DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ole yhtään vielä noita karttoja tutkinut, vedän vaan tuurilla. On kyllä sellaista seikkailun tunnetta ettei muissa peleissä ole tullut vastaan.

Jees, no opettelehan aluksi ihan pelin perusteet :) Kyllä sitten erehdyksien kautta oppii tekemään oikeita valintoja :D

Palautin oman koneeni kun ei ollut tehoja oikein. Maanantaina tilasin silent rigist ton challener high power + koneen.. SIin pitas kyl tehoi olla :P Harmittaa vaa ku silentrigis joku hairio windowssien toimituksis ja on koneet myohas.. :(

Lol, olihan pelit. Bussilla kierreltiin kaupunkeja ja etelärannikkoa. Monta pelaajaa löyty ja kaikki tapettiin. Nyt on pirun kovaa kamaa, ainoastaan hyvä ase puuttuu.

On tää kyllä hieno peli. Pari tuntia eilen seikkailin ja tutkin mestoja. Kerran jouduin lähtemään uimalla zombeja karkuun, pääsin sitten yhteen saareen ja selvisin hengissä. :) Lähinnä kyttäilyä ja paljon ryömimistä, löytyi aika hyvin safkaa ja ammuksia taloista.

Tässähän ei tartte enään ryömiä juuri ollenkaan. Varsinkin alotuksessa kun ei oo mitään menetettävää, niin on ihan turha hiiviskellä. Juoksee vaan kylän läpi ja käy talot läpitte. Zetat saa karistettua niin helposti perästä. Sit kun saa sen kirveen niin ei muuta kun alkaa tiputeleen niitä siitä vierestä. Kirveshän hakkaa noin 4m päähän. Muutenkaan en itse jaksa enään hiiviskellä. Ja pohjoseen ei jaksa ihan hirveellä kiinnostuksella juosta. Chernossa ja Elektrossa tulee pyörittyä ja odoteltua, että pahaa aavistamaton survivori tulee loottaileen. Siltä sit henki pois ja kamat omaan taskuun.

Kuulostaa aika tylsältä. :/ Itse olen elämyspelaaja.

Eilen oli hyvät ja pitkät pelit. 4 / 5 porukassa pohjoisessa oltiin ja kaks suurempaa tulitaistelua koettiin. Molemmilla kerroilla meidän joukosta vain yksi kuoli. Ihan mahtavaa, tämä peli vain kokoajan paranee ja paranee ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jännä nähä miten ja mihin DayZ tulee jatkossa taipumaan.
Itse ainakin odotan, että pelistä tulee "standalone" - peli ja hommaan sen sitten.

Hyvä, että modi on menestynyt näin hienosti, koska tämä voi oikeasti kääntää hieman suuntaa nykyisten moninpelien rintamalla.
Ehkä jatkossa ei metsästetäkkään pelkästään killstreakkeja ja HC - pelaajille tulee pelejä missä saa rauhassa nyhrätä.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-07-16-will-bohemia-help-dean-rocket-hall-build-a-standalone-dayz-game-or-not

No ei kestänyt kauaa, että tulee DayZ omaksi pelikseen.

http://www.vg247.com/2012/07/24/dayz-could-be-standalone-before-christmas-base-building-and-more-on-cards/#more-279101

new content; so, things like base-building

Kuullostaa hyviltä ajatuksilta.

Steamin summer salesta tuli vihdoin tuo arma ostettua dayz:aa varten. On kyllä mainio peli, FI20 servulla tulee lähinnä pelattua Pinles nimellä. Meni taas vaan pelihimo hetkeksi, kun stary soborin marketissa kuolo korjasi juuri kun oli saannut jonkinnäköisen varustuksen kasaan.

Alkoipa hyvin uusi peli, heti löytyi kivääri ja kuteja.

Oma pelityylini on nimenomaan sellainen että hiiviskelen ja yritän välttää kaikkia kohtaamisia viimeiseen asti. Paljon kyttäilyä ja ryömimistä. :)

Tää peli on kyllä niin totaalinen irtiotto, tunnelma vie mukanaan vaikka mitään ei edes tapahtuisi. :D

Juoksin yksin Etelästä vaihtelun vuoksi NWA:lle. Hetken eteläpäästä kenttää tarkkailtuani näin eteläparakilla Zombeja. Jatkoin tarkkailua, jolloin viimein esiin ryömi röllipukuinen survivor. Pari laukausta m24 ja yksi murha lisää mittariin. Kaverilta löytyi kaikki m107:sta rangefinderiin ja NVG:hen, toolbelttiin myös mukavasti kamaa. Nyt voisi lähteä etelään jahtaamaan aseettomia.

Fillarilla ajaessani Novy Soborin lähistöllä kuulin auton ääntä. Hyppäsin nopeasti pois pyörän kyydistä ja huomasin, että 50m päässä auto ajaa kohti, ilmeisesti tarkoituksena ajaa minun yli. Kolme tarkasti tähdättyä laukausta m4a3:lla kohti kuskia, jonka jälkeen auto oli minun. Saalis:

10610317.jpg

Tänään pelotti pelata kauheassa krapulassa. Oon ihastunut tohon Zelenogorskiin, ihan paras kaupunki. Henkikin lähti :(

Eilen oli oudot pelit. Helikopteri tuli nähtyä monta kertaa, lopulta se yritti laskeutua Zelenogorskin lähelle mutta epäonnistui. Kävin hakemassa siltä tietääkseni pelin parhaimman (?) snipun + yli 20 kutia. Nyt on sitten kaikkien aikojen parhaimmat tavarat. Kääntyyköhän pöytä ympäri seuraavan kuoleman koituessa?

Mikäköhän on kun ei meinaa millään löytyä pistoolia/kivääriä yms. kirves kylläkin löytynyt melkein jokaisella kerralla kun joutunut kuoleman takia aloittamaan alusta. Onko olemassa jotain paikkaa mistä löytäisi varmuudella aseen? Tällä hetkellä taidan olla jossain Berezinon hallin katolla ja kirvestäkään ei ole löytynyt :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom