City-lehden kysely: kehonrakennus epäeroottisinta ja typerintä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
KitWalker I sanoi:
- Mitä tarkoitat geeneillä? En ole ikinä lukenut mistään tutkimuksesta että tummat olisi geeneiltään lahjakkaampia -siis että mustat juoksijat olisivat geeniperimältään poikkeavia muihin.
Tehdään tutkimus: Otoksena kaikkien Olympiakisojen ja MM-kisojen 100m finaalit. Mitäs luulet mikä rotu on edustetuin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei valmennustieto välttämättä Suomessa ole sen heikompaa kuin muuallakaan. Päinvastoin. Meillä on varmasti kaikki tieto, jota tarvitaan. Ihan totta. On jos jonkinlaista instanssia ja varmasti TODELLA päteviä ihmisiä. Eikä mitään temppu t:tä tai kikka kolmosta, jolla suomalaiset pikajuoksijat saataisiin juoksemaan kovempaa ole edes olemassa. Pitää vain löytää itselle sopiva systeemi. Näin ainakin uskon.

Rahaa varmaan tarvitaan, mutta tuskin monelle muunkaan maalaiselle sitä dollaria kottikärryillä kannetaan ennen niitä kovia tuloksia. Joten esim. 10.50 juoksija on yhtä huonossa/hyvässä asemassa missä tahansa maailman maassa. Ei ne kaverit siellä ison veden takana ole yhtään sen enemmän ammattilaisia ennen kuin antavat ammattilaisten näytöt. Ja niittenkin on maksettava vuokra ja ostettava ruokaa. Siellä sitä motivoitunutta yrittäjää huippu-urheilussa -niin pikajuoksussa kuin kehonrakennuksessa- riittää.

Otan vähän noita edellisiä tyhmyyksiäni takasinpäin. Jarska toi tossa esille sellasen jutun, jota en ottanut huomioon = jokapaikassa ei sittenkään ole kauhean kaksiset harjoitteluolot, kuten allekirjoittanut oli vielä pari tuntia sitten vilpittömästi luullut.

Mun mielestä lajin "kovuudella" ei ole mitään tekemistä otsikon mainitsemaan eroottisuuteen. Jos olisi, niin maratonarit, triathloNistit ja hiihtäjät olisivat cityläisten mielestä hotteja. Eroottisuus koostuu muustakin kuin lihasmassasta ja penkkiykkösestä, se pitää näiden kaltoin kohdeltujen "bodareiden" muistaa. Ei ne mallitytöt liukastu tuoliltaan vaikka haba olisi 60cm ja penkkienkka yli 300kg jos äijä/mimmi on muuten kuin seipään niellyt ja naama on kuin petolinnun perse.

Tämäkin sankari(tar) on varmaan uhrannut koko elämänsä treenauseen ja tuossa eroottinen lopputulos.

maria1.jpg

ihon väri on erittäin oleellinen tekijä pikajuoksussa(100m). pitää olla naapuri ja siihen sitten pitää tehdä kaikki oikein jos haluaa olla huipulla, niin se vain on. maailmassa ei ole vieläkään yhtään valkoista 10sekunnin alittajaa, niin ihmeellistä kuin se onkin. en tiedä oliko tästä asiasta jo puhuttukin.

sydämeni pohjasta toivon että joskus elinaikanani saatais valkoinen joka pitäis tumma hipiäisiä pilkkanaan satasella, siihen en kyllä usko, mutta toivoahan aina voi.

Inkeri sanoi:
Ja tämäkin riippuu siitä, miten siellä salilla treenaa. Kilpailumielessä jos kehonrakennuksessa treenaat et varmasti pääse mihinkään ilman kipuja ja kärsimystä (en tiedä mitä tarkoitat "selvitä melko pitkälle" ?). Monissa postauksissa sekoitetaan täysin kuntosaliharrastus ja kilpakehonrakennus.

Mutta samaa mieltä siitä, että lajien vertailu on vaikeeta /mahdotonta ylipäätään.

Huipulle päästäkseen lajissa kuin lajissa on uhrattava melkein kaikki terveydestä alkaen. No melkein lajissa kuin lajissa.

Omasta mielestäni treenaan tosissaan, vaikken pitkään ole lajia harrastanutkaan. Kipu on kuitenkin yleensä lyhytkestoista. Itse kärsin hölkkälenkilläkin n. 10 kertaa enemmän kuin salilla.

