Cheek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elastisesta en tykkää ollenkaan, koska musa alkaa olemaan semmosta discopaskaa. Toi liekeissä biisi alkaa pelottavasti mennä samaan suuntaan, mutta ei ole läheskään yhtä kamalaa kun elastinen. Toivottavasti toi disco renkutus jäisi Cheekin osalta tohon yhteen biisiin..

No johan sitä on tullut vaikka kuinka paljon :D
Harvemmassa on ne biisit jotka ei mene "disco renkutuksen" alle cheekiltä. Mutta ei sillä, on sillä joitan todella kovia biisejä.

Cheekin koko tuotanto on omasta mielestä erittäin hyvää. Tosin että Kasvukipuja oli hiukan heikompi kuin aiemmat mutta muuten tykkään kyllä, eikä Kasvukipujakaan huono ollut. Itse tykkään. Eikun Cheekin yritykset englannin kielellä oli kyllä aika epäonnistuneita, ihan hyvä että siirty räppään suomeks :D

Cheekin koko tuotanto on omasta mielestä erittäin hyvää. Tosin että Kasvukipuja oli hiukan heikompi kuin aiemmat mutta muuten tykkään kyllä, eikä Kasvukipujakaan huono ollut. Itse tykkään. Eikun Cheekin yritykset englannin kielellä oli kyllä aika epäonnistuneita, ihan hyvä että siirty räppään suomeks :D
Oon siun kanssa sammaa mieltä et oli parempi et alko räbään suomeks, mut mielestäni kasvukipuja-levy oli paras Cheekin albumi

Elastisesta en tykkää ollenkaan, koska musa alkaa olemaan semmosta discopaskaa. Toi liekeissä biisi alkaa pelottavasti mennä samaan suuntaan, mutta ei ole läheskään yhtä kamalaa kun elastinen. Toivottavasti toi disco renkutus jäisi Cheekin osalta tohon yhteen biisiin..

Kyllähän Elastinen nyt on ihan eri tasoa kuin Cheek. :thumbs:

Cheek ja Elastinen menee kyllä nykyisin aikalailla samaan kategoriaan. Paskojahan ne molemmat on ja täyttävät kaikki biisinsä vähintääkin ärsyttävillä hypehuudahduksilla. Toinen asia mikä suomiräpissä ärsyttää ovat nuo puolihuolimattomat pohjosenpojat (esim stepa, hannibal, soppa yms) joilla usein olisi potentiaalia, mutta pilaavat biisinsä puujalkavitseillä. Onneksi artisteja, joista ei välitä, ei tarvitse kuunnella. Paitsi Elastista.

Onkohan Cheekilla joku skitsofrenia, kun ainakin ''se en ollu minä'', ''lyijykynä'' ja ''älä'' biiseissä se hoilaa, kuinka paljon sen selän takana puhutaan schaissea...:D

Btw; nyt kun kuunteli uusimman levyn, niin eihän se ollu hassumpi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin hyvä kuulla. Kyllä sitä on hetki jo ooteltukkin, mutta niin on kyllä ootettu Fintelligensinkin uutta levyä, toivottavasti se nyt jo hiljalleen alkais tuleen, ainakin pipessä ne esiintyy fintelligensinä.. meni vähän offtopic.

Olen todella pahoillani, mutta Cheek on aivan kauheeta, ehkä se toimis jos ottais ne sanotukset huumorilla, tai sit ei. Muutamia ok kipailte suomiräpis on, mutta 99% on sitä itseään IMO.

no se tsumtsakitsumtsakitumtumtumtsumtsaki

ei hitto että repesin totaalisesti :lol2:

Cheekin biiteistä en osaa sanoo paljookan, mut parhaita on ne 90-luvun gangsta rapin biitit. Ne synalla tehdyt eritoten esim. Nothing but a g-thang. Ice Cuben It was a good dayssakin on kohtuu groovy biitti.

Kuunteleeko Cheek:iä joku yli 20-vuotias ihan tosissaan? (pl. humala, sairaudet jne.)
No sehän riippuu mikä on tosissaan? Kyllä tuo "avaimet mun kulmille" levy oli ihan hyvä, eikä "käännän sivua" levyssäkään vikaa ollu mielestäni. No uudemmat on sitten sitä nykyajan musaa että tehdään 1hyvä biisi ja sit loput on kohtuu sontaa levyltä.

Back
Ylös Bottom