SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Ok, valutaan TheKatan kanssa 18.45 aikaan sinne. En ole aiemmin käynyt, mutta sehän oli siinä seikkailupuiston vieressä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
nigster sanoi:
Weak, nyt olet kyllä virallisesti pihalla :). Menkööt tämän kerran, olkaa kaikki kolme siinä mäkkärin edessä sitten about 1835 niin nappaan teidät kyytiin tai ajan teidän yli (riippuu kuinka kyniksiä ootte) ;).
:nolo: . Kiitti. Mää oon sit se pisin ja levein ja tiukin(166cm, 75kg, 20%):rolleyes:

Joo 18.45 suunnilleen siinä keilahallin edessä.

Keilahallin sisäänkäynti ei ole seikkailupuiston viereisessä päässä, vaan toisessa päässä hallia. Sen löytää kyllä helposti.

Suonnustautuuko joku pakkis pipoon tai muuhun vastaavaan, että "uudet naamat" löytävät ne multilegendaariset risteilyn selviytyjät?

Nyt (leveää) (NOT!) selkääni ei korista PAKKOTOISTO.COM teksti, kuten viimeksi shamrockin oven vieressä teki..

Kaikki "uudet" tyypit voi vaikka karjua jotain tyyliin "Pakkotoisto.com, jee!!!".... No ei ehkä. Kyllä ne löytää meitä, me "vanhat"tyypit mennään sitten porukkaan. Etitte vaan sellasen porukan, missä voi kenties olla vähän treenatumpia tyyppejä. http://irc-galleria.net/view.php?nick=Weak_ <- tossa on vielä mun galleria-kuvia, että kyllä mut ainakin tunnistaa, oon se 166cm pätkä babyface :D . Ite voisin hyvin ottaa vaikka pakkispipon, mutta hiukset pitää olla kunnossa, kun menee illemmalla baariin :D

Eiköhän se porukka siitä löydy. Ainakin jos kaikki tulee ajallaan siihen keilahallin eteen. Myöhästelijät sitten sisälle vaan niin kyllä sieltä näkee missä kahdella radalla pakkislaisia on (ainakaan toivottavasti emme sulaudu keilaajien sekaan) :). Ne jotka vasta rilloon tulevat niin varmaan myös hokaavat, että missä pöydässä istutaan. Voisi vaikka tehdä niin, että palloillaan hetki siinä amarillon edessä ennen kuin mennään sisään.

Mulla on varmaa pakkispipo päässä jossai vaihees, mut weak ja ex-tavis mut ny muutenki tunnistaa.
Weak lähössä taas random-tissei metsästämään :jahas:
Minun on jalat ihan finaalissa mavesta ja kyykystä ni mä olen sit se joka konttaa keilaradalla. :D

Vittu. Mul on tiukka budjetti, luultavast joudun kattomaan ku te keilaatte :D

Hei kamoon, se keilaus tulee maksamaan per lätty varmaan pari egee - ei siihen voi kaatua. Parin tunnin päästä pitäis olla poikien passissa mäkkärillä ni mä täräytän paikalle mazdalla. :evil:

Kyl se on... mul on 46.7E rahaa, niist menee 10E isoveljelle, 10.5E ravintolassa, ja pitäs viel mennä baarii... Et ei kyl voi keilata. Mutta, tuun kyllä sinne hengailemaan.

Ps: mun olkapäätki sattuu kans :)

Edit: Ainii, ja mun bussi tulee sinne asemal sit 18.30, et jos nigster tulee vähä liian aikasi, nii oottakaa mua, jookosta.

Edit2: no, täytyy kattoo... Kyl mää sinne tuun kattomaan ainaki...

Weak sanoi:
Kaikki "uudet" tyypit voi vaikka karjua jotain tyyliin "Pakkotoisto.com, jee!!!".... No ei ehkä. Kyllä ne löytää meitä, me "vanhat"tyypit mennään sitten porukkaan. Etitte vaan sellasen porukan, missä voi kenties olla vähän treenatumpia tyyppejä. http://irc-galleria.net/view.php?nick=Weak_ <- tossa on vielä mun galleria-kuvia, että kyllä mut ainakin tunnistaa, oon se 166cm pätkä babyface :D . Ite voisin hyvin ottaa vaikka pakkispipon, mutta hiukset pitää olla kunnossa, kun menee illemmalla baariin :D

:D Toivottavasti ei satu transujen keilailta samalle päivää. Mä muuten eksyn pian TheKatan kanssa väärään porukkaan, paljastuu vasta sitten liian myöhään kun aletaan vetää kumihanskaa käteen...

Jos näkyy helvetin avuttoman näköisenä palloileva tyyppi (http://www.viikate.org/blog/uploaded_images/viikate-713281.jpg) poimikaa talteen... (ilman pipoa ja viikatetta, tai ainakin ilman pipoa)

Keilahalli oli melkosen täynnä ku punttiksen puolelta sielt lähin siinä puolel aikaan, jotkut kisat oli menossa. varmaan olitte varannu radat jo valmiiks?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitoksia kaikille illasta, hauskaa taas totuttuun tapaan oli. Jatkopaikka ei tietenkään ollut parhaasta päästä, mutta loppujen lopuksi pääasia tuli todettua: (epävirallisetkin) pakkismiitit on koettava!Kiva oli saada tutustua taas uusiin ihmisiin ja nähdä vanhoja (muttei viisaita) tuttuja!

Ps. Kiitti minimari venyttelyvinkeistäsi vessan puolelta;)!

Kiitokset täältäkin. Jouduin luovuttamaan rillon jälkeen mutta seuraavaksi sitten jos painaisi aamuun asti ;). Otetaanpa taas uusiksi joskus.

PS. Vaikka tuli vedettyä iso läjä ruokaa niin aamupaino oli alhaisin koko viikkona, dieetti siis etenee :).

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Eiköhän ne taviksen kyljetkin ala nyt venyä...heh...

Olipa hauska ilta, harmi että jouduin lähtemään poikke kesken kaiken. Oma VIP -tila keilailuun oli :) ja useita mykistäviä suorituksia pallon kanssa nähtiin. Hienoa tavata naamoja niccien takaa ja nähdä, että kehoa on todellakin rakennettu muuallakin kuin netissä, sen verran leveitä hartioita oli liikkeellä....
Sekin tuli todistettua, että peili vetää Tavista puoleensa magneetin tavoin. Ensi kerralla mä laitan sut venymään kuin kuminauhan:hyper:
Otetaan miitti uusiksi paremmalla ajalla, eikö?

Back
Ylös Bottom