SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Juu oli kiva nähdä ihmisiä vaikka kaikki jossain välissä hukkasinkin, nyt on himaankin päästy ja väsy kova. hieman jäi vielä auki et kuka kukin oli mutta suurimman osan hokasin :)

ex-tavis: Pistähän se sun herapuuron resepti

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kotona taas... Hauskaa oli... Ex-Tavis on kyllä ihan hullu tanssija :worship:

Jees. Kiitos taas tästä kaikille. Ilta katkesi mullakin vähän lyhyeen, osittain jatkopaikan, osittain tämän päivän ohjelman vuoksi. Mutta ei kun uutta tapaamista mietintämyssyn alle.. Keväällä täytyy uusia multilegendaarinen epävirallinen turun pakkis-risteily..

nigster sanoi:
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Eiköhän ne taviksen kyljetkin ala nyt venyä...heh...

Heh, toivotaan että alkaa!Nyt on ainakin suuret onnistumisen mahdollisuudet minimarin ansiosta:lol2: ..

rocky6: Hah, mä kun luulin että kukaan muu ei VOI olla siitä tosissaan kiinnostunut kuin mä itse:

(Silläkin uhalla, että tuo kehotus oli vitsi:lol2:)

1dl heraa(maustettua mieluiten)
1dl kauraleseitä
1dl kaurahiutaleita
1 dl soijarouhetta
0,5dl vehnälesettä
1 rkl pellavasiemenrouhetta

-->eväskippoon. Lisää vettä "sopiva määrä" ennen syöntiä. Bon Appétit!heh, pystyykö oikeasti joku muukin maistella tuota?

Paholainen: Hah, itse olet!Olitko sä höyryveturi vai juna;)??

Keilaaminen on kivaa. Harmi ku en voinu tulla teiän kans sinne jatkopaikalle, tosin en ois kyl päässy ees sisäl :D

On muuten vieläki hiukan krapulaa... Paholainen tietää mist puhun :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
:offtopic: Mutta eikö täällä ole baaria vrt. On The Rocks Hesassa. Sellainen heavy rock baari olisi enemmän mua varten. Minimari ehdottikin Fortea ja se vielä tsekkaamassa mutta onko muita? Millainen on Kaskenkadulla oleva jokin rokkibaari, nimeä en muista. Toi discotechnotrancehousekikkelijazz ei vain putoa... en tiedä miksi. Ikäloppu ehkä olen.

Niin, sinne Forten hevipuolelle päästäkseen joutuu kestämän sitä muuta oheistoimintaa diskopuolella.Ja musa ei ollut ihan Baarikärpäsen WASP/Judas Priest -tasoa,vaan jotain pomppumetallia.
Miten olis DownTown? Siellä on tosin aktiivista keikkatoimintaa, joten musatarjonnan taso vaihtelee.. Joku paremmin DTn tunteva voi kertoa lisää.

Minäkin alan olla jo melko kypsynyt popppipaikkoihin. Metalli-&heavybaareja kiitos!

Ensi kerralla sitten parempi baarivalinta.

kukaan käynyt siellä thunder&lightningissa? vai onks se just tuo forten hevimesta. sääli vaan ettei turussa ole kovin helmiä k18-paikkoja mihin kaikki pääsis:(

Thunderi on just se Forten "hevipuoli".

Viskibaari on turussa vähän sellanen hevimesta, mutta senkin on jotkut pipohumanistit vallannut, ja se on aina liian täynnä.

Rokkibaarissa soi hevi ja rock, mutta se on olevinaan monen mielestä liian räkälä, ja se on ehdottomasti liian pieni.

Suomirockibaari on taas vähän liian suomirock, vaikka yleensä hyvä musa soikin.

Downtownissa soi rokki, mutta siellä on yleensä livebändi, ja sillon soi niin kovaa ettei voi mitään jutella. Onko se hyvä vai huono puoli, on jokasen henk.koht preferenssi. Myös aika pieni, muttei ihan kärpäsenpaska niinkuin viskibaari ja rokkibaari.

Tinatuoppi on tietenkin hevin ja rokin ystäville musiikkiystävällinen paikka, mutta monen mielestä olisi räkälä, eikä ole iso paikka tämäkään.

Isoa ja tasokasta rokkihevimestaa ei Turusta löydy.

Kauheat ryyppyhimot meikäläisellä, olisin mielelläni lähtenyt teidänkin mukaan, mutta on dieetti ja absolutismi penkkikisoja varten päällänsä.

Mutta tulevia miittejä ajatellen voivathan halukkaat ruokailun tai vastaavan jälkeen lähteä rokkimestoihin ja jumputusta halajavat jumputusteinixmestoihin.

Todellakin ainakin mulla jäi kesken isoimpaan osaan "uusiin kasvoihin" tutustuminen, että kyllä tämä uusia täytyy läheisessä tulevaisuudessa.

TJJ sanoi:
Todellakin ainakin mulla jäi kesken isoimpaan osaan "uusiin kasvoihin" tutustuminen, että kyllä tämä uusia täytyy läheisessä tulevaisuudessa.

siitähän tuollaiset risteilyn tyngät ovat hyviä, että siellä porukka pysyy hyvin kasassa (melkoisen tiiviissäkin, ottaen huomioon hyttien koot :rolleyes: ) aika pitkällekin ´alkuillasta´, ja se tutustuminen onnistuu paremmin. eikä hyteissä tarvitse huutaa, että saisi äänensä kuulumaan taustamusiikin päälle. sitä taas, että kuka saa äänensä kuuluviin taviksen heleän äänen yli (joka taviksella - kuten naisilla yleensäkin - on taukoamatta kuuluvilla :D ), en ala tässä edes spekuloimaan. kuitenkin, tuollaisissa paikoissa se tutustuminen on helpompaa. se loppuillankin paikka siellä paatilla on myös enemmän tai vähemmän sellainen, jonne kaikki sitten menevät, vaikka eivät siitä pitäisikään.

tämä siis vain tuota toisiin tutustumista silmälläpitäen. risteilyt sinällään eivät ole kuitenkaan niin hauskoja, että niitä viitsisi joka kerta harrastaa - vaikka hauskoja yleensä aina ovatkin. ;) eli en siis ole luonnollisestikaan tässä tyrkyttämässä risteilyä ainoaksi vaihtoehdoksi tulevia miittejä ja tutustumista varten. toinen tällainen vaihtoehto voisi olla ihan hyvin jonkin mukavan (sauna)tilan vuokraaminen, ja siellä alkuillan viettäminen. ihan ilmaiseksi se ei tietty tule, mutta eivät ne tilat ihan maltaitakaan maksa. ja... elämässä nyt kaikki maksaa aina muutenkin - tavalla tai toisella.

taicaviitta sanoi:
sitä taas, että kuka saa äänensä kuuluviin taviksen heleän äänen yli (joka taviksella - kuten naisilla yleensäkin - on taukoamatta kuuluvilla :D )

:lol2:

taicaviitta sanoi:
toinen tällainen vaihtoehto voisi olla ihan hyvin jonkin mukavan (sauna)tilan vuokraaminen, ja siellä alkuillan viettäminen. ihan ilmaiseksi se ei tietty tule, mutta eivät ne tilat ihan maltaitakaan maksa. ja... elämässä nyt kaikki maksaa aina muutenkin - tavalla tai toisella.

Ei muuten yhtään huono idea. Joku hyvä saunatila, riittävästi aikaa, alkoholia sopivasti (sen verran, että ex-tavis poseettaa missä vaan ja milloin vaan ;) [mutta hetkinen, eihän siihen tarvita alkoholia :D]) ja loppu sujuukin kuin itsestään..

^kannnatetaan. Loppuillaksi halukkaat voivat sitten jakautua Turun yöhön ikärajan ja mieltymysten mukaan. Tarkennettakoon etten ole heviä harrastanut enää kuuteentoista vuoteen, joten Forten takabaari ei ole mikään must.:)

minimari sanoi:
^kannnatetaan. Loppuillaksi halukkaat voivat sitten jakautua Turun yöhön ikärajan ja mieltymysten mukaan. Tarkennettakoon etten ole heviä harrastanut enää kuuteentoista vuoteen, joten Forten takabaari ei ole mikään must.:)

Ellei sitten löytäis paikkaa, missä voisi rauhassa hengata/ryypätä/örveltää/mitä vaan vaikka aamuun asti? Näitäkin paikkoja ilmeisesti vuokrattavana on, jopa kohtuu hintaan...?

Tuntui, että ainoastaan minä ja Keijo olimme juoneet riittävästi pohjia ruokailua varten. Sen verta hiljaista ja korrektia sakkia oli pöytä täynnä :D

Jokin mökinvuokraus saunalla voisi olla vaihtoehto seuraavaksi kerraksi. Hinnatkaan ei mitään kauheita ole: 80eurolla saa jo luxuskämpän. Tämä siis mikäli porukka ei ole liian City-ihmistä :jahas:

Back
Ylös Bottom