraa)

TJJ sanoi:
Teoriassa on mahdollista, että otan kärryn käyttöön, mutta se taitaa jäädä sitten kaupunkiin. En kyllä vielä lupaa mitään. Kupittaalta toisaalta saattaa joskus jopa busseja kulkea, tietty voidaan kannattaa myös turun bussiliikennettä kollektiivisesti. Silloin ei ole vielä edes niitä taicaviitan rakastamia känniörveltäjiä autot täynnä.. :)

No eipä ton asian kanssa kannata varmaan paljoa ressata. Kyllä sieltä leppoisasti kävelee ja samalla voi rauhassa tyhjentää sen taskulekan. Ei tarvii sitten Amarillossa(?) ostaa niin paljon niitä ylihintaisia paukkuja.

Integrandi sanoi:
No eipä ton asian kanssa kannata varmaan paljoa ressata. Kyllä sieltä leppoisasti kävelee ja samalla voi rauhassa tyhjentää sen taskulekan. Ei tarvii sitten Amarillossa(?) ostaa niin paljon niitä ylihintaisia paukkuja.
Sie saat sitte sumplii mut sisään baarin, missä on liian korkee ikäraja mulle, jos päätän ottaa kuppia:nolo: . Meinaan, ku sää osaat nää "säätämiset" niin hyvi :rock: .

Jakloppi ilmoittautu epävarmana mukaan. Tässä on pohjoisen keikka suunnitteilla juuri tuohonb kohtaan, mutta jos ei tule lähdettyä niin mukana ollaan :rock:

- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee (työvaraus)
- rocky6 (amarillo)
- ace-oo- (työvaraus)
- nigster
- Reeenari
- Cassu
- Minimari
- Ex-tavis
- :muumimerkki: keijo s
- taicaviitta (työ/muu varaus)
- MillaMagia
- Jakob (ehkä)

Varmaan riittää jos mä käyn tossa 27.1 eli viikkoa ennen ne radat varaamassa? Ja pannaanko 4 rataa? Pakettiin?

nigster sanoi:
Varmaan riittää jos mä käyn tossa 27.1 eli viikkoa ennen ne radat varaamassa? Ja pannaanko 4 rataa? Pakettiin?

Kyllä mun mielestä varmasti riittää ihan hyvin.Tarkisteta tilanne vielä just ennen varaamista täältä threadistä, mutta jos muita ei ilmottaudu, eiköhän tuo 4 riitä:thumbs: .

nigster sanoi:

Check. Ja kovasti on nyt puhuttu, että Amarillo olis siitä seuraava paikka.. Itsehän tälläisenä vasta reilut 6 vuotta Turussa asuneena en ole ko paikkaan vielä ehtinyt jalallani astumaan, joten onko siellä tilaa vai varaammeko sieltä myös paikkaa (esim 15-20 hengelle)?

Päivä on perjantai, joten kannattaisi varmaan varata, vaikka se viikko ennen. Amarillossa loppuu ruokatarjoilu jossain vaiheessa iltaa, ei kyllä pysty muistamaan koska, mutta eiköhän me ehditä jos kerran vähän 20:00 jälkeen siellä ollaan...

TJJ sanoi:
Haluatko varata senkin?
Jaa että haluanko? No en!! :D

Mutta jos sitä ei ketään muukaan varaa niin sitten mä voin sen buukata. Tehdään vaikka niin sitten, että ensi viikon torstaihin asti on aikaa ilmoittautua mukaan ja mä sitten perjantaina varaan noi molemmat?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
nigster sanoi:
Amarillossa loppuu ruokatarjoilu jossain vaiheessa iltaa, ei kyllä pysty muistamaan koska

Oon tilannut sieltä sapuskaa vielä klo 20.45, joten ainakin siihen asti saa.

Mites ton päivän kanssa, oliko se jo hakattu kiveen? Jos ei niin mahtaiskohan sopia saman viikonlopun lauantai? Tuli vähän ongelmia perjantaiksi...

nigster sanoi:
Jaa että haluanko? No en!! :D

Mutta jos sitä ei ketään muukaan varaa niin sitten mä voin sen buukata. Tehdään vaikka niin sitten, että ensi viikon torstaihin asti on aikaa ilmoittautua mukaan ja mä sitten perjantaina varaan noi molemmat?

No voin minäkin sen käydä varailemassa, mutta buukkaa sää, niin mää (määmää) tarjoon sulle ölin kaiken kunniaksi. :kippis1:

No voin mää buukata! Sitä että onko päivä lopullinen niin pitää varmaan odotella vastauksia, mulle se on aivan sama onko se pe vai la. Eli siis, tulevan viikon aikana pitää päättää onko se perjantai vai lauantai ja myös se, että ketä tulee jotta tietää sitten noi varailut tehdä. Mutta vedetään tosiaan se raja siihen torstaihin 26.1.

TJJ, jag dricker inte öl ;)

Pikku edittiä.

Pe 3.2 tässä minun käsittääkseni nyt on ollut vahvimmilla. Mutta vielähän tässä on aikaa.

nigster sanoi:
TJJ, jag dricker inte öl ;)

No, sitten vesi on the rocks. :D

Mä ehdin varata lapsenvahdin (anopin) perjantaille. Muutokset kyllä onnistuu mutta pikemmin paremmin.

Miten safka? onko tän amarillon listaa jossain. Helpottaa nopeuttaa keittiötä ja tarjoilua jos tiedettäis etukäteen? Näin iso lössi voi meinaan joutua odottamaan safkaa tunninkin huonoon aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom