DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Noniin, vihdoin ostin kyseisen modin..

Paskat housussa ja uutta peliä opetellessa meni pari hassua minuuttia, kunnes zombit tappo :rolleyes: :D.

Oudot näppäinkomennot näin codiin tottuneena täytyy sanoa.. Ja toi ihmeen "pehmoisuus" näkymässä, kun hiirtä liikuttaa, vaikka säädin sen ko. asetuksen nollaan.

Ja CM Storm Sirus kuulokkeet tuli hommailtua.

Toivottavasti ovat hyvät :D.

10632111.jpg

cool.gif

Meillä oli leiri yhdessä vaiheessa UK 118, sieltä löytyi käytännössä kaikki mahdollinen (pl. heko). Sitten ilmeisesti server restartin yhteydessä kaikki oli pyyhkäisty matalaksi piikkilankoja myöten. En ole enää pelannut kertaakaan kyseisellä servulla
smoker.gif

Hommasin pelin about viikko sitten ja yrittänyt pelailla aina silloin tällöin. Kerran olen löytänyt snipun, mutta siihen ei ollut kuteja. Turhauttavaa, kun tunnin verran juokset, hiivit, ryömit, eikä löydy mitään ja sitten zombi tappaa. Toinen mikä ärsyttää on se, että en ole yhteenkään zombiin törmännyt esim. metsässä, mutta jokaisen talon tmv luona, jossa vois olla lootattavaa, pyörii aina useampi. Ei vaikuta kauhean randomeilta noi zombien spawnit.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei saatana, oli muuten IHAN VITUSTI zombeja yhden ladon luona (ja kaks lehmää ja yks lammas :D) ja tietty sinne oli pakko päästä :rolleyes:..

Pelkällä kirveen voimalla ja kärsivällisyydellä pääsin sisälle.

Ja löysin haulikon :D!

Kyllä kelepaa kohta jatkaa pelaamista!

Onko sisämaassa helmpompi kerätä sitä tavaraa aluksi kuin noissa rantakylissä, kun vähän vaikeeta aseettomana ettiä tavaraa kun 10 zombia yrittää syödä sut?

Kävi aika hyvä munkki ekalla kerralla kun pelasin, ei kestänyt kun about 5-10 minsaa kun löysin metsästä vuoren kukkulalta hirveen teltta röykkiön jossa oli vaikka minkälaista kamaa.. kartta nvg, kompanssi, gps erinlaisia aseita asuja ruokaa ja juotavaa. Sitten mun hyvä tuuri kääntyikin ja kuolin lähistöllä olevaan kylään zombien toimesta. :face:

Onhan tää peli hakusessa vielä pahasti varsinkin toi invetaariovalikko vai mikä lie on jostakin syystä tehtyy niin omituiseks ja hankalaks.. Muuten miten pystyy vaihtaa kuvakulmaa että koko ukko näkyis ruudulla, niin näkis vähän paremmin ympärillä olevaa ympäristöö?

Numpadin enter. Serverikohtaista on sitten se että onko 3rd person kuvakulma käytettävissä vai ei. Inventaario on melkolailla berberistä mutta sille ei mahda mitään.

Perkeleesti tuntuu olevan noita koodaajia liikenteessä, oon ite tässä viimeisen kahden päivän aikana mm muuttunut vuoheksi, saanu luoteja päähän mahdottomista kulmista/etäisyyksistä, lentänyt useasti ilmaan, teleportannut pohjoisen lentokentälle kaikkien servereiden pelaajien kanssa ja saanut tekstin "you have 5 minutes time to kill eachother" etc.

Myös peliseuraa puuttuu, itse pelaan työn takia mitä oudoimpina kellonaikoina ja koskaan ei ole kukaan paikalla. Meinaa mennä into peliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom