Curly-Miken viparipeijaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jumaliste kokeiltiin tota 100 toistoa vipareita. Voi vittu oli sickkiä :eek:
Mutta suositellaan kaikille :thumbs:

onko toi joku ihan treeni toi 100 toiston tsydeemi vai joku testi? kannattaako se tehä silloin tällöin vai? ku eikös pitkillä sarjoilla ja pienillä painoilla tule enemmän kestävyyttä ainakin jos säännnöllisesti tekee noin.... vai??

onko toi joku ihan treeni toi 100 toiston tsydeemi vai joku testi? kannattaako se tehä silloin tällöin vai? ku eikös pitkillä sarjoilla ja pienillä painoilla tule enemmän kestävyyttä ainakin jos säännnöllisesti tekee noin.... vai??

Se on hyvää vaihtelua sivuolkapäiden treenaamiseen. Unohda nuo 97,5 toistoa on kestävyyttä ja 21,4 toistoa on voimaa! Ei sitä joka kerta IMO kannata tehdä, vaan aina välillä jotta olkapäät saavat pientä shokeerausta.

ok :D ainii vuos sitte ku olin 9 loppuvaiheessa (luokalle jäänyt:/) nii meil oli iha sika rento maikka, rennompaa ei löydy ni se kans oli jotai nostellu ja kävi kai salilla jossai jäkessä... kumminki ni sen kaa meil oli kunto testi ain välil siin oli mä, pari muut oppilasta ja se maikka ni pystypunnerrus 6kg kässäreilla kuinka monta sai minuutissa ja sama haukkareissa ni sain pystyissä kai 87 ja haukkareissa 94 tai jtn sinnepäin... voitin kaikki :P

ok :D ainii vuos sitte ku olin 9 loppuvaiheessa (luokalle jäänyt:/) nii meil oli iha sika rento maikka, rennompaa ei löydy ni se kans oli jotai nostellu ja kävi kai salilla jossai jäkessä... kumminki ni sen kaa meil oli kunto testi ain välil siin oli mä, pari muut oppilasta ja se maikka ni pystypunnerrus 6kg kässäreilla kuinka monta sai minuutissa ja sama haukkareissa ni sain pystyissä kai 87 ja haukkareissa 94 tai jtn sinnepäin... voitin kaikki :P

en ihmettele, siis luokalle jäämistä. kyllä nyt sun ikäsen kaverin jo luulis miettivän mitä täällä postailee ja kiinnostaako ketään..

en ihmettele, siis luokalle jäämistä. kyllä nyt sun ikäsen kaverin jo luulis miettivän mitä täällä postailee ja kiinnostaako ketään..

Ja sun viel enemmä ku oot vanhempi.Jos joku postaus ei kiinnostanu ni se oli toi sun

Ja sun viel enemmä ku oot vanhempi.Jos joku postaus ei kiinnostanu ni se oli toi sun

jep. tää olikin totally off topic. En vaan käsitä näitä "mun auto on hienompi kun sun" kommentteja. Toki saa olla ylpeä suorituksistaan, ei siinä mtn. sen voi tuoda vain esille monella eri tavalla.

Vois kokeilla olkapäille vaihteeks tollasta. Ei vaan takaolkapäille ole itelle kunnon liikettä kun viparit etukenos pistää olkapäihin sellasen vihlonnan et tuntuu kuin pallit irtois. Ottaako t-kulmasoutu takaolkapäihi paljoa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
bustedi, lähinnä se "voitin kaikki :D " ni oli läppä,vitsi ymmärsitkö, etkö? ylläri....

Kyllä oli tappoa tehä kotona olkapäät kun salille ei jaksanu mennä. Tuolla 5x100 menolla ja oikealla tekniikalla viparit sivuille tuntuu 5-10kg painoilla. Kantsii treenata noi ilman paitaa (kotona) niin näkyy ainaki että tekee olilla eikä trapseilla. Menevät tosi helposti trapseille jos käsien kulma on väärin.

Kuinka paljon ja nopeesti paino nousee

treenin myötä?
Olen käynyt salilla noin 4kk pari kertaa viikossa ja välillä jumpassa. Olis kuus kiloa noussut paino, ja missä mun lihakset on. Kai ne on tuolla jossain piilossa vielä.
Siis on lihasta mutta ei sellasta että ite hoksaisin että siät on tullu.
Ihmettelen vaan tuota että paino sellanen 6 kiloa tullu, ei nyt syömälläkää saa nousemaan nuin paljoa.:eek:

treenin myötä?
Olen käynyt salilla noin 4kk pari kertaa viikossa ja välillä jumpassa. Olis kuus kiloa noussut paino, ja missä mun lihakset on. Kai ne on tuolla jossain piilossa vielä.
Siis on lihasta mutta ei sellasta että ite hoksaisin että siät on tullu.
Ihmettelen vaan tuota että paino sellanen 6 kiloa tullu, ei nyt syömälläkää saa nousemaan nuin paljoa.:eek:

Täähän sopi tähän trediin ku pullo :david: :n perseeseen:jahas:

Asiaan: kannattaako näitä maraton-sarjoja vetää vaikka ihan normitreenitki potkis?

Nostetaas tätäkin aihetta taas. Eli tänää tuli tehtyä, ja voi luoja. Nyt vasta tiedän mitä tarkottaa kun lihakset ovat pumpissa :D

Toimii erittäin hyvin. Kerran otin istuen levypainoilla tehtynä 5x20, toimi hyvänä vaihteluna ja meni todella jumiin...

Toisella kerralla sitten kaverin kanssa olkapääleikit:
pystypunnerrus 20-15-12-6 (nousevilla painoilla)
viparit istuen 5x12-20 (nousevilla painoilla, pari pakkoa viimeisissä toistoissa)
Pystysoutu levytangolla 4x10-20 (nousevilla painoilla)
Pystypunnerrus koneessa 5x6-20 (nousevilla, kahdessa viimeisessä sarjassa pakkotoistoja)
Takaolkapääviparit 5x8-20 (nousevilla)
takaolkapäävipareita taljassa 2x5-8 (tarkoitus tässäkin viisi settiä nousevilla, mutta ei pystynyt enää järkeviä toistoja tekemään)

Olankohautuksia kässäreillä pari settiä.

Polte ja pumppi oli melkoinen, myöskin olkapää-tuska seuraavana n. 5 päivänä aika sairas... Hyviä aikoja, hyviä aikoja :)

Suositut

Back
Ylös Bottom