Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ex-Tavis sanoi:1. Tapaaminen kupittaan keilahallilla(The Sami: kyllähän se kupolinmuotoinen urheiluhalli keilahalleineen on juuri seikkailupuiston vieressä) klo 19. Keilailua klo 20 asti (paitsi Keijo-s, joka on hermostuksissaan siirtynyt pelaamaan bilistä;) ).
2. Siirtyminen reippahasti KÄVELLEN Amarilloon(n. 10-15 min)(Älkää sitten ihmetelkö että mä näin massakauden päätteeksi läähätän heti 5 metrin jälkeen:D ), jossa ankaraa mättöä ja kenties :kippis1: -aloittelua.
nigster sanoi:Kaikki muu sopii paitsi tuo reippaasti kävely, koska sitten kun päästään amarilloon niin mulla on niin törkeä hiki, ettei kehtaa tulla .
nigster sanoi:Onko se sitten sovittu, että 3.2 nähdään kupittaan keilahallin oven edessä 19:reikäreikä? Tosin, ehtii tätä vielä sumplimaan, ja noi radat kannattaa tosiaan varata sitten vaikka 1-2 vkoa ennen.
taicaviitta sanoi:taica osallistuu varauksella. ei ole vielä tarkkaa tietoa kyseisen viikonlopun tapahtumista että joutuuko töihin vai kaivataanko läsnäoloani jossakin ihan muualla kuin työpaikalla.
taicaviitta sanoi:keilailu kuulostaa hyvältä - jos nyt löydän sinne kupittaalle.
TJJ sanoi:Kaivataan, kupittaalla.
Honey ehdottomasti mukaan: tarttis saada sen pyllyn alaosastakin kuva,kun jo ennestään yläosa on..taustakuvana. :lol2:Ex-Tavis sanoi:Mä elättelen vielä toiveita että esim. Honey ilmottautuisi mukaan, jottei naiset ihan hukkuisi miesylivallan alle.
Weak sanoi:Heiheihei. Mää en nyt oo luvannu mitää autokuskaamista :D . Se on vaa sitte varavaihtoehto, jos(ja kun :( ) muut menee jonnekkin aikuisten ihmisten paikkoihi juomaan. Jos te ette saa päätetty juomispaikkaa aikasemmi, nii mää en tuu sitte autolla kaiken varalta
:jahas: . Nojoo, eipä se mittää. Harmittaa vaan, ku ei pääse juomaan, mutta saas nähä, jos kavereit sattuis menee samana viikonloppuna kans juomaa:kippis1: . Eli toisinsanoen en voi luvata tota. Mutta jos en mee juomaan, niin tulen autolla(jos siis saan sen käyttöön), maksut maksetaan sitten luonnossa kiitos!Ex-Tavis sanoi:Jooh, myönnetään ettet mitään ole varmaa luvannut, mä vaan mielelläni teen johtopäätöksiä oman mieleni mukaan,h0h0h0.Mä ainakin sanosin kaikkien puolesta, että kyllä me taidetaan mennä juomaan(=baariin) paikkaan, jossa ikäraja on yli 18, koska joka tapauksessa sä taidat jäädä vähemmistöön ikäsi puolesta:( . Näin ollen, mitäs jos mä vähän räpsyttelisin ripsiäni ja pyytäisin että onnistuisko sulle mitenkään tulla autokyydillä;)? ..Näin ainakin kaikki voisi päästä kätevästi perille autokyydillä.
Vai onko täällä joku muukin jolla voisi olla auto käytettävissä?Toisaalta, näin kun tarkemmin ajattelen, mulle itselle taitaisi olla kaikkein kätevintä että menisin sinne pyörällä, pääseepähän sitten sillä aamuyöstä kätevästi pois keskustasta...Mulle ei siis tarvitse autopaikkaa varatakaan:D .
Jos nyt olettais että otetaan vaikka 4 rataa. Mutta kunhan se ajankohta lähenee niin mä voin sen keilailun diilata!TJJ sanoi:...että kyllä sitä muutama rata pitää olla. Haluatko olla selvitys/varausmies vai käynkö minä kyselemässä/varailemassa?
Weak sanoi:Harmittaa vaan, ku ei pääse juomaan