Cheek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä voin suoraan sanoa, että en tiedä varmaan yhtään ko. artistin kappaletta.
Pitää kuitenkin todeta, että on se aika kova saavutus, jos Suomalainen artisti pystyy stadionin loppuun myymään, joten jotain on tehty oikein.

Mitä tuossa nopeesti kattelin niin näyttäisi vähän siltä, että perjantain stadionkeikkakin tulee olemaan aika täynnä seKIN.

e: Näköjään loppuunvarattu sekin.

Tämä kyllä naurattaa ja lievästi vituttaa aina kun kuulee, eli jos jotain arvostelee tai ei yksinkertasesti tykkää paskanvertaa niin se on heti ja automaattisesti kateutta? :hyper: :face: Ja voi vittu, siis ihanks tosi sen biisit sisältää jotain tarinaa sen omast elämäst. Tätä ei kukaan muu artisti varmaan ikinä ennen ole tehnyt kanssa :face:

Cheekin keskinkertaista hiukan heikommat sanotukset ovat uponneet fanien sydämiin. Nimittäin sen verran helposti on jo useamman vuoden nosteltu kateus-korttia pystyyn heti jos joku ei pidä Cheekin musiikista. Tuon tyylistähän se mies räppää... "vihaajat vaan vihaa mua" ja sitä rataa.

Mä en juurikaan tykkää raskaasta musiikista. Oon ko. logiikalla varmaan ihan hirveen kateellinen siis ja kauhee "vihaaja".

Cheekin keskinkertaista hiukan heikommat sanotukset ovat uponneet fanien sydämiin. Nimittäin sen verran helposti on jo useamman vuoden nosteltu kateus-korttia pystyyn heti jos joku ei pidä Cheekin musiikista. Tuon tyylistähän se mies räppää... "vihaajat vaan vihaa mua" ja sitä rataa.

Mä en juurikaan tykkää raskaasta musiikista. Oon ko. logiikalla varmaan ihan hirveen kateellinen siis ja kauhee "vihaaja".

Musiikissa on se hauska puoli, että siinä ei ole oikeaa tai väärää.
Itse en oikeastaan kuuntele muuta kuin rock/metalli musiikkia, mutta ei muissa musiikkityyleissä silti mitään vikaa ole. Se, että itse en pidä jostain, ei tarkoita, että se olisi paskaa.

Itse lähtisin siitä, että jos artisti itse on tyytyväinen omaan musiikkiinsa, niin tavoite on saavutettu. Jos se sitten sattuu saamaan isompaakin suosiota, niin hyvähän se vaan on, silloin on tehty jotain mistä ihmiset tykkää.

Tämä selvä, sulla selvästi on suurempaa tietoa. Jännä kun oli aika laidasta laitaan jäähallikonsertissa väkeä. Oli toki teinipissiksiä, mutta eikös niitä ole kaikkialla missä esiintyy miesartisti? Jos nyt ei sitten mennä mihinkään Tapani Kansa osastolle, siellä on niitä Keski-ikään päässeistä pissiksiä.

Mutta ei siinä, pidä tuosta kiinni jos sillä paremmat fiilikset tulee.

Ja tosiaan radiosoitto raiskaa minkä tahansa hyväkin biisin. Niitä kun soittaa joka kanava ja jopa monta kertaa tunnissa niin vähemmästäkin alkaa tulemaan korvista ulos. Sellaista artistia ja biisiä ei ole tehty mitä reilu radiosoitto ei raiskaa.

Joo mulle ihan sama mitä tää cheek tekee tai saavuttaa, skippaan kuitenkin kaikki siihen liittyvät uutiset koska evvk. Ja ei mun tarvi mistään pitää kiinni jotta tulis paremmat fiilikset, mulla on hyvä fiilis muutenkin vaikka sanon että cheekin musiikki on paskaa :)

sulkeekos nämä jotenkin toisensa pois?

No jokaisellahan on oma mielipiteensä, mutta minä olen sitä mieltä, että jos kaveri on oikeasti niin pelle ja huono mitä joidenkin tekstistä voisi kuvitella niin kyllä vain tuommoiset temput jäisi tekemättä. Herää kysymys miksei useampi kotimainen artisti tee samanlaisia keikkoja? Luulisi ihan mukavan tilinkin saavan tuommoisista keikoista. Vähän tulee semmoinen kuva joidenkin kommenteista (en nyt tarkoita välttämättä tätä palstaa), että tuo ei ole temppu eikä mikään.

