Challenge: 100 kg:n toistokyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Weakin sarjassa 19 toistoa ajassa 1 minuutti 55 sekuntia eli keskimäärin 6 sekuntia meni per toisto. Tietenkään ei voi sanoa että tauko ois tuolloin 5 sekuntia aina mut aika lähellä on kyl. Syvyys on kyllä kumarruksen arvonen, mutta MINUN mielestä ei ole kyllä se kovin paras suoritus vielä täällä :) Sitku joku vetäsee 40 toistoa tuohon samaan aikaan niin on jo ihan kohtuu suoritus. Ei siis ole tarkotus riidellä, kunhan pisti silmään. Itse pääsen jaksan hädintuskin kannatella 100 kiloa niskassa :hyvä:

e. ja siis kyllä Weak ilmoittikin että on pitkiä taukoja, että ei shillee...

Taitaa Ilkan kriteerit olla tässä tapauksessa se syvyys :)

Lisää videoita!

Offtopic: Mulla ois kanssa 50X80kg mave. Harmi, kuin ei ole tullut satkulla kokeiltua, niin vois tehdä siitäkin haasteen. Ehkäpä joku kerta jossainvaiheessa... Tulis ainakin toistoja itse kullakin :D

Weakkil ainut kuka tekee voimanostosyvyyteen sekä ei jätä ylhäältä vajaaksi, arvostan.

Tänään koitin ite. 17kpl, en kehtaa laittaa videota. Ei vaan laiska jaksanut :) surkia

Taitaa Ilkan kriteerit olla tässä tapauksessa se syvyys :)

Lisää videoita!

Offtopic: Mulla ois kanssa 50X80kg mave. Harmi, kuin ei ole tullut satkulla kokeiltua, niin vois tehdä siitäkin haasteen. Ehkäpä joku kerta jossainvaiheessa... Tulis ainakin toistoja itse kullakin :D

100kg mavehaasteeseen on ehkä hiukkasen liian vähän.

Eilen rykäsin etukyykkytreenin päälle 40 toistoa takakyykkää tuolla huntilla. Tullu joku ihme hinku saada nyt ainaki sen 60 toistoa tehtyä. :D Tuntuu että jaloissa ois reserviä vielä vaikka kuinka, mutta hapottuu kroppa niin maan perkuleesti ja loppuu happi = huono kunto. Eiköhän tuo 60 toistoa ois nyt alkuun semmonen sopeva tavote tuoreilla jaloilla kuhan hapenottoki tästä hiukan paranee... :D

Ohan se varma, että videota tupsahtaa sitten kehiin ku on jotain näytettävän arvoista, eli +50 toistoa.
(On muuten jalat melko tohjona tuosta ed. treenistä) :D

Vois miettiä tähän eri painoluokkia niin ei menisi turhaan aerobiseksi. Esim kyykyssä 100 - 150 - 200 kg ja vedossa 150 - 200 - 250. Noista voisi sitten pitää vaikka top-listausta aloituspostissa. Toisaalta idea oli kilpailla itseään vastaan, eikä säännöistäkään varmaan päästäisi yksimielisyyteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vois miettiä tähän eri painoluokkia niin ei menisi turhaan aerobiseksi. Esim kyykyssä 100 - 150 - 200 kg ja vedossa 150 - 200 - 250. Noista voisi sitten pitää vaikka top-listausta aloituspostissa. Toisaalta idea oli kilpailla itseään vastaan, eikä säännöistäkään varmaan päästäisi yksimielisyyteen.

Tässähän haasteessa on juurikin kyse siitä että suorituksen pitää tuntua pahalta ja olla lihakset hellänä vielä viikko suorituksen jälkeen. Eikö jätkällä pää kestä kokeilla pitempää sarjaa :)
Mavessakin voidaan pitää paino sadassa kilossa, ei ole silläkään vielä yhtään kunnon tulosta tullut tähän ketjuun.

Oemssi on tainnut vetää Smolovin läpi pari kertaa että tuskin on pään sietokyvystä kiinni.

Tässähän haasteessa on juurikin kyse siitä että suorituksen pitää tuntua pahalta ja olla lihakset hellänä vielä viikko suorituksen jälkeen. Eikö jätkällä pää kestä kokeilla pitempää sarjaa :)
Mavessakin voidaan pitää paino sadassa kilossa, ei ole silläkään vielä yhtään kunnon tulosta tullut tähän ketjuun.

Lähinnä tuollainen pienillä painoilla tehty maksimisuoritus vie turhaan herkkyyttä lajinostoista. Ei ainakaan kovin lähellä kisoja siis huvita ottaa.

Osallistun haasteeseen ensin tällä parisen vuotta sitten kuvatulla kympin etukyykysarjalla:

Täytyypä kikkailla tuore suoritus ohjelman lomaan lähiaikoina.

P.S. Tom Platzin kerrottiin kyykänneen satasella 20 minuuttia putkeen. Kaksikin minuuttia alkaa olla pitkä aika jos multa kysytään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käykö myös omapainokertoimilla tehdyt sarjat? Tämä tosin oli hidasta kuin mikä, mutta onpahan edes jotain.
Tangossa siis 1,5*omapaino ja vaihtelun vuoksi vähän pidempää sarjaa. Kiinnostaisi kokeilla tuota satasen pumppailua, mutta ei kehtaa ketolla vetää vielä aivan tukkoon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom