Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi euro on nyt yli 1,50 dollaria!!! Kumpikohan ostos kannattaisi?

Mainitsemassasi kaupassa RB kustantaa 34,90 euroa + posti-/käsittelykulut, Gripper Superstoressa CoC #mikätahansa 13,30 euroa + postikulut (taitaa olla vielä edullisemmat Jenkeistä kuin Suomesta).

Ja sitten tiukkaa mietintää :D

tilataan sitten CoC kun sitä niin kovasti suositellaan. ton RB gripperin keksin ihan vaan kun selailin pakkiksen verkkokauppaa. jos nyt sitten tilaan CoC:in niin oiskohan toi #1.5 hyvä?

tilataan sitten CoC kun sitä niin kovasti suositellaan. ton RB gripperin keksin ihan vaan kun selailin pakkiksen verkkokauppaa. jos nyt sitten tilaan CoC:in niin oiskohan toi #1.5 hyvä?

Tilaa vaikka #1 ja #2, kun saat halvemmalla kuin yhden Suomesta. Joku tuossa kertoi aiemmin, että #1.5 ei välttämättä ole juuri puolesta välistä. Itse tilasin #1:n perään #2:sen.

Pitäiskö tuolta Gripper Superstoresta tulla erikseen tilausvahvistus sähköpostiin vai riittääkö tuo PayPalin vahvistus?

edit. Ja jos sieltä tulee vahvistus, niin pitäiskö sen tulla automaattivastauksena heti kun tilauksen on tehnyt vai sitten vasta kun sen on joku käsitellyt?

Pitäiskö tuolta Gripper Superstoresta tulla erikseen tilausvahvistus sähköpostiin vai riittääkö tuo PayPalin vahvistus?

edit. Ja jos sieltä tulee vahvistus, niin pitäiskö sen tulla automaattivastauksena heti kun tilauksen on tehnyt vai sitten vasta kun sen on joku käsitellyt?

Ei ole tullut muuta vahvistusta. Minulle on tullut sähköpostilla USPS seurantakoodi sitten, kun tavarat on lähetetty.

Joo #1 ja #2 on hyvä starttipaketti. Yleensä kyllä aika nopeasti menee tuo #2 kiinni ja joutuu hommaamaan jäykempää.

Äsken toi postipoika #2:en. Ihan kylmiltään piti tietty kokeilla ja vaivaisen millin päähän jäi sulku, joten tuo #1.5 olisi varmaan ollut turha välikappale (?). Ottaen huomioon sen, että itse olen forkkuja treenaillut ilman mitään sen suurempaa logiikkaa pari kuukautta ja olen pitänyt omaa grippiäni ihan keskivertona suomalaisen miehen puristuksena, niin ei tuo #1 liian jäykkä ole aloittelijalle. Varsinkin jos on jonkinlaista voimailutaustaa olemassa.

EDIT: No menihän se #2 kiinni kun vähän keskittyi :D

Viimeksi muokattu:
Äsken toi postipoika #2:en. Ihan kylmiltään piti tietty kokeilla ja vaivaisen millin päähän jäi sulku, joten tuo #1.5 olisi varmaan ollut turha välikappale (?). Ottaen huomioon sen, että itse olen forkkuja treenaillut ilman mitään sen suurempaa logiikkaa pari kuukautta ja olen pitänyt omaa grippiäni ihan keskivertona suomalaisen miehen puristuksena, niin ei tuo #1 liian jäykkä ole aloittelijalle. Varsinkin jos on jonkinlaista voimailutaustaa olemassa.

EDIT: No menihän se #2 kiinni kun vähän keskittyi :D

Hyvä. Ei muuta kuin #2.5 ja #3 tilaukseen. #2 ja #3 ero on niin iso, että siihen väliin kannattaa ottaa tuo #2.5. Tai vaihtoehtoisesti Beef Builder Super Master (Gripper Superstoresta klikkaa manufacturer: Warren Tetting). CoC-asteikolla tuo Super Master on keskinmäärin 2,59. Beef Buildereissa on vielä ärhäkämpi karhennus kuin CoC-jousissa ja laadukasta tekoa. Ite tykkään noista Beef Builder grippereistä vielä enemmän kuin CoC:eista. Suosittelen.

Laitetaan vielä lista noista Beef Builder jousten keskimääräisistä jäykkyyksistä CoC-asteikolla;

-Beginner: suunnilleen sama kuin CoC Trainer
-Advanced: 0,48
-Super Advanced: 1,32
-Master: 2,14
-Super Master: 2,59
-Grand Master: 2,97
-Elite: 3,45
-Super Elite: 3,90
-Grand Elite: 3,93
-Pro: 4,67
-World Class: 5,07

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin CoC #5:sta kun ei ole olemassa niin tuo on laskettu niin, että #5:n ja #4:n ero olisi yhtä suuri kuin #3 ja #4:n ero. Beef Builderilla on muuten tuon World Classin jälkeen vielä 3 jäykempää mallia; Galaxy, Super Galaxy ja Universe. Eihän niillä kukaan mitään voi treenata vaan ovat enempi koriste-esineitä.

http://www.wwfitness.com/handgrippers.html

Laitetaan vielä lista noista Beef Builder jousten keskimääräisistä jäykkyyksistä CoC-asteikolla;

-Beginner: suunnilleen sama kuin CoC Trainer
-Advanced: 0,48
-Super Advanced: 1,32
-Master: 2,14
-Super Master: 2,59
-Grand Master: 2,97
-Elite: 3,45
-Super Elite: 3,90
-Grand Elite: 3,93

-Pro: 4,67
-World Class: 5,07

Uskoisin että vuoden vaihteen tienoilla alkaa kunto olla tummennettujen kohilla. Tosin Beeffit ovat jytympiä vikoissa milleissä kuin Coc jouset. Eron huomaa kyllä! :D

Niin CoC #5:sta kun ei ole olemassa niin tuo on laskettu niin, että #5:n ja #4:n ero olisi yhtä suuri kuin #3 ja #4:n ero. Beef Builderilla on muuten tuon World Classin jälkeen vielä 3 jäykempää mallia; Galaxy, Super Galaxy ja Universe. Eihän niillä kukaan mitään voi treenata vaan ovat enempi koriste-esineitä.

http://www.wwfitness.com/handgrippers.html

Pitää olla jo todellinen HC Mies (tai nainen), että noita koristeeksikaan hommaa - liekö Heimolla nuo jo piirongin päällä rippikuvien vieressä? :D

Kysymys:
Kun kakkonen menee oikealla kiinni ja vasurilla apaut 5mm vajaaksi, minkä IMTUG:in ottaisin?
Ja mitäs suomen vahvatassu Harju sanoo Rolling Thunderista, ostaako vai eikö osta?
Ja kumpi ois pareempi, IMTUGIT vai RT?

Kysymys:
Kun kakkonen menee oikealla kiinni ja vasurilla apaut 5mm vajaaksi, minkä IMTUG:in ottaisin?
Ja mitäs suomen vahvatassu Harju sanoo Rolling Thunderista, ostaako vai eikö osta?
Ja kumpi ois pareempi, IMTUGIT vai RT?

RT kehittää "yleisesti" koko kyynärvarren koukistajan, ranteen, sormien sekä erityisesti peukalon voimaa.

Itselläni eka kokeilu oli IM TUG7 ja vasurilla sekä oikealla pikkurillillä ja nimettömällä kiinni täydestä aukeamasta. Treenikaveri katteli vierestä ja sanoi et oh hoh, eipä ole ennen moista nähnyt. Eli tästä opimme ainakin sen että jos alasormet ovat kunnossa niin ei tarvita pakosta IM Tugeja.
Voit kääntää #1 tai #2 nurinpäin ja tehdä sillä alasormia.
Jos jää 5mm vajaaksi niin mielestäni oikeat avaimet ovat overcrush, räjähtävät sulut 35-40 millistä sekä jousen huolellisemi ( syvempi) asettelu käteen.

RT: lla ei muuten voi parantaa gripperikuntoa tosta vaan. Se vaatii jaksottamista ja kevyt/kova jakoa treeneihin.

Pitää olla jo todellinen HC Mies (tai nainen), että noita koristeeksikaan hommaa - liekö Heimolla nuo jo piirongin päällä rippikuvien vieressä? :D

Temellä katselin vastaavaa jousta, taisi olla Super Galaxy tms.... Ainakin #4 oli Guiden kokoinen siihen verrattuna. :D

Rippikuvassa painan 63kg eli en sitä hirveän mielelläni kattele. :rolleyes:
Turha noita on seinälle hommata. Työkalupakkiin vaan ja tavoite että saa ne kaikki kiinni.

E: Meinasin että työkalupakkiin semmoisia jousia mitä on realistista saada kiinni.

Kiurulle vielä että jos se #2 ei mene noilla perusjutuilla täysin kiinni niin sitten voit kuristaa #2.5 kahvoista reilusti yli paralleliin ja sillä räjähtäviä ykkösiä. IM TUG 4 tai 5 vois olla sopiva jos niitä haikailet. Tosin huomattavia eroja niissäkin kun ovat käyneet kalibrointipenkissä.

Facebookissa yhteisö GripMonsters ja siellä esim kisaa kuka saa #2 eniten sulkuja.

Joulupukki tuo 3 jousta, pitäis vaan vielä päättää että mitkä. Puristusvoimasta sen verran että oon vetäny maasta myötäotteella 210kg ja pidelly hetken aikaa ristiotteella 390kg käsissä. Eli mitkä kolme kannattaa ostaa?

e. ja siis juurikin näitä captain of crusheja.

Joulupukki tuo 3 jousta, pitäis vaan vielä päättää että mitkä. Puristusvoimasta sen verran että oon vetäny maasta myötäotteella 210kg ja pidelly hetken aikaa ristiotteella 390kg käsissä. Eli mitkä kolme kannattaa ostaa?

e. ja siis juurikin näitä captain of crusheja.

#2 , #3 ja yhden saat päättää itse :D

Ei ole tullut muuta vahvistusta. Minulle on tullut sähköpostilla USPS seurantakoodi sitten, kun tavarat on lähetetty.

Ok, tänks.

Vähän offtopic, mutta sähän Bonk hommasit tuon Bison-1:en? Onko se uudempi vai vanhempi malli / onko tietoa mitä eroa noissa on? Tuon vanhemman mallin saisi parikymppiä halvemmalla, mutta jos siinä on esim. kestävyyden suhteen suurta eroa uudempaan malliin niin eipä tuo säästö sitten kannata...

Suositut

Back
Ylös Bottom