SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Pesupallo sanoi:
Ei tarvitse alaikäisistä huolehtia, ann ei olekaan tulossa Amarilloon...
en kyllä ymmärrä miksei täällä siitä ole maininnut :confused:

Elkääs nyt hermostuko!:D

Eli siis pelkästään keilaamaan aattelin tulla. Ja toki kattomaan
millasta pakkisporukkaa Turussa lymyää. :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo, hätiköisin liikaa. Ei se Ann tuukkaa syömää :)

Weak sanoi:
!!!!! Kai sanoit, että 3 alle 20v:tä on tulossa, meinaan mun ja Pesupallon lisäks on viel Ann, joka on alle 18...:hyper: .

Mä olen kyllä kanssa alle 20... No, jos en pääse sisään niin meen sitten johonkin paikalliseen räkälään juomaan kaljaa ja tappelemaan alkuasukkaiden kanssa ;) :D
Edit. 400 postia...

Joo, en määkää pääse....

No todellaki pääsen! Vittu et tekee mieli hyvää ruokaa, nähä pakkislaisii ja :kippis1: :rock:

H-hetki lähestyy hitaasti, mutta varmasti. Klo 19 Kupittaan keilahalli niille, jotka tykkää keilata siellä silloin.. :) Amarillo ~20.30?

Ja tässä lista ketä odotetaan paikalle ainakin jossain välissä, johonkin..

- TJJ
- Weak
- TheSami + TheKata
- Integrandi
- Mr.Referee
- rocky6
- ace-oo-
- nigster
- Cassu
- Minimari
- Ex-tavis
- keijo s
- taicaviitta
- MillaMagia
- Honey
- Paholainen
- Ann
- Pesupallo

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joudun perumaan osallistumiseni (olin vain Amarilloon tulossa) kun tuli muita menoja.

Harmi että jouduitte perumaan. Mä lupaan ja vannon tulla vaikka pää kainalossa :D!

pahoittelut täältäkin suunnalta. työkuviot tulivat sotkemaan iltaa, eli en pääse kekkereihin.

en odota teiltä kuitenkaan yhtään vähempää, kuin että laitatte turun sekaisin... ja siitä tietenkin :kuvia: . ;)

Jääpäs ihan simona sakkia pois. oisko se la sittenkään niin huono idis? tosin kylhän sen tietää ettei mikään päivä kaikille sovi

Ei niitä nyt erkkikään enää ala perumaan. Mennään me jotka vielä mukana on. Kupittaalla keilahallin edessä "kokoontuminen" vaikka 1845 paikkeilla ja sitten keilataan ja sieltä siirrytään amarilloon jossa olemme siis about 2030. Do we have a deal?

älkää nyt alkako mitään perumaan. sille nyt ei vaan voi mitään, että välillä joku joutuu jäämään pois. niin käy aina, valitsi sitten minkä päivän tahansa.

eli - ei muuta kuin se porukka kasaan, mikä sinne tulee - ja tutustumaan. ensi kerralla onkin taas sitten enemmän ihmisiä mukana. nämä hommat menee aina lumivyöryn tavoin - alussa pientä - ja sitten homma saakin jo niin järjettömät mittasuhteet, että tapaamiseen on varattava kupittaan halli. ja se seuraava tapaaminenhan tulee aivan takuulla - ei nämä tähän jää.

Mä en ainakaan rupee perumaan vaikka en refereen kyydissä pääsekkään. Ongelma on vaan et miten mä löydän sen keilahallin, ikinä en oo kupittaalla käyny... Tietty jos joku tulee samaa matkaa linja-autoasemalta niin sitten ei oo mitään ongelmaa... Pitäs varmaan ottaa jonkun pakkislaisen numero ylös et ei tarvi sitten harhailla dillenä ympäriinsä.
Ex-Taviksen numero käy hyvin ;)

Ruokailusta oli juttua aikaisemmin... Eli paikanpäällä vasta valitaan ne safkat, mutta kuten sanottu, ruuat pitää valita siten, että yhteensä tulee max. 3 eri ruokaa. Näin on ainoa mahis ellei varaa etukäteen ja sillä mennään!

:itku: kun niin moni joutuu jäämään pois..

nigster sanoi:
Ruokailusta oli juttua aikaisemmin... Eli paikanpäällä vasta valitaan ne safkat, mutta kuten sanottu, ruuat pitää valita siten, että yhteensä tulee max. 3 eri ruokaa. Näin on ainoa mahis ellei varaa etukäteen ja sillä mennään!

Ehkä kumminkin kiva katsoa vähän etukäteen, että mitä kukin tahtoo, saa nopeampaa ruokaa, kun ei siellä paikanpäällä alkaa enää arpomaan.. :kuola:

Itse valitsisin näistä kahdesta 31 tai 38, jos vain jotku muutkin samaan päätyisi.

Menu

Mää ainakin otan 32, voin tilata vaikka erikseen jos ei kukaan sitä halua. Mul on niin huono rahatilanne :( .

Paholainen: kelpaaks mun numero :haart: ? Nojoo, onhan täällä näitä autolla-liikkuvia, niin kai niistä joku voi hakea. Tai jos Pesupallolle passaa, nii tullaan kävelten hakemaan sut sielt.

Weak sanoi:
Mää ainakin otan 32, voin tilata vaikka erikseen jos ei kukaan sitä halua. Mul on niin huono rahatilanne :( .

Paholainen: kelpaaks mun numero :haart: ? Nojoo, onhan täällä näitä autolla-liikkuvia, niin kai niistä joku voi hakea. Tai jos Pesupallolle passaa, nii tullaan kävelten hakemaan sut sielt.

Woot, mitä sää nyt oot suunnitellu mun pään menoks? Noo, mulle passaa kaikki. Palloillaan sitten yhdessä siellä.

Back
Ylös Bottom