DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tuo Combined Operations ole kuin 18,74€ pelin virallisilla kotisivuilla. Todellakin kannattaa tuo ArmA 2 ostaa myös, freen tekstuurit ovat kuulemma aivan järkyttävän huonot.

Olin kattovina että tuo steam paketti sisältää arma2+lisäosan 19,90e

Teamspeak 3:ssa on channeli DayZ (jos ei ole niin voi tehdä sen itse) osoitteessa ts3.gamebank.fi

Sinne vain sekaan. Meitä on ollut aina n. 3-4 pelaajaa kerralla.

Oon nyt pari kertaa käyny vilkasemassa tuolta pelaillessani mut en ole tuon nimistä channelia sieltä löytänyt.

Olen myös tehny sinne tuon nimisen channelin mut ei oo toistaiseksi kukaan liittyny seuraani.

Meen nopeesti Staryn military teltoille. Voi vittu.

Crying-252BBaby-252BNatural-252BHigh-252Bfor-252BSome-252BMoms.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä nyt on voittaja fiilis. Kova 1v1 battle oli yhden pelaajan kanssa, josta minä sitten nousin voittajana :D Gear on OK ja mikä parasta, traktorikin löytyy!

Olisko ketään aktiivista dayz pelaajaa seuraksi? Oma sijainti on aika oikealla karttaa. Pikkufactoryn lähellä.

Olisko ketään aktiivista dayz pelaajaa seuraksi? Oma sijainti on aika oikealla karttaa. Pikkufactoryn lähellä.

Oi kyllä on, olen itse etsinyt toveria sotaan. Pystytkö pelaamaan skypen kanssa?

Olen itse tällä hetkellä chernossa, tarkoitus hankkia ase ja lähteä kohti luodetta teltalleni mistä pitäisi löytyä ruokaa ja juomaa.

Kun pääsen kotiin voisin lisäillä sinut skypeen tai antaa oman osoitteeni.

Ei hitto kun ei vaan toimi, hermo menee. Tuntien säätö että pääsee viideksi minuutiksi pelaamaan.

Pari päivää skulas, nyt taas ei. Six updaterin kautta tulee Battleye herja "bad player name" tms. Suoraan pelin kautta jää ikuisiksi ajoiksi "waiting for host" tilaan. Ei tästä nyt tule yhtään mitään. :/

Päivitä anti-cheat.

Olen päivittänyt, poistanut, mitä vielä... Ei jaksais vetää koko rumbaa uusiks. Palaan Farming Simulatoriin, fuck this shit!

Olen päivittänyt, poistanut, mitä vielä... Ei jaksais vetää koko rumbaa uusiks. Palaan Farming Simulatoriin, fuck this shit!

Tämä auttoi omiin toimimis ongelmiin.

Mistään en löydä aseita ja zombit vain riistää, repii ja raiskaa. :itku:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jännä nähä miten ja mihin DayZ tulee jatkossa taipumaan.
Itse ainakin odotan, että pelistä tulee "standalone" - peli ja hommaan sen sitten.

Hyvä, että modi on menestynyt näin hienosti, koska tämä voi oikeasti kääntää hieman suuntaa nykyisten moninpelien rintamalla.
Ehkä jatkossa ei metsästetäkkään pelkästään killstreakkeja ja HC - pelaajille tulee pelejä missä saa rauhassa nyhrätä.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-07-16-will-bohemia-help-dean-rocket-hall-build-a-standalone-dayz-game-or-not

Pääsinkin lopulta pelaamaan. Yhdellä serverillä homma vaan toimi, tiedä sitten mistä johtuu. No, laitoin sen suosikkeihin.

On kyllä outo peli. En ole löytänyt edes mitään aseita, kuolen joka kerta nopeasti mutta silti olen ihan koukussa. :D Kusi sukassa hiiviskelen puskissa, on kyllä tunnelma katossa.

Eilen uin pienelle saarelle, näin siellä rakennuksia ja kelasin josko siellä ei olisi zombeja. No olihan siellä...

e. Niin siistejä noi kohtaamiset muiden pelaajien kanssa. Kiva seurailla jostain puskista kun toiset epätoivoisesti taistelee zombeja vastaan jonkun papupurkin toivossa. :D

Pääsinkin lopulta pelaamaan. Yhdellä serverillä homma vaan toimi, tiedä sitten mistä johtuu. No, laitoin sen suosikkeihin.

On kyllä outo peli. En ole löytänyt edes mitään aseita, kuolen joka kerta nopeasti mutta silti olen ihan koukussa. :D Kusi sukassa hiiviskelen puskissa, on kyllä tunnelma katossa.

Eilen uin pienelle saarelle, näin siellä rakennuksia ja kelasin josko siellä ei olisi zombeja. No olihan siellä...

e. Niin siistejä noi kohtaamiset muiden pelaajien kanssa. Kiva seurailla jostain puskista kun toiset epätoivoisesti taistelee zombeja vastaan jonkun papupurkin toivossa. :D

Mitä erroria tulee? jos muilla servuilla koitat pelata?

Viimeisin virhe jota tuli oli se Battleyen bad player name.

Pääsin pelaamaan kun käytin DayZ Commanderia. Sitä kautta toimi.

Millä taktiikalla pelaatte peliä? Aloitus on hankala kun ei ole aseita, lähdettekö vaan riskillä juoksemaan rakennuksia läpi vai yritättekö ryömiä metsien kautta taloihin tms?

Taktiikkana en oo mitään keksiny.
Eilen löysin eka kertaa esineitä mutta kuolin myöhemmin ennen ku kerkes peli oikeastaan alkaa..

Ootko cooper Ts3 servulla tai skypessä.?

Ts3 servu?

Skype on käytössä, tai no asennettu, en juuri käytä. Vois kyllä porukalla pelailla kunhan enemmän pääsee sisään tähän, tiimipelaaminen kyllä kiinnostais.

TS3 vaan kommunikoimaa gamebankin servolle, varsinki iltaisin tulee pelattua paljon.

Alun taktiikasta sen verran, että jos on reissu pohjoiseen tavoitteena niin kannattaa käydä ensin joku etelän sairaaloista loottimassa.

Back
Ylös Bottom