SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Weak sanoi:
Mää ainakin otan 32, voin tilata vaikka erikseen jos ei kukaan sitä halua. Mul on niin huono rahatilanne :( .

Paholainen: kelpaaks mun numero :haart: ? Nojoo, onhan täällä näitä autolla-liikkuvia, niin kai niistä joku voi hakea. Tai jos Pesupallolle passaa, nii tullaan kävelten hakemaan sut sielt.

Weak, kelpaa todellakin, mitäs luulit höpsö? :haart:
Jos viittitte hakee mut asemalta niin hyvä, eipähän tämmösen 69-kilosen luikun tarvi sitten käppäillä yksin pahamaineisessa turkusessa... :D

Jos etukäteen tilataan niin 32, 52, ja 63 mulle...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Me voidaan sit syödä puolix meiän haNpparia-ateria :haart:

Joojoo, pistin just kalenteriin että amarillo ~20.30. Ois kiva jos joku pistäisi vielä puhelinnumeronsa privana niin voi soittaa jos jotain

Kyllä mä ainakin lupaan keksiä syömiseni niistä mitä te keksitte syödä. 31, 32, 33, 38 - kaikki käy.

rocky6, pistän sulle privalla mun kännykän numeron.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pesupallo sanoi:
Kelpaako Weakille ja Paholaiselle bussikyyti linja-autoasemalta kupittaan nurkille?

Mitä helvetin köyhäilyä tää nyt oikein on? Mä vaadin vähintään limon ja 10 silikonivedättäjää hieromaan jalkoja :curs:
Ei vaan, kyllä kelpaa oikein hyvin ainakin mulle :)

Riippuu mitä maksaa. Ma olen kouhä obiskelija :(

Pesupallo sanoi:
Isot ja painavat bodarit joutuu maksamaan 2e lipusta ja se on voimassa 2tuntia.
Aika siinjasiin... Vois kyl melkee kävelläkki... no, mietitää sitä sitte.

Pesupallo sanoi:
Ex-tavis: ota sää toi weak pyörän tarakalle ni me mennään paholaisen kans bussil

Hyvä idea... Ei Taviksen tarvis treenata ainakaan kuukauteen jalkoja kun Massa-Weak olis pyörän kyydissä ;)
Tosin mä voin porvarina heittää Weakille ton 2 euroa :love: :)

Pesupalli & Pahonainen, kyllä mä teidät voin dösäasemalta hakea. Sovitaanko, että tulen noutamaan teidät siitä tien toiselta puolelta missä on satashell ja McDonald's? Tai vitut tässä mitään sovita, vaan olette siinä Mäccärin edessä jos tahdotte kyytiin ;). Ajan siitä vaikka ~18.35 ja jos siinä olette, otan teidät kyytiin. Deal?

PS. Muita en ala sitten enää poimimaan matkan varrelta kyytiin, tuossakin reissussa joudun jo kiertämään prkl...

Muualta en ala enää kiertämään porukkaa kyytiin.

nigster sanoi:
Pesupalli & Pahonainen, kyllä mä teidät voin dösäasemalta hakea. Sovitaanko, että tulen noutamaan teidät siitä tien toiselta puolelta missä on satashell ja McDonald's? Tai vitut tässä mitään sovita, vaan olette siinä Mäccärin edessä jos tahdotte kyytiin ;). Ajan siitä vaikka ~18.35 ja jos siinä olette, otan teidät kyytiin. Deal?

PS. Muita en ala sitten enää poimimaan matkan varrelta kyytiin, tuossakin reissussa joudun jo kiertämään prkl...

Muualta en ala enää kiertämään porukkaa kyytiin.
HEIHEIHEI! Mun piti kans olla tos Pesupallon ja Paholaisen joukossa :( . Pääsisinks määki kans:nolo: ?

Weak, nyt olet kyllä virallisesti pihalla :). Menkööt tämän kerran, olkaa kaikki kolme siinä mäkkärin edessä sitten about 1835 niin nappaan teidät kyytiin tai ajan teidän yli (riippuu kuinka kyniksiä ootte) ;).

Kokoonnutaanko me sit huomenna Kuppiksen keilahallin edessä n.18.45 kuten joku tuolla aiemmin ehdotti? (En pääse enää huomena nettiin, kun uuteen kämppään en oo nettiyhteyttä vielä saanut...)

Back
Ylös Bottom