Cheek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voivatko aikuiset miehet tykätä Cheekin musiikista? Mielestäni kaikki bileräpiksi kutsuttu tavara pitäisi kieltää jo ihan senkin takia, että se antaa nuorisolle täysin väärän kuvan elämästä.

Aika monen artistin vois lopettaa samantien samasta syystä.:D Kuvittele nyt esim. jotain blackmetallia. Saatana, saatanalliset armeijat ja maailmanloppu tuskin on sen lähempänä tätä nykyelämää.:D

Sen jälkeen, kun ensimmäinen stadionilla pidettävä keikka myytiin loppuun ja päätettiin järjestää toinen ja paljastui, että tämä on ennen tätä ensimmäistä, jota mainostettiin historian ensimmäisenä stadionspektaakkelina niin meni maku koko tyyppiin.

Mainitaan nyt vielä, että en ole ostanut lippuja eli en ole katkera mistään. Musiikista tykkään, mutta jotenkin antoi vähän nihkeen kuvan, että ajatteleeko hän faneja ollenkaaan ja erityisesti näitä, jotka ostivat nämä liput siinä toivossa, että pääsevät todistamaan tätä kyseistä tapahtumaa ensimmäisenä

Mä ostin lipun juurikin siinä toivossa, että pääsen todistamaan ensimmäistä stadionkeikkaa, mutta kuinkas kävikään ja voin rehellisesti myöntää, että hetken aikaa oli hieman paskan maku suussa. En kuitenkaan syytä Cheekkiä, eihän se ole se päättävä taho yksinään ja mitä uutisissa oli niin toisen keikan päivämäärä tuli stadionin taholta. Noh olisivathan voineet olla myös hiljaa ja pitäytyä yhdessä keikassa, mutta eikös sitä sanota, että silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa ja kyllähän tuo "tokan" keikan lipunmyynti osoitti, että Cheekillä on kysyntää. Mitä tuossa on lukenut niin kaikilla ei ole onnistunut lipunsaanti edes tokalla kertaa. Mulla sentään ON lippu. Näillä mennään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla on muuten yksi kaveri joka fanittaa cheekkiä ihan satalasissa, saa aina kunnon väittelyt aikaan jos joku cheekkiä dissaa. Hän kuitenkin meinas että tsiikki ei itse kirjoita nykyään suurinta osaa kappaleistaan, kuullut kuulemma joltain kaverilta joka on sen kaveri ja se taas sen kaveri jne, perusjuttua. Aloin vaan miettimään jos kerta tollanen tosifani kehtaa myöntää ettei cheek omia biisejään kirjoita ja piti tätä tietolähdettä varmana niin voiskohan tossa olla jotain perää? Sitten ehkä ymmärtäisin tyyppiä vähän paremmin, rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja ihan lupsakan oloinen kaveri muutenkin mutta joku muu vaan kirjoittaa ne biisintekeleet sille ähistäväksi jonka vuoksi ne niin mitäänsanomattomia ovat.

Huvittavaa että suosiota hehkutetaan vertaamalla Springsteenin tai Jacksonin lippumyynteihin, vaikka halli on ilmiselvästi myyty loppuun ihan muilla kuin musiikillisilla ansioilla. Vertaisivat mieluummin vaikka johonkin sexhibition-messuihin. Ei kannattane silti liikaa hermostua, näitä tulee ja menee, kaikenlaiset niiloylivainiot ovat kansaa ennenkin villinneet. Antaa opetuslapsosten kokoontua, tämä kyseinen kaveri on kuitenkin ymmärtääkseni ihan harmiton tapaus.

Huvittavaa että suosiota hehkutetaan vertaamalla Springsteenin tai Jacksonin lippumyynteihin, vaikka halli on ilmiselvästi myyty loppuun ihan muilla kuin musiikillisilla ansioilla. Vertaisivat mieluummin vaikka johonkin sexhibition-messuihin. Ei kannattane silti liikaa hermostua, näitä tulee ja menee, kaikenlaiset niiloylivainiot ovat kansaa ennenkin villinneet. Antaa opetuslapsosten kokoontua, tämä kyseinen kaveri on kuitenkin ymmärtääkseni ihan harmiton tapaus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä miksi joku uhraa energiaansa vihaamalla jotakuta esiintyjää. Kai niitä sitten jonkun verran tässä tapauksessa on, mutta melko lapsellista että on vaivautunut vastavittuiluna oikein rallin aiheesta tekemään. Itse en ollut varmaan edes kuullut koko hemmosta ennen tätä jäähalliuutisointia, ja nyt kun tiedän mistä on kyse niin voin jatkossa sivuuttaa ko. "artistin" olankohautuksella.

Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten menossa stadionille? Kumpana päivänä ja missäs päin stadionia on paikat? :)

Tässä yks yli kolmekymppinen mies menossa ensimmäisenä myyntiin tulleeseen eli jälkimmäiseen konserttiin. Paikat jossain D-katsomassa ja tosi ylhäällä.

Menestyjät näyttävät aina synnyttävän myös melkoisen joukon vihaajia. Mua henkilökohtaisesti ihmetyttää miten joku viitsii kuluttaa aikaansa toisten haukkumiseen ja vähättelyyn. Tosin kateushan on Suomessa loppumaton luonnonvara :)

Minulla on muuten yksi kaveri joka fanittaa cheekkiä ihan satalasissa, saa aina kunnon väittelyt aikaan jos joku cheekkiä dissaa. Hän kuitenkin meinas että tsiikki ei itse kirjoita nykyään suurinta osaa kappaleistaan, kuullut kuulemma joltain kaverilta joka on sen kaveri ja se taas sen kaveri jne, perusjuttua. Aloin vaan miettimään jos kerta tollanen tosifani kehtaa myöntää ettei cheek omia biisejään kirjoita ja piti tätä tietolähdettä varmana niin voiskohan tossa olla jotain perää? Sitten ehkä ymmärtäisin tyyppiä vähän paremmin, rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja ihan lupsakan oloinen kaveri muutenkin mutta joku muu vaan kirjoittaa ne biisintekeleet sille ähistäväksi jonka vuoksi ne niin mitäänsanomattomia ovat.

Cheekin lyriikoista löytyy mun mielestä melko paljon henkilökohtaista pintaa, joten aika oudolta kuulostaa. Myöskin se, että Cheek on tehnyt musaa yli 10 vuotta sotii jotenkin sitä vastaan, että kyseessä olisi keulakuva jonkun toisen teksteille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:thumbs: Olikos millanen rumba saada lippu/liput? :)

Vaimo ehti ekaan konserttiin jonottaan joskus puolta tuntia ennen tai miten se jono alkaakaan, oli kohtuu heti kun myynti alkoi ja sai kohtuu paikoiltakin. Tai no mistä minä tiedän miten hyvät ne paikat on kun ei oo koko Stadionilla ikinä käyny ees.

10 lippua ostettiin, tosin menee kavereille että ei mitään jobbailua.

Mä olin 7 jälkeen jonottamassa yhden Lippupalvelun myyntipisteen edessä ja ekana olin jonossa :) Aikalailla 09:01 mulla oli Golden Circle-liput kädessä, mutta en siinä heti päässyt maksamaan joten jouduin siinä odottelemaan ja samalla kattomaan sivusta kun muut jonossa olevat alkoi saamaan paikkoja jostain takakaarteesta. Kyllä sen siinä tajusi, että kauaa niissä lipuissa ei mene.

Timba79 olet lähdössä Cheekin keikalle 5- ja 7-vuotiaiden poikiesi kanssa. Onko Cheek sinusta hyvä esikuva heille?

Minusta ei. Kuunteleppa esimerkiksi tämän, tai melkein minkä tahansa muun Cheekin biisin sanoituksia ja kerro heijastaako ne sinusta sellaista ajattelumallia jonka toivoisit lapsiesi omaksuvan/jota toivot lastesi edes kuulevan?

Cheek - Timantit on ikuisia (Official video) - YouTube

Aiemmin kommentoit sitä kuinka mielestäsi on hauskaa että ihmiset jotka ei ymmärrä räpistä mitään tulevat arvostelemaan Cheekiä. Uskallan väittää ymmärtäväni räpmusiikkia ja pidänkin räpistä jos siinä on hyvä sanoma, hyvä flow, toimivaa riimittelyä yms. Esimerkkeinä N.W.A., Tupac, Cypress Hill, Paleface ja Avain muutamia mainitakseni. Siitä huolimatta että tykkään mainitsemistani artisteista niin ei, en veisi 5- ja 7-vuotiaita lapsiani heidänkään keikoilleen. Mutta että suomen kielellä räppäävälle rahoilla, naisilla ja egollaan keulivan kaverin keikalle?

Kuten ylempää varmasti jo ilmenee, en arvosta Cheekiä millään tavalla. En musiikillisten avujensa (tai lähinnä niiden puutteen), julkisen maineensa (mullon rahaa ja naisii ja autoi jou ja oonhan mä vähän niinkun James Bond, ho!), yksityisen maineensa (pelimies ja leuhka kaveri) enkä menestyksensä takia. Miksikö? Minusta koko Cheek-ilmiö on malliesimerkki siitä kun markkinakoneisto lähtee puskemaan menestyksekkääksi havaittua asiaa ja ihmiset laumaeläiminä lähtevät mukaan tähän touhuun. Oma mielipide alkaa kenties sumentua ja yhtäkkiä "tämä keekkihän onkin ihan hyvää musiikkia, pakkohan sen on olla hyvää kun stadionkin on kahesti myyty loppuun".

Tällä hetkellä Suomessa on selvästi meneillään Cheek-buumi josta olen todella yllättynyt, mutta sitä on taitavasti ruokittu parin viime vuoden aikana. Ja onhan mies tehnyt paljon keikkoja menestyksensä eteen. Siihen hänen henkilökohtainen panoksensa mielestäni aika lailla jääkin sillä lopun menestyksestä on rakentaneet levy-yhtiön markkinointitiimi, tuotantotiimi, lehdistö, promoottorit ym. porukka artistin ympärillä joka pyrkii vain ja ainoastaan kaupallisen menestyksen lisäämiseen. Siinä on onnistuttu hienosti mutta se ei tee Jaresta eikä hänen musiikistaan yhtään sen arvostettavampaa.

Sama ilmiöhän on meneillään Angry Birdsin suhteen ja myös tavallaan Robinin ja Isac Elliotin tapauksissa. Idols-voittajien ympäriltä hävisi alkuinnostuksen jälkeen (Antti Tuisku, Hanna Pakarinen vs. viime vuoden voittaja = muistaako kukaan?) kansan kiinnostus joten levy-yhtiöiden ja markkinakoneiston panos oli kannattavaa siirtää muualle. Uskon ja ennustan että Cheek-ilmiökin kulutetaan viimeistään näiden stadionkeikkojen myötä loppuun. Toivon kovasti mutta aika näyttää... Anyway, joka tuutista tungetaan samaa lapsiin ja nuoriin vetoavaa yksinkertaista tuotetta jonka keulakuvana artisti on. Lapset ja nuoret alkavat fanittaa kyseisiä asioita ja heitä miellyttääkseen vanhemmat ostavat kyseisiä tuotteita, vievät lapsiaan näiden artistien keikoille ym. Kuulostaako tutulle?

MUTTA siinä missä Angry Birds, Robin ja Isac Elliot mielestäni heijastelevat varsin harmitonta ajattelumallia, herra Cheek räppää edelleen siitä miten on siistiä painaa ohituskaistaa ni et kortti menee koska Cheekkiähän poliisit vaa onnittelee. Malliesimerkki noista herran hienoista arvoista on riimi "jo junnuna ku oli Lahes kännää riivas octopussy kaheksan ämmää". Junnuna on siis siistiä kännätä, on coolia että sinulla on kahdeksan naista joita on vieläpä sopivaa kutsua ämmiksi. Mielestäni maailmassa on asiat jo valmiiksi sen verran vinksallaan että en voi kovin iloisin mielin vastaanottaa uutista siitä että Cheekin kaltainen pinnallisia arvoja joka suhteessa edustava artisti myy kaksi Olympiastadionin keikkaa loppuun.

Juu, ei minulla muuta. Mukavaa keikkaa kaikille Cheek-faneille!

Siinä vaiheessa musiikin kuuntele menee päin persettä, kun sitä kuunnellaan sanoman takia, eikä sen takia, että se kuulostaa omaan korvaan hyvälle ja tuo hyvän fiiliksen. Muistan lukeneeni vastikään joltain brittilehden sivulta, miten sellaisen musiikin kuuntelun, mikä saa itselle "kicksejä" aikaan, lisää onnellisuutta. Tulen siis onnellisemmaksi Cheekin kuuntelusta stadionilla, vihaajat vihaa.

Siinä vaiheessa musiikin kuuntele menee päin persettä, kun sitä kuunnellaan sanoman takia, eikä sen takia, että se kuulostaa omaan korvaan hyvälle ja tuo hyvän fiiliksen. Muistan lukeneeni vastikään joltain brittilehden sivulta, miten sellaisen musiikin kuuntelun, mikä saa itselle "kicksejä" aikaan, lisää onnellisuutta. Tulen siis onnellisemmaksi Cheekin kuuntelusta stadionilla, vihaajat vihaa.

En tarkoita että musiikkia pitäisi kuunnella pelkästään sanoman takia mutta onhan se hyvin olennainen osa sitä, erityisesti räpissä. Koska samat kaksi tai kolme sointua joita Cheekin biiseissä käytetään esiintyvät huomattavan suuressa osassa nykyistä radiosoittomusiikkia niin ihmettelen minkä takia juuri Cheek, hänen huonot lyriikkansa ja överi egonsa miellyttää sinua. Mutta ellei edellisestä viestistäni tullut selväksi niin en vihaa Cheekiä, lähinnä koen myötähäpeää siitä että pinnallisten arvojen ympärille rakennettu artisti kuten Cheek on saavuttanut niin suuren suosion. Mutta samaan kategoriaan mielestäni menee Pitbull, Timbaland ym. hittilista-tusinapoppi. Edelleen, kuunnelkaa sitä mistä tykkäätte :) Simple music for the simple minded.

Kuvitteletko oikeasti olevasi jotenkin fiksumpi kun et kuuntele tommosta musaa? Ehkä nyt hieman liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä vedät ihmisten musiikkimausta :D

Tulee vähän sama mieleen kun joskus joku sanoi, olikohan Haloo Helsingistä vai Petri Nygardista:

"Kertoo kyllä aikapaljon tyypeistä jotka tätä musaa kuuntelee"

Ja mitähän vittua se mistään kertoo ihan oikeasti? :D

Back
Ylös Bottom