Cheek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin siis mun mielestä Cheekin tuotanto on ihan jäätävää ripulipaskaa. Vaikka en edes räpistä pidä niin suomessa on helvetisti enemmän parempia räppäreitä kuin Cheek. Uusien levyjen saralta vaikka Asa mainitakseni. Cheek kuulostaa ja näyttää ärsyttävältä.

Tämä ei silti poista sitä, että arvostan hänen kaltaisiaan menestyjiä. Vitusti duunia ja se kantaa hedelmää. Itse vihaan Cheekkiä, mutta vain sen musiikin perusteella. En sen perusteella mitä tyyppi on ja mitä on saavuttanut. Toki näkee monia Cheekkiä vihaavia tyyppejä jotka vihaavat häntä tasan sen takia että joku on saavuttanut jotakin elämässään. Kateellisia siis. Se taas on ihan perseestä.

Mulla taas musamielessä menee täysin päinvastoi. Tykkään Cheekin tuotannosta törkeesti, kuten myös Elastisen uudemmasta kamasta, MG:stä jne. Taas tuo Asa ei putoa yhtään.

Nää on näitä makuasioita.

Ja arvostamisesta täysin samaa mieltä. Suomalaiseen luonteeseen kuuluu haukkua ja lytätä jos joku menestyy, puhkoa autosta renkaat ja naarmuttaa kyljet jne. Vahingossakaan ei kannata yrittää ottaa opikse ja olla iloinen toisen menestymisen puolesta.

Täällä yksi tyhmä nostaa käden pystyyn!

Minä olen Cheekiä kuunnellut jostain 2000 luvun alusta asti. Jäähallissa käyntiin ja stadionliput on taskussa.

On siellä trokareita joukossa,mutta tuo tupa on elokuussa täynnä ja se on varma.

Sehän varmaan palstan hevimiehiä vituttaakin kun ei ne ulkomaan isot staratkaan sitä saa täyteen myytyä.

Sen verran vielä tarkennan tuota edellistä kirjoitustani, että toki on olemassa sinun kaltaisia oikeita faneja, jotka ovat aina diganneet Cheekistä, en siis väitä sinua tyhmäksi edes leikilläni. :D Mutta väitän, että tämä jättimenestys, joka alkoi Vain elämää sarjan myötä johtuu jonkinlaisesta joukkohurmiosta, ei Cheekin hyvyydestä tai siitä, että joku yksilö oikeasti pitää Cheekistä niin paljon. Varmaan tuonne stadikallekin on menossa paljon porukkaa, jotka eivät oikeastaan edes tiedä miksi menevät sinne, mutta kun onhan sinne mentävä. Ihminen on laumaeläin ja villiintyy aina jostakin.

Ja myönnettäköön, että olen myös itse käynyt Cheekin keikalla (vaimon seurana) ja ei siinä mitään, hyvinhän se vetää, mutta samalla tavalla vetää moni muukin Suomessa.

Jätkä tehny ties miten monta levyä, heittää keikkaa ympäri suomee ympäri vuoden, on helvetin hyvä esimerkki nuorille jne.

No en menisi käyttämään termiä helvetin hyvä esimerkki nuorille. Ihan ok toki, jos löysä nuoriso arvostaa tuollaista kovaa työtä tekevää miestä, mutta varsinkin uran alkuaikoina Cheek oli sellasta tyhjänpäivästä uhoamista ja "HULIGAANI! Vittu me Lahes hakataan kaikki! LIIGA! HULIGAANI! LAHTI"-vouhotusta että huhhuh. Joskus 5-6 vuotta sitten Cheek aloitti selkeästi tuon siistimisen ja salonkikelpoiseksi siirtymisen vuosi kerrallaan hiljalleen... huomasi, että pystyy muuntumaan pop-muusikoksi, jonka tulee olla tietynlainen, jotta saa muitakin kuuntelijoita, kuin Lahti-räpin faneja ja hiphop-teinejä.

Ei se mitään ilmaseks ole saanut, ja helvetisti tehny +10 vuoden aikana hommia kaiken eteen. Yhtä käsittämätöntä ku Elastisen vihaaminen.

Nostaisin tässä pari tärkeää pointtia:

1) Se Lahden ehdottomasti kovin työmyyrä ja mies tämän kaiken takana on kyllä Brädi. Se on oikeasti pitkän linjan veteraani, jota ei mielestäni vieläkään arvosteta siinä mittakaavassa kuin pitäisi. En halua haukkua tai aliarvioida Cheekiä, mutta Brädi sen kaiken Lahti-rap jutun rakensi yhdessä muutaman muun vanhan liiton puuhamiehen kanssa.

2) Yleisesti ottaen huomioitava, että tuo on huikeaa, miten rap onkin näin suosittua edelleen. Olen kuunnellut ihan ala-asteikäisestä pojasta (1994-1995 alkaen) jenkkiräppiä ja seurannut hommaa vierestä ja silloin 2001-2003 (rap-haippi kovimmillaan) muistan kuinka todella moni sanoi varmana: "tuo rap-juttu kestää enää vuoden pari ja on sen jälkeen täysin out... kaikki nauraa sille". Kuinka ollakaan mm. Fintelligensin pojat tekee edelleen ja myy edelleen... tuo on huikeaa. Kai rap on tullut ihan oikeasti jäädäkseen aivan kuten raskas musiikki jne.?!

Ja myönnettäköön, että olen myös itse käynyt Cheekin keikalla (vaimon seurana) ja ei siinä mitään, hyvinhän se vetää, mutta samalla tavalla vetää moni muukin Suomessa.

Oon Lahest, joten mäkin oon... ihan hyvää livesettiä, mutta toki moni muukin suomalainen räppäri vetää hyvää livesettiä. Eli en näe Cheekin keikkoja sellaisia spektaakkeleina, kuin minä niitä pidetään. Jo joskus viime vuosikymmenen lopussa Lahdessa pidettiin Cheekin keikkoja jonain huikeina juttuina. Loppujen lopuksi kyse taisi olla vain siitä, että kerrankin Lahdessa oli tupa ääriään myöten täynnä jonkin artistin takia.

Hienosti on mies menestynyt ja bisnes puolella nostan hattua.

Musapuoli on vaan kyllä sen verran tasapaksua että vaikka aikanaan parista Cheekin biisistä jopa vähän innostuin niin nykyään ei kyllä nappaa yhtään. Samojen maneereitten uudelleen veivaamista liikaa.

OT: Mutta tätähän varten Vain elämääkin on tehty, nostamaan koko kansan suosioon eri artisteja. Ykkös jaksoa en jaksanut katsoa kun artistit ei ylittäneet mielenkiintoani mutta kakkosesta täytyy sanoa että 1: en ole koskaan aeimmin tajunnut kuinka hyvä laulaja Anne Abreu on 2: Jukka poika on yksi suomen nerokkaimmista muusikoista :)

"Vihaajat vihaa, meikä vaa takas vilkuttaa"

Jätkä tehny ties miten monta levyä, heittää keikkaa ympäri suomee ympäri vuoden, on helvetin hyvä esimerkki nuorille jne. Ja porukka vaa jaksaa vihata. Ei se mitään ilmaseks ole saanut, ja helvetisti tehny +10 vuoden aikana hommia kaiken eteen. Yhtä käsittämätöntä ku Elastisen vihaaminen. Säälittäviltä omakustanne räppäreiltä vihaamisen vielä ymmärtää, ku on niin kateellista porukkaa.

Vais niin että helvetin hyvä esimerkki nuorisolle: Cheek tappeli Imatralla yli 6000 euron edestä | Imatralainen

Muistan Posken kehuneen teksti-tv:llä asiaa tyyliin: "mielummin pahan pojan maineessa kuin nössön". Jätkällä on liian iso ego että arvostaisin pätkääkään. Radiohaastattelussa Maseratin lunariin ajaminen oli "vitun hauskaa" ja röhönauru päälle.

Ei siinä, tekisin minäkin paskaa musiikkia ja jauhaisin paskaa, jos tienaisin yhtä hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vais niin että helvetin hyvä esimerkki nuorisolle: Cheek tappeli Imatralla yli 6000 euron edestä | Imatralainen

Muistan Posken kehuneen teksti-tv:llä asiaa tyyliin: "mielummin pahan pojan maineessa kuin nössön". Jätkällä on liian iso ego että arvostaisin pätkääkään. Radiohaastattelussa Maseratin lunariin ajaminen oli "vitun hauskaa" ja röhönauru päälle.

Ei siinä, tekisin minäkin paskaa musiikkia ja jauhaisin paskaa, jos tienaisin yhtä hyvin.

Cheek yrittää tasapainoilla mielestäni todella erikoisella tavalla pahis + menestyjä + hyvä esimerkki nuorille + kiiltokuvapoika + kokoomusnuori-tyylisten imagojen välillä. Mies on asunut jo vuosikaudet Helsingissä, mutta Lahti-leimasta on edelleen haalistuva jälki otsassa. Cheek on joskus sanonut, että tuo edelleen vahva Lahti-leima ihmetyttää häntä, mutta onko syytä ihmetellä; mies aloitti kaupallisen uransa levyillä, joissa kuulutettiin lahtelaisuutta ja Lahden erinomaisuutta levynkantta myöten.

Mielenkiintoisena lisänä soppaan se, että Lahti-rapin ehkä tärkein pioneeri, Brädi, saa kuulemma kuulla keikoilla yms., että "luulin, et oot Stadista, mutta ootkin jostain Lahest?!?!". Jännä.

Vittu tätä pelleä tulee nykyään ulos joka tuubista ja uutiset täynnä. Ei vois vähempää kiinnostaa ja en ole lainkaan kateellinen, aivan sama jos tienais sen mitä tienais jos tosta pellestä vaan ei kuulis mitään enää ikinä.

Itse kuulun siihen porukkaan,joka Cheekkiäei kuuntele mutta arvostan kyllä näitä jäähallikeikkoja ja stadikan myyntiä kovana temppuna. Ja ohan se Samulin kanssa vedetty biisi ihan ok.

Saas nähdä meneekö Stadion täyteen toisenkin kerran ja missä ajassa. Tuskin yhtä nopeeta mutta uskosin että maanantain aikana myydään.

Ja taas joku väittää että jobbarit osti kaikki liput. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On tääki nyt ihan törkeen hyvä biisi, ei paljon oo radiot soitellu:

Täällä yksi tyhmä nostaa käden pystyyn!

Minä olen Cheekiä kuunnellut jostain 2000 luvun alusta asti. Jäähallissa käyntiin ja stadionliput on taskussa.

Mä olin myös Jäähallilla ja Stadionille GC-liput plakkarissa :)

1) Se Lahden ehdottomasti kovin työmyyrä ja mies tämän kaiken takana on kyllä Brädi. Se on oikeasti pitkän linjan veteraani, jota ei mielestäni vieläkään arvosteta siinä mittakaavassa kuin pitäisi. En halua haukkua tai aliarvioida Cheekiä, mutta Brädi sen kaiken Lahti-rap jutun rakensi yhdessä muutaman muun vanhan liiton puuhamiehen kanssa.

Anteeksi pilkunn*ssiminen, mutta tyyppi mainitsee Lahden ja Brädin samassa lauseessa. Ei näin :face: :D

"Se on Lahest, ilman d:tä, voisit tarkistuttaa kuulos..." Brädi: Kotona.

On tääki nyt ihan törkeen hyvä biisi, ei paljon oo radiot soitellu:

Samaa mieltä!

Ton lisäksi diggaan paljon myös näistä:

31v, tytär kävi katsomassa Antti Tuiskua, ei vielä Cheek 5-vuotiaalle kelpaa.

Kelpaa ainakin 5 ja 7 vuotiaille pojille. Olivat meidän kanssa jäähallissa ja lähdevät stadionille.

Ja tuo "Pyrkiny vähentää" on törkeen hyvä, yks parhaista.

Uudelta levyltä tää on loistava:

Tämä ketju kyllä lisää ihmetystäni, luulin että Cheekkiä kuuntelee vain teinilissut. Kova kaveri markkinoimaan itseään ja tahkoamaan rahaa mutta ei saatana se musiikkia osaa tehdä. Vain Elämää 1. kauden perusteella itseasiassa ihan fiksun oloinen ukko ainakin välillä, mutta kyllä toi radiosoitto pitäis oikeasti lopettaa. Kuten pitäisi kaikki nykyinen suomi"räppi" kuten aste, jontte valopää ja mitä näitä on jotka vetää kantaaottavaa sanomaa viinasta ja naisista geneerisen itseääntoistavan biitin päälle. Sinällään mulle on sama jos joku haluaa noita kuunnella ja fiilistellä, mutta ei niitä pitäis yleisillä radiokanavilla pyörittää.

Tämä ketju kyllä lisää ihmetystäni, luulin että Cheekkiä kuuntelee vain teinilissut. Kova kaveri markkinoimaan itseään ja tahkoamaan rahaa mutta ei saatana se musiikkia osaa tehdä. Vain Elämää 1. kauden perusteella itseasiassa ihan fiksun oloinen ukko ainakin välillä, mutta kyllä toi radiosoitto pitäis oikeasti lopettaa. Kuten pitäisi kaikki nykyinen suomi"räppi" kuten aste, jontte valopää ja mitä näitä on jotka vetää kantaaottavaa sanomaa viinasta ja naisista geneerisen itseääntoistavan biitin päälle. Sinällään mulle on sama jos joku haluaa noita kuunnella ja fiilistellä, mutta ei niitä pitäis yleisillä radiokanavilla pyörittää.

No siis jos tähän lähdetään niin pitäisi lopettaa kaikki metallimusa, kirkonpolttaji, saatanapaljojia ja muutenvaan vitun synkistelijöitä.

Se on silleen jännää että jos ei jostain musatyylistä pidä niin pitäähän se nyt jumalauta lopettaa. Ihme ettei vedota johonkin uskonnolliseen tai nyt vähintään moraaliseen seikkaan.

Niinkuin mikä tahansa musiikinlaji olisi niin kovin "puhdasta".

Uudelta levyltä tää on loistava:

Joo, on todellakin kova. Aika helvetin teknistäkin, sen lisäks et läpätkin on hyviä/semi nokkelaa settiä.

Ite tuli räpättyä jotai +10 vuotta, ja voin kertoa, että jos esim. ton biisin perusteella Cheek ei jonkun mielestä osaa räpätä, ni ei kyl tiedä vitunkaa vertaa mistä puhuu.

Back
Ylös Bottom