DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu
Todella kiinnostava modi. Käyn tässä parin päivän sisällä ostamassa pelin. Ja tuo zompien määrän lisääminen on minusta hyvä juttu, että hieman hardcorempaa.
Nikkinä toimoo joka paikassa zapekk.
Ja semmoinen juttu, että vaatiiko tämä Pelkän Operation arrowheadin vai myös Normaalin Arma 2?

Tarvitsee sekä arma2 että operation arrowhead. Löytyy steamista pakettina 24e

Reissussa ja töitä helvetisti niin en juuri kerkeä varmaan tällä viikolla pelailla.

Kiitoss Human vaikka sillä ei ole niinkään väliä. Kummatkin on jo latauksessa vaikka valmiita vasta huomenna. Mutta joo, minut löytää siis sitten nimellä (Steam) Zapekk_FIN ja lempinimenä menn vain Zapekk.

Osaaks kukaan kertoa että miksi tuo heittää mut pois servulta ilman mitään virheilmoitusta? Pääsen siihen limbo-menuun missä näkyy allekkain pelaajien nimet. Klikkaan OK, peli alkaa lataa servulta sitä mission packia ja sen jälkeen tuleva latausruutu kun on mennyt loppuun niin heittää takas serverilistalle.

Sainpas sen sittenki eilen toimimaan. Illalla oli vaan suomiservuilla aivan tajuttoman pimeää, alkoi pelottamaan.

Ei jeesus tuo on hyvä peli. :D Surma tuli heti kun uskaltauduin metsästä pois... Menin tutkimaan jotain kylää ja vaikka etäältä sniputin 5 zombia kuoliaaksi niin olihan siellä niitä vielä roppakaupalla enemmän. Pitää jatkossa pysyä metsien miehenä ja toivoa että löytää taas kiikarikiväärin jostain.

Yhden pelaajan näin reilun 2 tunnin session aikana ja hän sai kuulan kalloon kysymättä.. Olen ilkeä. :(

Jaahas, tuli sitten laitettua lataukseen toi arma-paketti. Kohta pääsee koittaan kuinka koukuttavaa toi zombien keskellä mellastus on. Mitä nyt on lukenu niin melko koukuttavaa taitaa olla. Oneks on kesä ja voi istua kotona pimeessä nurkassa ja pelata :D

Tuplaposti mutta nyt tarttis apua. Latasin ny steamistä noi tarvittavat Arma2 ja OA:n. Perus arma hyrähti käyntiin ja toimi, mutta toi OA ei sitten millään tahdo lähteä toimiin. Onko jollain muulla ollu ongelmia sen kanssa? Herjaa seuraavia asioita:

- No entry 'bin?\config.bin/CfgInGameUI/MPTable.shadow'.
- Error compiling pixel shader PSSpecularAlpha:0

Osaisko joku koneista ymmärtävä ihminen sanoa mitä tarttis tehä, jotta ton sais pyöräytettyä käyntiin?

Paina oikealla hiirellä sitä OA, ja sitte paina että launch combined operations. http://www.youtube.com/watch?v=wjWFv1CUa6Y kato tuosta ohjeet vielä.

Menin sit kuolemaan tyypilläni, oli elossa sen yli 3 päivää. Löyty silenced m4a1 hololla + kaikki muut tavarat paitsi NVG. Harmi. :< Ärsyttävää kun saattaa joku tyyppi spawnata sun taakse kun oot jossai talossa loottimassa.

Paina oikealla hiirellä sitä OA, ja sitte paina että launch combined operations. http://www.youtube.com/watch?v=wjWFv1CUa6Y kato tuosta ohjeet vielä.

Oon tehny ton jo muutamaan otteeseen mutta ei siltikään ala pyöriin. Nyt pääsen jo servu valikkoon ja lataan tiedostoja sun muita, mutta hieman ennen peliin siirtymistä se valittaa jälleen kerran jostain 'bin\.... tiedoston puutteesta. Edelliset errorit kuittaantu kun käynnistin koneen uudelleen mutta nyt tuli uus bitti vittuileen. Ei kai ny yhen pelin asentaminen voi olla näin vaikeeta. Hermo menee...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Missä pakkislaiset vaeltaa tällä hetkellä? Itse olen Gvoznon luoteispuolella, tekisi mieli käydä krasnostavin airstripillä :puntti:

Laitoin Steamin kautta pelin latautumaan ja varmaan huomenna pääsee pelailemaan :). Steam acco on albiinoneekeri ja pelaan nimellä EatFetus:)

Hahmo oli Chernon liepeillä mutta eipä ole enää :|

Huoh, meinasin pimeellä hiippailla devil's castlesta pohjoiseen mutta astuin huti ja se siitä sitten.

Tänään 12h pelattu, tuohon mahtui melkoisesti kuumottavia tapahtumia. Yksi parhaista oli tulitaistelu keskellä Chernoa, josta parin kaverin kanssa tuli vapaa komennon jälkeen selvisimme voittajina.

Pelailin pari tuntia tänään, ennenku huomasin että oon näkymätön:face:. Zombit ei käyny päälle ja lopulta löysin sorkkaraudan joka ampu sarjatulta:confused:. Jospa huomenna uudestaan oikealla versiolla.

Pelailin pari tuntia tänään, ennenku huomasin että oon näkymätön:face:. Zombit ei käyny päälle ja lopulta löysin sorkkaraudan joka ampu sarjatulta:confused:. Jospa huomenna uudestaan oikealla versiolla.

Meikäläisellä oli sama homma. Luulin jo että menee niin perkeleen hyvin että ei kukaan huomaa ja kaikki muut survivorit on niin ystävällisiä ettei ammu, kunnes tajusin että eihän ne nää mua. No ei kait siinä. Tarttee kans kokeilla uudestaan joku toinen kerta jos vaikka onnistuis paremmin.

CO sisältää Arma2+Operation arrowhead. Modi tarvitsee molemmat. Eli jos steamissa on jo arma 2 niin pitäisi riittää kun ostaa vain operation arrowheadin. Ostin CO ja steamissa näkyy erikseen Arma 2 ja Operation arrowhead.

Meni 3 päivää että sain toimimaan tuon modin... Kaks kertaa piti arrowheadikin ladata uudestaan. Kaikkia mahollisia erroreita heitti ja kun tarpeeks kauan sääti ja muokkas tiedostoja ja launch optionseja niin pärähtihän se. On kyllä koukuttava.... huhhu. Neljän kaverin kanssa tässä löydettiin toisensa ja raidailtiin.

Abruz111 steamaccon saapi lissäillä jos kiinnostaa...

Ristuksen hidas homo peli. Sais edes jonkun kunnon kanuunan millä tappaa noita zombeja. Juokset 30min metässä ja kuolet yhteen vihuun ilman että voit tehä mitään.

E.Hyvä peli oikeesti. Vituttaa vaa tää alku ilman itemeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom