SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä mukana. Tai sitten en.
smoker.gif

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Eli siis Perjantaina 3. Helmikuuta. Laskekaa minut vahvuuteen. Eikös tällainen olisi ihan jees:

1. Keilaus (vaikka kupittaan urheiluhallissa koska kiitorata on törkeesti kalliimpi)

2. Ruoka siis paikassa X (sen varmaan saa silloin sumplittua)

3. Baarireissu tms. halukkaille

Reeenari: Sulaudut hyvin joukkooon. :rolleyes:

Ilmottanut siihen tyyliin tulostaan, että laitan listalle ovat seuraavat:
- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee
- rocky6
- ace-oo- (vai?)
- nigster
- Reeenari (vai?)

Kuppis voi olla ihan jees keilaamiseen, mutta siitä on kyllä sitten pieni siirtyminen kaupunkiin ruokalautasten ääreen. Porukkaa on jo sen verran tuossa, että varmaan kannattais päättää se ruokapaikka kans ajoissa, niin vois vähän varata etukäteen, että olis tilaa.

Ehdotuksia ruokapaikasta? Vaatimuksena hyvä ruoka ja niin isot annokset, että kaikki saavat mahansa täyteen ja että ex-tavis (joka tosin ei ole vielä ilmaissut tulevansa mukaan tähän suunnitelmaan :eek: ) saa vielä jotain kaikkien lautasilta.. ;)

TJJ sanoi:
Kuppis voi olla ihan jees keilaamiseen, mutta siitä on kyllä sitten pieni siirtyminen kaupunkiin ruokalautasten ääreen. Porukkaa on jo sen verran tuossa, että varmaan kannattais päättää se ruokapaikka kans ajoissa, niin vois vähän varata etukäteen, että olis tilaa.

Ehdotuksia ruokapaikasta? Vaatimuksena hyvä ruoka ja niin isot annokset, että kaikki saavat mahansa täyteen ja että ex-tavis (joka tosin ei ole vielä ilmaissut tulevansa mukaan tähän suunnitelmaan :eek: ) saa vielä jotain kaikkien lautasilta.. ;)

No ei kuppikselta kaupungille marssi kuin muutaman minuutin. Miten olisi ruokapaikaksi vaikka: Rico, Torre, Dennis tai kiinalainen Great Wall. Ehdotelkaa muitakin, noi vaan tuli heti ekana mieleen.

Jos ei tule jotain yllättävää niin olen kiinnostunut.

Varmaksi en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa. Koska voi olla että noi työtehtävät kutsuu. No toivottavasti ei.

TJJ sanoi:
Reeenari: Sulaudut hyvin joukkooon. :rolleyes:

Ilmottanut siihen tyyliin tulostaan, että laitan listalle ovat seuraavat:
- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee
- rocky6
- ace-oo- (vai?)
- nigster
- Reeenari (vai?)

Count me in!!!...Ups, ihmettelin itsekin että miks en vastannu heti:lol2: . Eli, nimenomaan paikan on oltava sellanen josta MÄ rohmuan muiden "jätteet"..Heh!

Ainakin Torren ruoka on tuttu juttu mulle, ja siellä salaattipöytä on VAIKUTTAVA: jopa jotain kalaa/lihaa löytyy ja sitähän saa siis mättää niin paljon kuin vain suinkin ilkeää!Ääni Torrelle!

TJJ laita myös mun nimen eteen muumimerkki.

Keilailu onnistuu kyllä myös Kiitoradalla, löytyypi ihan keskustasta. Jos ja kun keilailu menee vituiksi, pystyy paikalla myös pelailemaan bilistä loungepuolella.

Ruokapuoleksi ehdotan että menemme Ace-oon kämpille syömään kylmiä nakkeja sekä karjalanpiirakoita.

jees.. Keilamaan ja syömään voisi tulla. taidan jättää ton baariseikkailun joksikin toiseksi kertaa, sillä dieetti alkaa 1.2.

Millanen aikataulu on suunnitelmassa? ja ruokapaikaksi käy mikä vaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ex-Tavis sanoi:
VAIKUTTAVA: jopa jotain kalaa/lihaa löytyy ja sitähän saa siis mättää niin paljon kuin vain suinkin ilkeää!Ääni Torrelle!

Jaa saa vai? Katselin äsken hinnastoa+tarjontaa enkä moista nähnyt. Ääni ehdottomasti jollekin seisovan pöydän tyyppiselle paikalle. Noista 200 g sisäleikeannoksista ei tule kuin vihaiseksi...

Integrandi sanoi:
Jaa saa vai? Katselin äsken hinnastoa+tarjontaa enkä moista nähnyt. Ääni ehdottomasti jollekin seisovan pöydän tyyppiselle paikalle. Noista 200 g sisäleikeannoksista ei tule kuin vihaiseksi...

Ei taida buffetteja olla muuta kuin lounasaikaan....

Olen kanssa tulossa. Kupittaan hinnat on varmaan inhimillisemmät kuin kiitoradalla, joten se on ok. Mutta Torre :down: olin tosi pettynyt viimeksi käytyäni: ylihintaista eikä niin hyvää. Ihan naapurissahan löytyy paikkoja, joissa luulisi sekä syöjien ja juojien viihtyvän: Amarillo, Shamrock -olisko mitään? Vai pysytäänkö leppoisan seurustelun merkeissä tiukasti tuopista kiinni pitäen eikä mennäkään syömään? Mulle passaa aika lailla kumpikin vaihtoehto.

Mites kellonaika, jos perjantaina miitataan? Olisko joku klo 19?
Keilailua 1t, jonka jälkeen siiryminen ravitsemusliikkeeseen X -Kupittaalta keskutaan ei kävele kuin max 10min. Täällähän on kohistu kävelyn korvaavan jalkatreenin :D

Muulla ei niin väliä tosiaan mutta annosten koko pitäs olla kohdallaan. Väittäisin kokooni nähden olevan kova syömään :)

Kupittaan halli on siinä lasten seikkailupuiston vieressä?

Suoraan kaljalle vaan niin loppuu arpominen:) Jos pakko mennä syömään niin otetaan joku edukas ettei jää kenelläkään ainakaan rahasta kiinni?

TheSami sanoi:
Kaikkia nimimerkkejä kun en tunne, rouva kysyi onko muita naisia lähdössä ?

Cassu tunnustikin jo, samoin ex-tavis oli ainakin viimeksi kovasti naisen oloinen.

Lista nyt..
- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee
- rocky6
- ace-oo- (vai? ilmeisesti)
- nigster
- Reeenari
- Cassu
- Minimari
- Ex-tavis
- :muumimerkki: keijo s

Taistelkaa nyt mitä tehdään ja millä aika taululla, mä en jaksa nyt miettiä.. :zzzz:

keijo s sanoi:
Ei taida buffetteja olla muuta kuin lounasaikaan....

Oho, mun virhe:nolo: . Tässä tapauksessa suosittelisin just Amarilloa, josta löytyy varmasti ruokaa jokaiseen makuun, eikä hintakaan pitäisi olla paha.

Mun suositus siis on illan suhteen seuraavanlainen:

1. Tapaaminen kupittaan keilahallilla(The Sami: kyllähän se kupolinmuotoinen urheiluhalli keilahalleineen on juuri seikkailupuiston vieressä) klo 19. Keilailua klo 20 asti (paitsi Keijo-s, joka on hermostuksissaan siirtynyt pelaamaan bilistä;) ).

2. Siirtyminen reippahasti KÄVELLEN Amarilloon(n. 10-15 min)(Älkää sitten ihmetelkö että mä näin massakauden päätteeksi läähätän heti 5 metrin jälkeen:D ), jossa ankaraa mättöä ja kenties :kippis1: -aloittelua.

3. Turun yöelämä ja :kippis1: -jatkoilua!

Ps. Rocky6: Amarillo on edulliseksi luettavissa ja kyllä sinne :kippis1: -telemään mennään;) !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom