Cheek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No sehän riippuu mikä on tosissaan? Kyllä tuo "avaimet mun kulmille" levy oli ihan hyvä, eikä "käännän sivua" levyssäkään vikaa ollu mielestäni. No uudemmat on sitten sitä nykyajan musaa että tehdään 1hyvä biisi ja sit loput on kohtuu sontaa levyltä.
saa nähdä millanen toi uus platta tullee olemaan, toivottavasti on sitten enemmän kun muutama hyvä biisi

Kaikista eniten mua pelottaa tossa Cheekin uudessa levyssä se, että se on samanlaista kaupallista moskaa mitä Elastisen E.L.A:kin oli.. Ja siihen on vähän viitteitä ton sinkun perusteella. :( Ei näin, ei todellakaan näin

Aah, tänään se uusi levy sitten julkaistiin. Kävin sen aamulla poistamassa kaupasta, ja nyt pienen kuuntelun jälkeen hyvältä kuullostaa. Vielä ei oikein muuta osaa sanoa, koska kappaleet vasta "aukeaa" mulle, kun levyä on kuunnellut jonkin aikaa.

Tänään oli postiin pullahtanut cheekin uus platta, ensiksi aattelin et on kuraa mut alkoi kuulostaa sitä paremmalta mitä kauemmin on kuunnellut. Mut kannatti ostaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1441385_771700179522954_1050983274_n.jpg

Niin, Suomen jalkapallomaajoukkue ei saa olympiastadionia täyteen, mutta Cheek tekee sen 71 minuutissa. Surullista, mutta totta. Propsit kuitenkin Cheekille, hienosti markkinoitu ja masinoitu.

Itse yritin hiukan kuunnella Cheekiä, jotta ymmärtäisin tuota suosiota. Tässä Cheekin vanhempaa matskua, tätäkö se vetää siellä olympiastadionilla?

Cheek - Where I'm From Feat. A'damite - YouTube

Tuon kuultua ainakin ymmärsin miksi mies pidättäytyy kotimaisessa kielessä :)

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa. Propsit jannulle kun on saanut tuotantokoneiston viilauksella hillot taskuun.

^Näinhän se on. Itse näen Cheekissä ja Jari Sarasvuossa hyvin paljon samaa. Kumpikin omaa hyvin massiivisen egon ja itsetietoisuuden ja kumpikin on tienannut omaisuuden käytännössä tyhjää puhumalla, sillä erotuksella, että Cheekin taustalla soi joku renkutus. Ja tyhmä kansa juoksee perässä, milloin stadionille, milloin Kallion kirkkoon..

Varmaan iso osa tosta varauslukemasta on ihan yrityslippuja ja trokareita. Vasta kun stadioni on pullollaan ihmisiä, uskon että jotakuta tämä kiinnosti.

^Näinhän se on. Itse näen Cheekissä ja Jari Sarasvuossa hyvin paljon samaa. Kumpikin omaa hyvin massiivisen egon ja itsetietoisuuden ja kumpikin on tienannut omaisuuden käytännössä tyhjää puhumalla, sillä erotuksella, että Cheekin taustalla soi joku renkutus. Ja tyhmä kansa juoksee perässä, milloin stadionille, milloin Kallion kirkkoon..

Täällä yksi tyhmä nostaa käden pystyyn!

Minä olen Cheekiä kuunnellut jostain 2000 luvun alusta asti. Jäähallissa käyntiin ja stadionliput on taskussa.

On siellä trokareita joukossa,mutta tuo tupa on elokuussa täynnä ja se on varma.

Sehän varmaan palstan hevimiehiä vituttaakin kun ei ne ulkomaan isot staratkaan sitä saa täyteen myytyä.

"Vihaajat vihaa, meikä vaa takas vilkuttaa"

Jätkä tehny ties miten monta levyä, heittää keikkaa ympäri suomee ympäri vuoden, on helvetin hyvä esimerkki nuorille jne. Ja porukka vaa jaksaa vihata. Ei se mitään ilmaseks ole saanut, ja helvetisti tehny +10 vuoden aikana hommia kaiken eteen. Yhtä käsittämätöntä ku Elastisen vihaaminen. Säälittäviltä omakustanne räppäreiltä vihaamisen vielä ymmärtää, ku on niin kateellista porukkaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin siis mun mielestä Cheekin tuotanto on ihan jäätävää ripulipaskaa. Vaikka en edes räpistä pidä niin suomessa on helvetisti enemmän parempia räppäreitä kuin Cheek. Uusien levyjen saralta vaikka Asa mainitakseni. Cheek kuulostaa ja näyttää ärsyttävältä.

Tämä ei silti poista sitä, että arvostan hänen kaltaisiaan menestyjiä. Vitusti duunia ja se kantaa hedelmää. Itse vihaan Cheekkiä, mutta vain sen musiikin perusteella. En sen perusteella mitä tyyppi on ja mitä on saavuttanut. Toki näkee monia Cheekkiä vihaavia tyyppejä jotka vihaavat häntä tasan sen takia että joku on saavuttanut jotakin elämässään. Kateellisia siis. Se taas on ihan perseestä.

Back
Ylös Bottom