Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, toi on vaan argumenttina huonoin mahdollinen. Mitä helvetin väliä sillä on onko henkilöllä mahaa vai ei, se asiahan siinä ratkaisee. Ja Rogan heittää vaan, että se tutkimus on paskaa koska Gates. Mistä helvetistä se voi sen tietää?

Lähdetäänkö porukalla painimaan mutaan ja se kuka jää kasan päälle saa päättää onko Carnivore terveellistä vai, tutkimuksista viis 😁
Joko Gates ei usko asiaansa niin paljon, että syö kuten opettaa tai sitten syö ja tulokset puhuvat puolestaan.
 
Silläkin uhalla että jankkaan ja kysymyksenä myös muille. Jos Carnivoren idea on syödä vain lihaa niin miten marjat+hedelmät siihen kuuluu? Kuulostaaa sekäsyönniltä.

Voisiko joku asiasta tietävä avata tätä?

Olenko tietämättäni itsekin Carnivore kun syön lihaa paljon, itse tappamaakin vielä jopa välillä. Oleenko enempi luolamies kun suolistan riistan?

Syön tosin viljaa ja kasviksia, pizzaa ja kaljaakin menee.

Olen ihan samaa ihmetellyt jo aiemmin. "Carnivore" mut kylkeen kaikkea. Eli ei-vegaani...

Moni on vaihtanu tiukan linjan carnivoren siihen että syövät myös hiukan marjoja ja hedelmiä, mutta pääpaino on kuitenkin eläinkunnan tuoteissa. Omasta mielestä tuo onkin fiksumpi linja.
Mä en oikeen ymmrrä mitä jankkaamista tuossa on, syöhän kasvissyöjäkin hiukan eläinkunnan tuotteita, mutta en ole nähnyt siitä vastaavaa jankkaamista:unsure:
 
Moni on vaihtanu tiukan linjan carnivoren siihen että syövät myös hiukan marjoja ja hedelmiä, mutta pääpaino on kuitenkin eläinkunnan tuoteissa. Omasta mielestä tuo onkin fiksumpi linja.
Mä en oikeen ymmrrä mitä jankkaamista tuossa on, syöhän kasvissyöjäkin hiukan eläinkunnan tuotteita, mutta en ole nähnyt siitä vastaavaa jankkaamista:unsure:
Tuo on vanhakantainen termi ajalta, jolloin kasvissyönti oli suunnilleen sitä, että oli edes punainen liha poistettu ruokavaliosta. Mielestäni kasvissyöjä = vegaani, vaikka eipä ole ihmisten termienkäyttö minun mielipiteistäni kiinni.

Siinä minun jankkaukseni aiheeseen.
 
Tuo on vanhakantainen termi ajalta, jolloin kasvissyönti oli suunnilleen sitä, että oli edes punainen liha poistettu ruokavaliosta. Mielestäni kasvissyöjä = vegaani, vaikka eipä ole ihmisten termienkäyttö minun mielipiteistäni kiinni.

Siinä minun jankkaukseni aiheeseen.

Mun käsittääkseni nykyisinkin monet kasvissyöjät syö kananmunia tai maitotuotteita, voi olla että olen väärässäkin.

Mulle on kyllä ihan sama mitä kukin syö tai miksi sitä kutsuu, ei aiheuta mulle päänvaivaa😀
 
Mun käsittääkseni nykyisinkin monet kasvissyöjät syö kananmunia tai maitotuotteita, voi olla että olen väärässäkin.
Se mun pointti olikin, eli minusta ei pitäisi puhua kasvissyöjästä, jos syö muuta kuin kasveja, eikä lihansyöjästä, jos syö muuta kuin eläinten kudoksia.
 
Moni on vaihtanu tiukan linjan carnivoren siihen että syövät myös hiukan marjoja ja hedelmiä, mutta pääpaino on kuitenkin eläinkunnan tuoteissa. Omasta mielestä tuo onkin fiksumpi linja.
Mä en oikeen ymmrrä mitä jankkaamista tuossa on, syöhän kasvissyöjäkin hiukan eläinkunnan tuotteita, mutta en ole nähnyt siitä vastaavaa jankkaamista:unsure:
Niin, eli et kannatakaa Carnivore ruokavaliota? Miksi edes puhua vegaaneista täällä, ihan turha viedä sivuraiteelle.
Vegaaneitahan ei koskaan missään kritisoida....Epäjohdonmukaisuus on epäjohdonmukaisuutta sillä sipuli.

Ja nytkö ei olekaan väliä mitä syö tai miksi sitä kutsuu - onko nyt siis erikseen Carnivore ja Carnivore - fiksummalla linjalla eli vaihtoehtoja onkin? Tiedän, että minun on turha kysyä tätä koska ei tähän kukaan vastaa kuitenkaan. En kysy enää...


Carnivore = Syö sillon tällöin lihaa, dissaa tutkimustietoa ja vegaaneita ja se kellä on isoin hauis on aina oikeassa? Jos vielä sisäsoutaa kovaa minuutin niin sit voikin sanoa mitä vaan ja on aina oikeassa. Vaikka puhuisi mitä sattuu.

Edelleenkin, taitaa aika harva tutkimus väittää lihaa haitalliseksi. Itsekääm en voi olla päivääkään ilman lihaa. On silti naurettavaa, että Carnivoreporukka menee ihan samaan hurmokseen itse kuin joku Game Changer dokkarin meininki. Ilmiöön on varmaan joku syy, mutta ei oma tieto riitä kertomaan mikä.
 
Joko Gates ei usko asiaansa niin paljon, että syö kuten opettaa tai sitten syö ja tulokset puhuvat puolestaan.
Niin tai Gatesilla ei ole tässä "omaa asiaa" vaan puhuu tutkimusten mukaisten asioiden puolesta ja ajattelee loogisesti sekä vähän isommassa mittakaavassa asioita kuin vain omaa mahaansa. Olisiko mahdollista?

Tai ehkä Joe Rogan olisi kuitenkin parempi henkilö puhumaan globaaleista haasteista koska on kovempi jätkä ja ei ole mahaa ja kierrepotku lähtee kovaa, plus tietää ufoistakin vielä. Ja pystyy näkemättä kertomaan onko jokin tutkimus tieteellisesti pätevä vai ei.
 
Huomasin että täällähän saa osan tyypeistä laitettua ns. ignoreen. halusin jatkaa keskustelua rakentavasti mutta ehkä osa tyypeistä on varmaan täällä vaan trollaamassa / purkamassa huonoa fiilistään kun tuntuu että tarraudutaan pieniin asioihin ja rakennetaan kritiikki sen ympärille. aika masentavaa meininkiä.

Vielä kommentoidakseni tätä omaa dieettiäni että jos syö ns. "carnivooria" 2/3 ateriasta päivässä ja ei sillä niin väliä ole miksi sitä kutsuu, ei tämä ole minulle mikään uskonto tai kultti mitä on pakko tehdä sentakia et sais propseja.
olen huomannut että samat jutut eivät kaikille toimi mutta itse olen saanut massiivisia hyötyjä erilaisiin ruoka-aine allergioihin kun pysyttelen lihassa ja näissä hedelmissä,marjoissa ym missä ei ole antiravinteita tai muuta suolistoa ärsyttävää.
 
Niin tai Gatesilla ei ole tässä "omaa asiaa" vaan puhuu tutkimusten mukaisten asioiden puolesta ja ajattelee loogisesti sekä vähän isommassa mittakaavassa asioita kuin vain omaa mahaansa. Olisiko mahdollista?

Tai ehkä Joe Rogan olisi kuitenkin parempi henkilö puhumaan globaaleista haasteista koska on kovempi jätkä ja ei ole mahaa ja kierrepotku lähtee kovaa, plus tietää ufoistakin vielä. Ja pystyy näkemättä kertomaan onko jokin tutkimus tieteellisesti pätevä vai ei.
En itse kunnioita "tee kuten minä sanon, älä kuten minä teen"-ihmisiä, jotka väittävät tietävänsä hyvän elämän salaisuuden. Näillä on miltei aina toisten lompakon sisältö silmissä.

Rogan on koomikko, joiden historiallinen tehtävä on ollut osoittaa valtaapitävien virheet.
 
Niin, eli et kannatakaa Carnivore ruokavaliota? Miksi edes puhua vegaaneista täällä, ihan turha viedä sivuraiteelle.
Vegaaneitahan ei koskaan missään kritisoida....Epäjohdonmukaisuus on epäjohdonmukaisuutta sillä sipuli.

Ja nytkö ei olekaan väliä mitä syö tai miksi sitä kutsuu - onko nyt siis erikseen Carnivore ja Carnivore - fiksummalla linjalla eli vaihtoehtoja onkin? Tiedän, että minun on turha kysyä tätä koska ei tähän kukaan vastaa kuitenkaan. En kysy enää...


Carnivore = Syö sillon tällöin lihaa, dissaa tutkimustietoa ja vegaaneita ja se kellä on isoin hauis on aina oikeassa? Jos vielä sisäsoutaa kovaa minuutin niin sit voikin sanoa mitä vaan ja on aina oikeassa. Vaikka puhuisi mitä sattuu.

Edelleenkin, taitaa aika harva tutkimus väittää lihaa haitalliseksi. Itsekääm en voi olla päivääkään ilman lihaa. On silti naurettavaa, että Carnivoreporukka menee ihan samaan hurmokseen itse kuin joku Game Changer dokkarin meininki. Ilmiöön on varmaan joku syy, mutta ei oma tieto riitä kertomaan mikä.

Rauhotu nyt ja ota lääkkeet😁
 
En itse kunnioita "tee kuten minä sanon, älä kuten minä teen"-ihmisiä, jotka väittävät tietävänsä hyvän elämän salaisuuden. Näillä on miltei aina toisten lompakon sisältö silmissä.

Rogan on koomikko, joiden historiallinen tehtävä on ollut osoittaa valtaapitävien virheet.
Joo ymmärrän kyl tän, yritän itse ajatella muuten kuin yksittäisten henkilöiden kautta näitä. Bill Gates on varmaan viimenen tyyppi joka tarvii lisää rahaa, että tuskin on ainakaan ainut motivaatio.
 
Rauhotu nyt ja ota lääkkeet😁
En käytä tähän juurikaan lääkkeitä, kiitos tarjouksesta😁 Jos lääkäri määrää niin käytän, en leiki itse lääkäriä. Alkoholia välillä iltaisin😁

Ei mun tarkoitus ole trollata tai vittuilla. Pahoittelen, jos se näyttäytyy vain näin. Mutta täällä kuitenkin linkataan tutkimuksiakin jne. ja puhutaan tutkitusta tiedosta niin turha silloin olisi mielestäni puhua Carnivoresta - jos ei tiedetä edes mistä puhutaan, tämä minua hiertää mut pystyn tän kanssa elämään. Meen vaikka syömään lihaa niin tulee parempi mieli.

Mun mielestä on hyvä, että löytää itselleen sopivan ruokavalion. Mutta aina kun lähdetään yleisemmin suosittelemaan niin pitää olla riittävästi tietoa. Pelkän lihan ja juustojen syönti on todella äärimmäinen ruokavalio ja siihen tulisi suhtautua sen mukaan.
 
Onko joku testannut "meat and fruit" ruokavaliota? Lihaa, kalaa, kananmunia, hedelmiä, hunajaa sekä ilmeisesti myös raakamaitoa jos siihen on mahdollisuus. Liha ja hedelmät tuntuvat omalle vatsalle kaikista parhaalta, joten olen miettinyt että testaisi tällaista. Vihannekset taas lähinnä turvottaa.
 
Odotan sitä, että CarnivoreMD huomaa miten riisi ja täysviljat onkin tosi hyvä hiilarinlähde hedelmien kylkeen, kun valtavina määrinä hedelmien fruktoosi ei olekaan hyvä asia.
 
Odotan sitä, että CarnivoreMD huomaa miten riisi ja täysviljat onkin tosi hyvä hiilarinlähde hedelmien kylkeen, kun valtavina määrinä hedelmien fruktoosi ei olekaan hyvä asia.
Tuo suuri määrä fruktoosia kyllä mietityttää. Jos hiilarit korkeella, niin riisi toimii itsellä hyvin, mutta viljat ei niinkään.
 
En mäkään tota ymmärrä että miks hiilarit pelkistä hedelmistä. Kuitenki jos lihaksia halutaan täyttää, niin fruktoosi ei siihen ole paras. Ei Saladinolla muistaakseni kuitenkaan ole mitään riisiä vastaan. Ehkä hänellä riittää omaan kulutukseen pelkät hedelmät, ei kuitenkaan super kovaa treenaa.

Itsekkin kyllä söisin enemmän hedelmiä, jos asuisin Costa Ricalla missä tuoreita hedelmiä on jatkuvasti saatavilla.
 
Viimeksi muokattu:
En mäkään tota ymmärrä että miks hiilarit pelkistä hedelmistä. Kuitenki jos lihaksia halutaan täyttää, niin fruktoosi ei siihen ole paras. Ei Saladinolla muistaakseni kuitenkaan ole mitään riisiä vastaan. Ehkä hänellä riittää omaan kulutukseen pelkät hedelmät, ei kuitenkaan super kovaa treenaa.

Itsekkin kyllä söisin enemmän hedelmiä, jos asuisin Costa Ricalla missä tuoreita hedelmiä on jatkuvasti saatavilla.
Kuinkakohan kauan Saladino on tuon tapaista ruokavaliota noudattanut? Olisi mielenkiintoista tietää, mitä maksa- ja veriarvoille kuuluu.
 
Back
Ylös Bottom