Uskomattoman koukuttava peli! Eniten vituttaa nuo pellet, jotka ampuu kaiken mikä liikkuu. Jos ei ole mitään asetta edes, niin mikä ihmeen pakko niillä täysin varpaista hampaisiin aseistetuilla tyypeillä on ampua? Huvikseen?
Ite teen niin, että sitten kun mulla on vähä paremmat aseet ja vehkeet, niin ammun jokaisen, joka ampuu aseettomia tai fresh spawneja.
Yleensä kun on noita kohtaamisia tullu lentokentillä, niin on selvinny ihan "dont shoot" ja "friendly huudoilla", mutta eilen tuli hauska tilanne. Olin just löytäny sks:n yheltä lentokentältä siitä vankilarakennuksesta, ja olin lähössä menee portaita alas. No eikö niissä sule joku ubergear-tyyppi vastaan.. Huudan, että "dont shoot, friendly". Äijä alkaa nagantilla ampumaan ja minä tietenkin paniikissa en osannut ottaa setta esiin, vaan käännyin portaat ylös ja mutkittelin :D Äijä ampu pari kertaa ohi ja mä pääsin ylös asti. Sitten huusin, että miks ampuu, niin vastaus on "ruskiruski". Minä sitten ajattelin, että ilmankos se ei älynny :D Ei muuta ku sks käteen ja 5 kertaa ryssää päähän. Loppu se huutelu!
Tänään jeesin yhtä just spawnannutta tyyppiä lahtaamalla pari zombia sen kimpusta electrossa. Kaveri oli ihan onnessaan. Sitte lähin jatkaa matkaa niin eikö kohta kuulu hirveetä ammuskelua sieltä missä pelastin sen äijän.. Vissiin joku taas tuhlas pari lipasta äijään, jolla oli vaan housun jalassa..
Tosta pelistä saa paljon enemmän irti ku ei tapa kaikkea mikä liikkuu.
Tässä vielä RHINOCRUNCH:lta hyvä video, tolla on myös paljon muitakin videoita standalonesta. Lahtaavat banditteja jne.