Siis mitä vittua tää Cheekin dissaus nyt on? Suomalaiset taitaa vaan olla niin pirun kateellisia jos joku menestyy että sitä pitää haukkua kaikenmaailman nettipalstoilla ja silti myi hetkessä täyteen stadikan, kahdesti. Kuinkahan monelta teistä dissaajistakin on lopulta liput hankittuna? :D okei ymmärrän jos joku ei tykkää jostain musiikista ok, mutta tää nyt menee cheekin kohalla pitemmälle ku muiden kohalla, ehkä siks, että Cheek menestyy vaan niin hyvin? Ja mulla ei oo lippuja stadikalle, enkä olis halunnutkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu tätä pelleä tulee nykyään ulos joka tuubista ja uutiset täynnä. Ei vois vähempää kiinnostaa ja en ole lainkaan kateellinen, aivan sama jos tienais sen mitä tienais jos tosta pellestä vaan ei kuulis mitään enää ikinä.
Onhan tää cheekki ihan kauheeta paskaa ainakin musiikin osalta.
Sitä minä en tiedä miten tää menestyy :D Ei vaan yhtään iske cheekki, se äänikin on jotenkin vittumaisen kuulonen, semmonen rätisevä tms. Ja kuuntelen aika laidasta laitaan, mutta nostettakoon ehkä lemppariksi Disturbed. Mutta siis tämä räppi ja kaikenmaailman hiphoppi rajottuu kuunteluni ulkopuolelle.
Tämä kyllä naurattaa ja lievästi vituttaa aina kun kuulee, eli jos jotain arvostelee tai ei yksinkertasesti tykkää paskanvertaa niin se on heti ja automaattisesti kateutta? :hyper: :face: Ja voi vittu, siis ihanks tosi sen biisit sisältää jotain tarinaa sen omast elämäst. Tätä ei kukaan muu artisti varmaan ikinä ennen ole tehnyt kanssa :face:

- - - Updated - - -
Tietysti siitä ne teinipissikset tykkää jotka on 90 prosenttia kuuntelijoista...
Joo mulle ihan sama mitä tää cheek tekee tai saavuttaa, skippaan kuitenkin kaikki siihen liittyvät uutiset koska evvk. Ja ei mun tarvi mistään pitää kiinni jotta tulis paremmat fiilikset, mulla on hyvä fiilis muutenkin vaikka sanon että cheekin musiikki on paskaa :)

Melkoista vaivaa kuitenkin näät vaikka ei kiinnosta paskan vertaa.:D

Melkoista vaivaa kuitenkin näät vaikka ei kiinnosta paskan vertaa.:D

Melkoisen vaivan näit koota mun viestit yhteen postiin. Mitä sitten, tulin alkujaan kertomaan vain mielipiteeni ja sitten jatkoin sitä kun cheek fanit alko itkemään kun tulin tähän ketjuun omine mielipiteiteni jotka vähättelevät heidän jumalaansa :)

Olin myöskin juuri kirjottamassa samaa, että kun diggaa jonkun musiikista niin kyseisestä artistista tulee samantien jumala... juuri näin... aika perus ala-aste meininkiä.

Ei mutta takas asiaan, aika julmetun hienosti tehty Cheekiltä myydä 2 x stadion. Edes Michael Jackson ei pystynyt moiseen 1997 vaan toka konsertti jäi vajaaksi.

Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten menossa stadionille? Kumpana päivänä ja missäs päin stadionia on paikat? :)

Voi teitä pikku jeesustelijoita jumalanne kanssa. Ja heti pitäisi olla hirveet perustelut ja huudetaan kateelliseksi kun KESKUSTELUFOORUMILLA jonkun artistin ketjuun tulee sanomaan että en dikkaa paskasta. Pitäiskö sit sanoa, että no en mä tykkää paskasta ku tykkään kusesta. Menkää sinne stadikoillenne huutamaan kum bay yaahata ei oo multa pois, ja jos nyt otitte ison herneen nenään kun sanoin väärän sanan messiaastanne niin aika ala-aste meininkiä sanoisinko. Eiku niin, tähänkin joku cheekkeri (juuri keksimäni synonyymi belieberille) tulee heittämään heikon vastalauseen tyyliin "sullahan tässä on herne nenässä ku täällä avaudut" :face: Enää en kirjoita tähän threadiin mitään, turha nähdä vaivaa :rolleyes:

Niccessor lopeta jo. :) Niin Cheek on harmitonta humppaa. Joskus vaihdan kanavaa, joskus en. Vaatii ehkä tietynlaisen fiiliksen, jotta pystyy kuuntelemaan. Jos oikeen vituttaa tai masentaa, niin ei sitä nyt halua kuunnella kuinka yks kehuu omistavansa Bentlin ja köyrii malliakkoja.

Sen jälkeen, kun ensimmäinen stadionilla pidettävä keikka myytiin loppuun ja päätettiin järjestää toinen ja paljastui, että tämä on ennen tätä ensimmäistä, jota mainostettiin historian ensimmäisenä stadionspektaakkelina niin meni maku koko tyyppiin.

Mainitaan nyt vielä, että en ole ostanut lippuja eli en ole katkera mistään. Musiikista tykkään, mutta jotenkin antoi vähän nihkeen kuvan, että ajatteleeko hän faneja ollenkaaan ja erityisesti näitä, jotka ostivat nämä liput siinä toivossa, että pääsevät todistamaan tätä kyseistä tapahtumaa ensimmäisenä

Back
Ylös Bottom