Kiva Neuvostoliitto kun kaivat nää "vuosisadan kauneimmat naiset bodauksen historiasta" meille tänne nähtäväksi :)
Ei voi mitään , mutta jos eroottisuudesta puhutaan niin ainakin miehille lihakset ovat suotavia..:kuola:
Ja miten se tuntuu siltä, että se tavallinen sohvaperuna mies, joka ei viitsi treenata tarpeeksi , ei myöskään siedä yksilöitä jotka viitsivät (ja näyttävät hyvältä)..

dexter02.jpg

http://www.getbig.com/pics/olympia/2003/mensfinals/dexter02.jpg

Tomppa85 sanoi:
Minun on kuitenkin sanottava, että aerobiset lajit menevät tuskallisuudessa kirkkaasti tällaisten 8 toiston kulmasoutusarjojen ohi. Jos hommat tekee järkevästi, voi punttailussa päästä melko pitkälle ja selvitä aika vähin kivuin...
totta.

nyrkkeily on ylivoimaisesti raskain laji mitä minulla on tullut harrastettua, tosin en sitä kauaa ole harrastanut, mutta kyllä siinä valkeni kuinka helvetin rankkaa touhua se on. lisäksi olen harrastanut potkunyrkkeilyä juniorina vähän aikaa+ painia joskus ihan penskana vähän kauemminkin. nuihin verrattuna punttailu on aika löysää vaikka kyllä tääkin pirun uuvuttavaa on, mutta ei voi mitenkään verrata esim nyrkkeilyyn joka on aivan hullua touhua jo harrastelija tasolla:)

jarska sanoi:
Ei kylmä tuhoa nopeita lihassoluja, vaikka siltä se voi tuntua. :hyper:
Tuo tästä vielä puuttuis, eiliset jalkatreenit tallissa -6c. :D
:offtopic:

Joo ei yleisurheilijoiden kanssa edes kannata varmaan enempää keskustella kun perusteet oman lajin paremmuudelle on se että "et sä voi sanoa et sun laji ois kovempi". Enkä edes ole väittänyt tosissani bodaavani mutta uskoisin että monessa, todella monessa lajissa voisi päästä suomen huipulle(ei parhaaksi, mutta korkealle) samalla harjoittelu määrällä kuin mitä monikin tekee puntilla edes uskomatta mahdollisuuksiinsa pärjätä ikinä, tämän takia bodaus todellakin on kovempi laji kuin yu. Ja sekö että yleisurheilijoilla on suomessa muita huonommat valmentajat on syy siihen ettei pärjätä? Olen kuullut huhuja siitä ettei esim. Colemannilla olisi mitään valmentajaa ja silti hän on paras. Tai että kaikki ovat vain harrastelijoita eivätkä tee lihashuoltoa... no minkäs sille voi jos ei nappaa :jahas:

Nyt on veijarilla....siis joo...en oikein edes osaa enää vasta tuohon veijarin postiin järkevästi.....oli se niin järjetön perustelu tuo bodauksen kovuus verrattuna yleisurheiluun. Mutta sanon nyt kuitenkin seuraavaa.

Hyvä että Ronnie Colemanilla ei ole valmentajaa. Tuohon loistavaan heittoon voisi vasta-argumentiksi sanoa vaikkapa, että shalalaaa in the morning. Oli se niin osuva vertaus tuo tieto, että Ronnie treenaa ilman koutsia ja sen takia Suomessa yleisurheilijoiden pitää pärjätä vaikka valmentajana olisi naapurin Teppo tai Sirkka. Että sellaset huhut joo.

Mikä estää ihmisiä ottamasta asioista selvää itse tai vaikkpa hoitaa lihashuoltonsa itse? En väittänyt että se olisi peruste vaan jutun pointti oli että miksi narista huonoista valmentajista jos itsekkin voisitte/vat ottaa asioista selvää. Vai eivätkö suomalaiset urheilijat tunne tarpeeksi roippeen hankkijoita :jahas:

Fake-edit: Mikäs oli viestisi pointti kun siinä ei tuntunut olevan sanaakaan asiaa :david:

veijari sanoi:
Mikä estää ihmisiä ottamasta asioista selvää itse tai vaikkpa hoitaa lihashuoltonsa itse? En väittänyt että se olisi peruste vaan jutun pointti oli että miksi narista huonoista valmentajista jos itsekkin voisitte/vat ottaa asioista selvää.
Jaa sekö onki noin yksinkertaista hommaa.

veijari sanoi:
Joo ei yleisurheilijoiden kanssa edes kannata varmaan enempää keskustella kun perusteet oman lajin paremmuudelle on se että "et sä voi sanoa et sun laji ois kovempi". Enkä edes ole väittänyt tosissani bodaavani mutta uskoisin että monessa, todella monessa lajissa voisi päästä suomen huipulle(ei parhaaksi, mutta korkealle) samalla harjoittelu määrällä kuin mitä monikin tekee puntilla edes uskomatta mahdollisuuksiinsa pärjätä ikinä, tämän takia bodaus todellakin on kovempi laji kuin yu. Ja sekö että yleisurheilijoilla on suomessa muita huonommat valmentajat on syy siihen ettei pärjätä? Olen kuullut huhuja siitä ettei esim. Colemannilla olisi mitään valmentajaa ja silti hän on paras. Tai että kaikki ovat vain harrastelijoita eivätkä tee lihashuoltoa... no minkäs sille voi jos ei nappaa :jahas:

Noniin. Tää on kyllä mun ehdottomasti viimenen postaus aiheeseen, mutta kiinnittäisin nyt huomiota näihin sunkin loistaviin perusteluihin oman näkökantas oikeellisuudesta.

Kaikista hauskinta tässä on, että esim. mä ja tomppa85, jotka puhu yleisurheilun puolesta on sitä itse ennen harrastanut, mutta nykyään ollaan sun kaltasia wannabe-bodareita...Vähän ihmetyttää kuka täällä voi sanoa todellisten pro-urheilijoiden reenien vaativuudesta yhtään mitään?

Arvaillahan voidaan, mutta siinä varmaan jokaisen arvaus on yhtä hyvä. Mallia maallikolle voi käydä kattoon esim. tuolta --> http://www.fast.fi/index.php?mid=324

Sori tää turhaakin turhempi postaus, mutta kun on kattonu tollasta vikinää kavereilta useimmissakin tredeissä joissa itte vedetään ihan mutua ja puutaheinää ja silti ollaan niin oikeessa niin oikeessa, niin alkaa pikkuhiljaa riittään.

training_addict sanoi:
Noniin. Tää on kyllä mun ehdottomasti viimenen postaus aiheeseen, mutta kiinnittäisin nyt huomiota näihin sunkin loistaviin perusteluihin oman näkökantas oikeellisuudesta.

Kaikista hauskinta tässä on, että esim. mä ja tomppa85, jotka puhu yleisurheilun puolesta on sitä itse ennen harrastanut, mutta nykyään ollaan sun kaltasia wannabe-bodareita...Vähän ihmetyttää kuka täällä voi sanoa todellisten pro-urheilijoiden reenien vaativuudesta yhtään mitään?

Arvaillahan voidaan, mutta siinä varmaan jokaisen arvaus on yhtä hyvä. Mallia maallikolle voi käydä kattoon esim. tuolta --> http://www.fast.fi/index.php?mid=324

Sori tää turhaakin turhempi postaus, mutta kun on kattonu tollasta vikinää kavereilta useimmissakin tredeissä, jossa itte vedetään ihan mutua ja puutaheinää ja silti ollaan niin oikeessa niin oikeessa.

Ei paska nyt teidän kanssanne... olen perusteluitani laittanut aikaisemmin tänne en äskeisissä viesteissä. Äskeisissä viesteissäni otin kantaa juurikin noin hienoihin postauksiin kuin sinun äskeisesi. "ollaan sun kaltaisia wannabe bodareita" mitä vittua? Juuri siinä viestissä jonka oikein itse quottasit sanoin etten väitäkkään olevani mikään bodari... Ja tuo sinun viimeinen kappaleesi, mitä se on tarkoittavinaan? Itse olen sentään jollain tavalla kantaani perustellut mutta sitten sinä vaan tulet sanomaan että "paska puhetta sillä olen erimieltä" ja nyt sinä olet omasta mielestäsi vahvasti perustellut kantasi?

täydet :5: deividiä sulle

Jos et Veijari ymmärtänyt viimeisestä postistani sanaakaan, niin silloin ymmärsit tasan yhtä paljon kuin minä olen ymmärtänyt Sinun kannanotoistasi kyseisen asian tiimoilta. Koska lähes kaikki mitä siihen ruudulle pistät on :anssi: eikä liity yhtään mihinkään yhtään mitenkään :D

Silti :kippis1:

Reeenari sanoi:
Jos et Veijari ymmärtänyt viimeisestä postistani sanaakaan, niin silloin ymmärsit tasan yhtä paljon kuin minä olen ymmärtänyt Sinun kannanotoistasi kyseisen asian tiimoilta. Koska lähes kaikki mitä siihen ruudulle pistät on :anssi: eikä liity yhtään mihinkään yhtään mitenkään :D

Silti :kippis1:

Kuten juuri pari viestiä ylempänä totesinkin että "teidän" parhaat perustelut on juurikin tuo että muiden puheet on paskaa koska ette ole samaa mieltä mutta mitään omia perusteluja et viitsi tuoda esille. Älkää väitelkö jos ei ole aikomustakaan perustella omia näkemyksiä. Joskus on hyvästä olla hiljaa.

Niin ja kyllä uskon että olet kuppia kallistanut tänään :jahas:

Jos ala-asteelta lähtien nostettaisiin punttia salilla, eikä hypättäisi pituutta ja leikittäisi hippaa, niin varmasti olisi erilaiset mielipiteet "bodauksen" rankkuudesta. Jokainen suomalainenhan on ammattilais yleisurheilija, sen verran paljon sitä cheisseä joutuu harrastamaan pienestä pitäen. Asenteet puntinnostoa kohtaan ovat jo lapsesta lähtien kielteiset. Samaa näkee täällä näiden yleisurheilijoiden suusta; alaspäin katsomista.

Eiköhän se kiteydy se "bodaaminen" tähän kuvaan.

Alaspäin katsominen on turhaa. Kilpaileva kehonrakentaja joutuu kisadietillä todella koville. Kehonrakennus on KOVA urheilulaji siinä missä muutkin lajit, mutta onko se nyt välttämättä muita lajeja kovempi? Miten sitä voidaan edes mitata?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom