Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs tuommosen oikean puristusvoimamittarin, http://www.elisanet.fi/pasi.hakkarainen/kuvat/puristusmittari.jpg, tulokset on verrattavissa näihin esim. CoCin grippereiden vastuksiin? Niissähän tuo asteikko loppuu jo 90 kilon kohdalla ja tappiin on tuommoinen melko helppo puristaa.

Saatko kyseisen dynamometrin puristettua 90 kiloon asti? Lääkärin / fyssarin luona suoritettava puristaminen tapahtuu käsi 90 asteen kulmassa kyynäpäästä ja siitä puristetaan. Jos menee pohjiin niin kova grippi. :thumbs:

Itse saan V/O tuon ylläolevan pohjaan ja kisoissa olen puristanut 126 kiloa. Puristusvoimamittarin tulos ei kyllä mielestäni vastaa suoraan grippereihin. Otevoimakisoissa kaverit ovat puristaneet kisatesteriin 85kg - 100kg tulosta ja ei Coc#3 mene parallelista kiinni. Toisaalta taas on jätkiä jotka saavat #3.5 kiinni ja testeri on "vain" 110kg-115kg..... Kaikki selviää kokeilemalla.

Saatko kyseisen dynamometrin puristettua 90 kiloon asti? Lääkärin / fyssarin luona suoritettava puristaminen tapahtuu käsi 90 asteen kulmassa kyynäpäästä ja siitä puristetaan. Jos menee pohjiin niin kova grippi. :thumbs:

Itse saan V/O tuon ylläolevan pohjaan ja kisoissa olen puristanut 126 kiloa. Puristusvoimamittarin tulos ei kyllä mielestäni vastaa suoraan grippereihin. Otevoimakisoissa kaverit ovat puristaneet kisatesteriin 85kg - 100kg tulosta ja ei Coc#3 mene parallelista kiinni. Toisaalta taas on jätkiä jotka saavat #3.5 kiinni ja testeri on "vain" 110kg-115kg..... Kaikki selviää kokeilemalla.

Juu, saan. Pari kertaa olen kokeillut. En tosin ole tiennyt, että mittaus tulee suorittaa käsi 90 asteen kulmassa. En nyt muista missä kulmassa sitä olen puristellut, mutta nyt kun asiaa ajattelee, niin todennäköisesti melko suoralla kädellä (135-180 astetta), koska se tuntuu ainakin intuitiivisesti helpommalta. Täytyypä ensi kerralla kokeilla käsi koukussa, niin selviää todellinen grippi! :)

Töissä on lihaskuntotestissä tuo sama puristusvoimatesti ja joskus on miullakin mennyt tuo oikealla tappiin. Testissä kaksi yritystä molemmilla käsillä ja kovimmista lasketaan keskiarvo. 80 ja 90:n välissä on aina viime kerroilla ollut.

Miten tuo tilaus tapahtuu tuolta gripperstoresta, siis tuleeko postilaatikkoon ja entäs maksu kun on dollareita? Paljos kurssi on tällä hetkellä?
1 euro = n. 1,496 USD. Tällaiset saat selville kun kirjoitat googleen hakusanaksi tiettymäärä eur to jokutoinenvaluutta, esim. 20 eur to usd = 29,924 usd.. Mitäs sanotte, kannattaakohan jättää grippereiden puristelu ainoaksi nimenomaan forkuille tarkoitetuksi liikkeeksi vai onko hyvä tehdä lisäksi esim. myötäotehauiskääntöjä tai hammerkääntöjä?

Gripperihän tarvitsee tietyn voiman kiinni asti mennäkseen ja kaikki sen rajan alta ei riitä. Puristusvoimatesterissä pystynee testaamaan voimaa eri asennoissa (kämmen melkein auki - kämmen melkein nyrkissä). Ite sain joku 61kg fysioterapeutilla ja 130-paunainen RB menee kymmenisen kertaa kiinni. Tiedä sitten voiko noita suhteuttaa järkevästi...

Hm, tilasin keskiviikkoiltana ironmanilta sen 1.5 gripperin, ei ole sen jälkeen mitään kuulunut, paitsi sähköpostiin laittoivat, että tilaus olisi lähetetty.

Kauankohan tuossa postin toimituksissa yleensä menee?

Ai? Miksi siinä muuten niin kauan menee, kun kerran Suomessa sentää ollaan..

Meinaan jos jonkun pelin vaikka tilaat netistä niin se on 4pv max :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eka Vulcan treeni :

Video http://www.youtube.com/watch?v=4KiLQ_GEi3M

Suosittelen lämpimästi tätä peliä.

Täällä ranking : http://www.davidhorne-gripmaster.com/vulcancerts.html

Komeita suorituksia! Ranking tosin raahaa perässä näemmä, sillä noilla suluilla taitaa kärkipaikat vaihtua...

Tuossa Vulcanissa näyttäisi olevan hieman paksummat kahvat kuin omassa Iron Woodyssani, mikä onkin oikeastaan ainoa pieni kritiikin poikanen IW:a kohtaan. Toisaalta, puristusliikekin on IW:ssa pikkaisen erilainen kuin gripperissä, mikä on puolestani taas plussaa. Joka tapauksessa, kyllä nuo säädettävät on mukavaa vaihtelua noihin normigrippereihin!

On muuten useampiakin mielenkiintoisia härveleitä tuolla David Hornen nettisivulla.

Pidempään grippaileille kysymys:
Oletteko huomannu sormien paksuuntuneen lainkaan kehityksen myötä? Meinaan siis jos kädet EI ole jo valmiiksi ollu mallia lapiot.

Pidempään grippaileille kysymys:
Oletteko huomannu sormien paksuuntuneen lainkaan kehityksen myötä? Meinaan siis jos kädet EI ole jo valmiiksi ollu mallia lapiot.

Ei. 2 vuotta täysillä ja laihat nakit edelleen.

Ranne 21cm ja forkut V / 40cm O/ 38cm kylmänä. Eli ne ovat paksuuntuneet. Vasuri on RT käsi joten se kai selittää 2 cm eron.

Mulla ainakin muutenkin pieni käsi. Vituttaa isolapioisia kätellessä kun olis puristusvoimaa vaikka kuinka niin ei auta kun oma käsi häviää täysin lapiomiesten kouraan. :itku:

Noin vuosi tullu näillä tehtyä. Sormissa en oo huomannu mitään muutoksia kyllä, kädet oikeastaan kauttaaltaan aivan siimat. Forkut jotain 34 vähän yli. Kämmenkin tosiaan pieni, olikohan jotain 7,5 tuumaa ranteesta keskisormen päähän ku joskus mittasin.

Jossain jenkkiohjelmassa (en muista mikä joku Oprah tai lääkärit tai Dr. Phil:D) oli vieraana rodeoratsastaja. Sen toinen kämmen (pitokäsi) oli paljon isompi. Forkut tais olla suht samankokoiset.
Niillä oli röntgenkuvakin käsistä niin sen sormen luut oli paljon paksummat! Tommonen vie tietty aikaa eikä vuoden puristeluilla saavuteta. Oli ratsastanu jotain 30-vuotta...

Kun kattoo "vanhan ajan" työmiesten käsiä niin onhan ne erilaiset kun tämmöset maitopojan silkkisormet. Eli mun mielestä on mahdollista, että sormetkin kasvaa mutta se vie vuosia ja vuosia.

Tädin mies on juuri tällainen vanhan ajan työmies, jolla on ihan järkyttävät kourat. Kätellessä oma käsi katoaa täysin, ihan kuin lapsi kättelisi aikuista.

Mun käsien ikä on noin 3 vuotta. Vauvaöljyä ovat vailla :D Hukkuvat jo ennen kättelyä!
Löytyy omastakin suvusta noita parruhanskoja.

Itselläni on pistänyt silmään että näitä HK SININEN tyylisiä sormia on miehillä jotka ovat suht laihoja, kävelevät kumarassa, ei hirveästi rasvaa. Näyttelijä Ville Virtanen tyylisiä. En ole kunnon läskeillä vastaavia kouria tavannut. Aloitin raksahommat aika nuorena ja siihen aikaan työmailla oli raudoittajia, putkimiehiä, betonimiehiä ja vastaavia joilla oli hirveät kourat ja kova grippi. Siellä sitä sitten kisattiin "verissä päin" näitä ukkoja vastaan vaikka missä näppilajissa mitä raksoilta löytyy.:pano::puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom