Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluuko siinä kestää hetken aikaa et zombi saa tapettua mut? Zombi löy varmaa yli 5 iskua ennen kuin kuolin.. Luulin et ne voi tappaa lähes yhdestä iskusta :wtf:
EatFetus, koitin lähettää inviten mutta et oo vielä vastannut? Tänään pelit taas jatku. 2/3 kuoli ja itse ainoana selvinneenä kuolen kohta nälkään :D Pakko löytää ruokaa.
Missä törmäät ihmisiin noi usein? Oon kerran nähnyt ihmisen ja onnistuin välttämään hänet. Hänellä oli joku m4 tyyppinen rynkky ja itsellä kivääri joten pysyttelin piilossa häneltä.
Löytyskö peliseuraa SE servereille? Yleensä pelailen yhden kaverin kanssa mutta hän on ollut kiireinen töiden kanssa lähiaikoina ja kyllästyttää kun ei tuota oikein voi itsekseen pelata.
Varusteina on AKS-74 kobra, runsaansti morffiinii,veripäkkei jne. Peli sujuu jo ongelmitta mutta en ole toistaiseksi kertaakaan poistunut kovin pitkälle pohjoiseen.
Tämä on toinen hahmoni, edellisellä 300zombitappoa, 6 murhaa, aseena enfield mutta hänen tarinansa loppui luunmurtumaan keskellä ei mitään. Olin juuri ryöminyt 3 tuntia hakemaan morffiinia, en jaksanut toista samanlaista rundia heti perään joten respawnasin.
Pelityylini on hyvin varovainen elikkä puskis tulee makoiltua aina tovi ennen rakennukselle spurttailua.
Mikäli kiinnostusta löytyy niin laitelkaa skypeä tänne.
Tarkoituksena myös kerätä peliporukka n 5 henkeä.
Peli kyllä kiinnostaa, mutta mutta mitä kaikkea tuohon pitää ostaa?
Arma2 =20e steamistä
Joku lisäosa? hinta?
Dayz Modi ?