SUPERCARB 1kg -40%

D-vitamiini (EI ALENNUSKOODEJA TAI TILAUSJUTTUJA)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Luulekohan Anssi nyt ihan oikeasti että tämä on sitten se tie mikä parantaa asiakkaiden luottamuksen jos se tämän tutkimuksen takia nyt johonkin hävisi?

Luulekohan Anssi nyt ihan oikeasti että tämä on sitten se tie mikä parantaa asiakkaiden luottamuksen jos se tämän tutkimuksen takia nyt johonkin hävisi?

Taitaa Mannnisen firma vetää viimeisiään, vähän erikoinen veto nämä kranaatti/pommi tekstit blogissa.

http://www.manninen.info/blog/?p=1218

Haha:D Anssi posessa ton tekstin takia.

Poliisit varmaan luuli oikeesti löytävänsä tollasen kuvan mukaisen ydinpommin yliopistolta:face:

Voi tsiisus, tämä episodi saa jo ihan uskomattomia käänteitä? Siis onko Manninen otettu kiinni tuon tekstin perusteella, ei oo todellista? :D

Tosin vähän meni herralta nyt "yli" kun piti alkaa ydinpommeihin asiaa vertaamaan....

http://www.manninen.info/blog/?p=1218

Haha:D Anssi posessa ton tekstin takia.

Poliisit varmaan luuli oikeesti löytävänsä tollasen kuvan mukaisen ydinpommin yliopistolta:face:

Tuli kyllä naurettua ihan täydet.

Ei voi olla? Roisia huumoria kyllä, mutta eihän sitä nyt noin voi ottaa kukaan selväjärkinen.

Onko Itä-Suomen yliopisto tosiaan näin epätoivoinen?

Pitää laittaa pussi popcornia mikroon aina kun aamulla klikkaa uusimman d-vitamiiniuutisen auki :D Hillitön farssi.

No joo, apteekissa tullut nähtyä tää farssi lähimpää. No eiköhän se juttu oo se, että ylipäätään syö jonkun asteista D-vitamiinia kuin että on kokonaan ilman. Ja niin isoilla pitoisuuksilla osa syö niin joka tapauksessa tulee se vaadittava/suositeltu 7.5 mikrogrammaa kasaan... vaikka purkki lupailikin enemmän.

Tuli kyllä naurettua ihan täydet.

Ei voi olla? Roisia huumoria kyllä, mutta eihän sitä nyt noin voi ottaa kukaan selväjärkinen.

Onko Itä-Suomen yliopisto tosiaan näin epätoivoinen?

Selväjärkisen pitäis myös tajuata, ettei tommosta voi julkasta netissä.

Yli menee muuallaki, Hs.fi: "Blogissa oli myös kolme kuvaa erilaisista aseista..." joo yks niistä oli hengenvaarallinen imukuppi-jousipyssy :face:

Noi Mannisen avautumiset on kyllä aika erikoisia. Mun mielestä sen ei olis tarvinnu sanoa mitään muuta kuin että hän on pyytänyt toimittajaltaan selvitykset asiasta tai että odotetaan uusintatutkimuksien tuloksia. Siis Manninenhan on ymmärtääkseni pelkkä jakelija/myyjä tässä niin ihan turhaan sotkeutuu asiaan yhtään enempää. Siitä ei saa kuin lisää kuraa niskaansa ja soppa henkilöityy Manniseen ihan turhaan.

Jos asian jatkotutkimuksissa selviäisi että tabuissa oli jotain vikaa niin Manninen tietty korvaisi sitten asiakkaille mutta saisi itse korvauksen varmasti valmistajalta. Samalla voisi sanoa että jatkossa tuotteet tilataan eri valmistajalta, oma maine säilyy ja case closed. Nyt siellä sekoitetaan pakkaa lisää sen minkä näppäimistöltä ehtii ja kaivetaan omaa monttua syvemmäksi, ei noilla lausunnoilla oma uskottavuus ainakaan parane. Kukin taaplaa tietty tyylillään, itse olisin ottanut aika erilaisen position julkisuudessa.

Mä en ymmärrä tota Mannista. Äijä käyttäytyi todella asiallisesti A-talkissa ja nyt tämmöistä "Ydinpommi tikittää kampuksella ja timer loppuu pe 9.11.2012" -bloggausta... Vaikka tuskin kukaan nyt uskoo, että Mannisella on hallussaan ydinase, niin kai toi poliisin pitää tutkia. Olisi käyttänyt jotain "vitamiinipommia" tai muuta termiä, josta ei sitten kukaan pysty ilman nauramista tekemään poliisille rikosilmoitusta.

Mä en ymmärrä tota Mannista. Äijä käyttäytyi todella asiallisesti A-talkissa ja nyt tämmöistä "Ydinpommi tikittää kampuksella ja timer loppuu pe 9.11.2012" -bloggausta... Vaikka tuskin kukaan nyt uskoo, että Mannisella on hallussaan ydinase, niin kai toi poliisin pitää tutkia. Olisi käyttänyt jotain "vitamiinipommia" tai muuta termiä, josta ei sitten kukaan pysty ilman nauramista tekemään poliisille rikosilmoitusta.
No mitä sen juttuja luki aikanaan toiselta isohkolta punttifoorumilta, niin sillä nousee kierrokset aika nopeasti, eikä filtteri nettikirjoitusten suhteen ole kaikkein parhain :)

Mitä Manninen tarkoittaa "Tikittäminen loppuu perjantaina klo 16:00.."??

Itse olin tuolloin luennolla Kuopiossa. Uutisten mukaan poliisisedät tarkasti yleiset tilat, mutta en mä mitään poliiseja nähnyt.

Et vain ymmärrä huumoria. Ei tämä ole sen kummempaa. Poliisi on aivan sekaisin, kun tuollaisen perusteella käy ihmisten kimppuun. Tämän takia sitä veroja sitten maksellaan. Jos ei ymmärrä tuota vitsiksi, niin ei ymmärrä vitamiinipommiakaan vitsiksi.

Nykypäivänä tommosessa tilanteessa ku nyt on ni ei kannattais vitsailla.Manninen itse iltapäivälehdissä mainostanu niitä tappouhkauksia, ja sit tommosta tekstiä pistää nettiin.Ei ole kauheen järkevää.

Ei naurata poliisia eikä itä-suomen yliopistoa eikä varmaankaan valtaosaa yliopiston opiskelijoistakaan.Aikuinen ihminen!

Et vain ymmärrä huumoria. Ei tämä ole sen kummempaa. Poliisi on aivan sekaisin, kun tuollaisen perusteella käy ihmisten kimppuun. Tämän takia sitä veroja sitten maksellaan. Jos ei ymmärrä tuota vitsiksi, niin ei ymmärrä vitamiinipommiakaan vitsiksi.

Seuraavilla asioilla ei kannata vitsailla julkisessa mediassa tai esimerkiksi lentokentällä, koulussa tai isommassa yleisötapahtumassa: Pommit, tulipalo, ampuminen. Kaikki sellaisia asioita, joihin viranomaisten on vähän pakko puuttua, joskus kun joku sekopää nyt ne "vitsit" sattuu toteuttamaankin. Olisihan ne Breivikin höyrypääsepustuksetkin vitsistä menneet, mutta niiden lisäksi mies päätti tosiaan räjäyttää sen pommin ja ampua päälle vielä kasan nuoria. Tällä pallolla on niin paljon sekopäitä, että noihin nyt vaan on ihan varmuuden vuoksi reagoitava. Parempi se vitsailija on heittää putkaan pariksi tunniksi kuin ottaa se riski, että kohta täytellään ruumispusseja.

HA HA HA HA Iltapäivälä räjähtää yrinpommi uliopistolla MUA HA HA HA!! Fucking hilarious indeed...

Mitähän toi ylipäätään mahtaa tarkoittaa? Mikä määräaika on klo 16.00 9.11.2012? Silloinko tulee haastekirjeet vai mitä vittua? Mikä Mannisen ydinpmmijutussa on oikeasti se vitsi? Mille kuuluu nauraa? Valaiskaa toki tyhmää.

Ehkä ne Mannisen ja tutkijoiden saamat tappouhkauksetkin on vain vitsiä... ette vaan tajua huumorintajuttomat pellet.

Kyllähän tuo nyt osoittaa selkeästi huonoa harkintaa, ihan turha sitä on yrittää huumorilla puolustella. Jos haluaa harrastaa vakavasti otettavaa liiketoimintaa, niin pitäähän nyt jonkinlaista järkeä olla päässä, että mitä voi julkisesti laukoa ja mitä ei.

Suositut

Back
Ylös Bottom