SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Mää en tuu uimaan. Mää en tuu megazoneen. Mää en tuu mikroautoilee. :D . Mut voin mää mukaan tulla noihin, mutten jaksa osallistua(paitsi emmää jaksa Caribias kattella, ku muut polskuttaa. Taino...:kuola: ). Noh, menkää te mihin meette, mää tuun sitte ainakin syömään ja örveltämään(jos ikä riittää).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Weak sanoi:
Mää en tuu uimaan. Mää en tuu megazoneen. Mää en tuu mikroautoilee. :D

Tulet. Tai itket ja tulet. ;) :haart: :thumbs: :rolleyes: :D :hyper:

riittääkö nuo hymiöt kertomaan, että edellinen oli sitä ns. huumoria?

Kuka muuten huolehtisi isojen tissien kähmimisestä ja muusta olennaisesta? ;)

TJJ sanoi:
Tulet. Tai itket ja tulet. ;) :haart: :thumbs: :rolleyes: :D :hyper:

riittääkö nuo hymiöt kertomaan, että edellinen oli sitä ns. huumoria?

Kuka muuten huolehtisi isojen tissien kähmimisestä ja muusta olennaisesta? ;)
Hehheh :D . Noh, siis kyl mää mukaan luultavasti tuun, mut en varmaa jassa osallistuu noihi "ylimääräsiin" aktiviteetteihi, siis noihi yllämainittuihi :) .

Weak sanoi:
Hehheh :D . Noh, siis kyl mää mukaan luultavasti tuun, mut en varmaa jassa osallistuu noihi "ylimääräsiin" aktiviteetteihi, siis noihi yllämainittuihi :) .

Keräät siis katseita sivussa ja samalla tiirailet miehekkäästi tissejä ja perseitä? ;)

No, mutta asiaan. Oman kalenterini mukaan ehdottelen nyt päiviä mitä voisin ainakin minä harkita ja muut kans: la 21.1, su 22.1 (aika pian tosin ovat), su 29.1, la 4.2, su 5.2, su 12.2, la 18.2. Ja kaikki perjantait.. Sunnuntait ovat vain huonoja, jos meinaa lähteä kaupungille patsastelemaan..

TJJ sanoi:
Keräät siis katseita sivussa ja samalla tiirailet miehekkäästi tissejä ja perseitä? ;)

No, mutta asiaan. Oman kalenterini mukaan ehdottelen nyt päiviä mitä voisin ainakin minä harkita ja muut kans: la 21.1, su 22.1 (aika pian tosin ovat), su 29.1, la 4.2, su 5.2, su 12.2, la 18.2. Ja kaikki perjantait.. Sunnuntait ovat vain huonoja, jos meinaa lähteä kaupungille patsastelemaan..
En tunnusta mitään :hyper: . Mul on ainaki abilaiva sitte 16-17pv helmikuuta, että mää en ainakaan sitten pääse. Muut kerrat kai sitten ehkä mahdollisest ehkä voi käydä, en lupaa mitään :D . Mut muistutan taas, et pakkiksel on ne synttärit 28pv tätä kuuta.

hetkeksi käännän silmäni pois Pakkikselta ja täällä jo Turku-miittaillaan....Mahtavaa!
Mites olis tuo Kiitorata? Keilailua keskustassa ja siitä etteenpäin?
Caribia ei valitettavasti nappaa, lähtee värit valumaan ;)
Muuten olen aika avoin ehdotuksille, tosin Megazonessa saisin napin otsaani varmaan ekana :)
Kuinka olisi helmikuun eka viikonloppu, 3/4.2.?

minimari sanoi:
hetkeksi käännän silmäni pois Pakkikselta ja täällä jo Turku-miittaillaan....Mahtavaa!
Mites olis tuo Kiitorata? Keilailua keskustassa ja siitä etteenpäin?
Caribia ei valitettavasti nappaa, lähtee värit valumaan ;)
Muuten olen aika avoin ehdotuksille, tosin Megazonessa saisin napin otsaani varmaan ekana :)
Kuinka olisi helmikuun eka viikonloppu, 3/4.2.?

Hienoa, nyt olet ilmeisesti parantunut kuumeestakin eikä se enää toimi (teko;)-) syynä miitistä poisjäämiselle!Mä kannattaisin todellakin sun ehdotusta Kiitoradasta, ja kallistun samalle kannalle myös Caribian suhteen!Eli naisten EI-äänet jyrää Caribia-myönteiset kannat:D .

Jaa-ääni ajankohdallekin..!Joka tapauksessa aion änkeä itseni paikalle, ainakin syömään tulen,jos sellainen kuuluu ohjelmaan!

Ex-Tavis: Otetaanko duettona yks biisi karaokee? tai Triona jos Paholainen saapuu??? :hyper: ;)

Oikeestaan sama mikä päivä hoidatte sitä miittiä, 20-22.1 ei sovi. 5.2. ei sovi, super bowl.. muut varmaan sopiikin sitten..

Mukana ollaan jos vaan ajankohta sopii. Aktiviteeteista oon ehdottomasti kiipeilyn kannalla. Se ei niin mielettömän sosiaalista välttämättä ole, mutta noin muuten haluisin taas pitkästä aikaa kokeilla. Sopan ottamiset taitaa jäädä mun osalta väliin..

Mr.Referee sanoi:
Ex-Tavis: Otetaanko duettona yks biisi karaokee? tai Triona jos Paholainen saapuu??? :hyper: ;)

Haa!Todellakin, mä lupaudun aukomaan suutani ja päästelemään sieltä hirveitä ääniä :rock: !Ps. Varautukaa muut kuulosuojien mukaanottoon tai vaihtoehtoisesti täydelliseen myötähäpeän tunteeseen taikka täydelliseen repeämiseen!

Oisko toi minimarin ehdottama 3/4 helmikuuta mitään?

TJJ sanoi:
Kumpikin käy hyvin ainakin mulle. Keilaus + ruoka + kalja + kalja + kalja + khalja + ?
+kirkas+kirkas+ :yrjö: +:zzzz: . OK, kuulostaa hyvältä :rock:

Virallinen ehdotelma nro 1:

1. Keilausta paikassa X
2. Ruokaa paikassa Y
3. Alkoholia paikassa Z (joka mahdollistaa myös laadultaan vaihtelevan keskustelun)

Päivänä 3.2.2006

Edit: Pistetään nyt alustavasti aikaa ilmoittautua 20.1 asti.

Ketkä mukana?
- Minä
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee

Niin, tosta alkoholipaikasta... Vanhemmat henkilöt(eli kaikki muut, paitsi mää :D ) varmaan haluaa jonnekki vähän tasokkaampaan paikkaan kun minä. Siinä sitte muodostuu sellanen ongelma, että niissä tuppaa olemaan toi ikäraja hieman korkeampi kun 18. Mutta, periaattes se on vaa hyvä juttu,kun eipähän tuu sitte juotua. Miettikää te, minä seuraan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom