Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt löytyy 1, 1.5, 2, 2.5 ja 3. Juuri aukaisin kolmosen, tuoreeltaan jäi n. 5mm auki. Yllättävän hyvin kuitenkin mielestäni, sillä 2.5 olen saanut juuri ja juuri kiinni pariin otteeseen eikä yleensä edes mene. Kakkosella helposti 15 tai enemmän, olisiko tuo oma 2.5 sattunut normia jäykempi?

Nyt löytyy 1, 1.5, 2, 2.5 ja 3. Juuri aukaisin kolmosen, tuoreeltaan jäi n. 5mm auki. Yllättävän hyvin kuitenkin mielestäni, sillä 2.5 olen saanut juuri ja juuri kiinni pariin otteeseen eikä yleensä edes mene. Kakkosella helposti 15 tai enemmän, olisiko tuo oma 2.5 sattunut normia jäykempi?

On se mahdollista, tai sitten #3 on normaalia löysempi. Hyvin kyllä tuo, että #3 jää vain 5mm auki ensimmäisellä yrityksellä. Treeniä vaan niin kohta tärähtää kolkki kiinni!

Niin, tai 3 löysä.. Itsellä menee #2,5 (2,46) pari sulkua, mutta ei 3:en sulkemisesta oo vielä puhettakaan. Juuri saa kahvat suoraksi runtattua..

E. Suosittelen jousien kalibrointia, niin ei tarvitse arvuutella (:

moi.ostin coc#1 23.11 ja meni 1toisto nippa nappa..6.12(14vrk) sain 10 korttitoistoa..ollu venytellyt,hieronnat,ice powerit käytös.tilasin coc#2 nyt..onko kehitys näinkin nopeaa alussa??183cm/82kg ja salitaustaa löytyy..ruuminrakenne laiha,varsinkin ranteet/kyynärvarret..kyselisin että millaisia treeniohjeita sais tästä etiäpäi ja onkohan mahdollista coc#3 sulkea koskaan.kiitos vastauksista näin etukäteen.

Piti itellekin tilata cripperi tuolta Fillari Centerin nettisivulta, nro:1 muistaakseni..
Onko muut tilannu tuolta? meneeköhän kuinka kauan? myydäänkö noita joissain kaupoissakin kesport, sportia yms...

Onko CoC1 ja CoC1.5:lla teidän mielestä millanen ero, tänää sain tuon 1.5 ja tuntuu melkein samalta kun tuo ykkönen ehkä vähän jäykempi lopussa ei muuta? Tuo ykkönen on varmaa tuollainen vanhan mallinen CoC kun ei ole tekstejä tuossa varressa ja jousi on musta, uudessa taas kirkas onko eroa uudella ja vanhalla?. Onko niissa jousen paksuus sama kun näissä näkyy olevan? Ois voinu samalla tilata tuo kakkosen mut ajattelin ottaa tuon välimallin kun meen tuon heikomman oikean käden mukaan josta pikku rillistä jänteet poikki niin puristus voima ei ole lähellekkään sama kun vasemmassa..

No itellä esimerkiksi oli #1.5 minkä kalibrointi paljasti 1,07 vahvuiseksi, eli vain hiukan jäykemmäksi kuin keskiverto #1. Sen takia en ite pidä tuota #1.5:sta ainakaan miehille välttämättömänä, suoraan vaan #2 tai vielä mieluummin Beef Builder Master missä on saman paksuinen jousi kuin CoC #2:ssa ja vahvuus about samoissa.

Pitää tässä tuo #2 joku päivä kyllä laittaa tilaukseen kun tuo puoltoistanen oli niin kesy tuolla heikolla kädelläkin:whip:.. Mites tuo kalibrointi tapahtuu jos joskus sattus tarviamaan tehdä kyseinen toimenpide?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No itellä esimerkiksi oli #1.5 minkä kalibrointi paljasti 1,07 vahvuiseksi, eli vain hiukan jäykemmäksi kuin keskiverto #1. Sen takia en ite pidä tuota #1.5:sta ainakaan miehille välttämättömänä, suoraan vaan #2 tai vielä mieluummin Beef Builder Master missä on saman paksuinen jousi kuin CoC #2:ssa ja vahvuus about samoissa.

Täällä ilmoittautuu kolmas 1.5:n omistaja, jolla kyseinen gripperi on osoittautunut käytännössä samaksi gripperiksi kuin #1. En ole kalibroinut, mutta jousi niissä näyttäisi olevan täsmälleen saman paksuinen. Saan jopa ehkä yhden toiston enemmän #1.5:llä kuin #1:llä, koska #1.5:n kahvoissa on parempi karhennus. Uskoisin, että ne laittavat Ironmindilla 1.5:n leiman jäykiksi kalibroitujen #1-jousisten grippereiden päälle... huijausta huijausta.

Vai onko joillain #1.5:sia joissa on selkeästi eri jousi ja eri jäykkyys kuin ygösissä?

Täällä ilmoittautuu kolmas 1.5:n omistaja, jolla kyseinen gripperi on osoittautunut käytännössä samaksi gripperiksi kuin #1. En ole kalibroinut, mutta jousi niissä näyttäisi olevan täsmälleen saman paksuinen. Saan jopa ehkä yhden toiston enemmän #1.5:llä kuin #1:llä, koska #1.5:n kahvoissa on parempi karhennus. Uskoisin, että ne laittavat Ironmindilla 1.5:n leiman jäykiksi kalibroitujen #1-jousisten grippereiden päälle... huijausta huijausta.

Vai onko joillain #1.5:sia joissa on selkeästi eri jousi ja eri jäykkyys kuin ygösissä?[/QUOTE

Mulla on #1 ja #1,5. Ykkösellä menee n. 10 toistoo ja #1,5:sta muutama toisto, joten melko varmasti ovat lähellä oikeaa jäykkyyttä.

#1:ssä on 6,15mm paksuinen jousi ja #1.5:ssa 6,35mm, eli pieni ero pitäisi olla paksuudessa. Jäykkyys on ihan arpapeliä, keskinmäärin #1.5 on tietysti jonkin verran jäykempi kuin #1, mutta on mitattu jäykempiä #1:iä mitä jotkut löysät #1.5:t.

Mittasin nyt nuo ja oli se puoltoistanen sen vähä enemmän.. Äkkiseltään kun kahtoi niin näytti saman paksuisilta tai ei tuota eroa kyllä kovin helpolla näe kun jouset vielä eri värisiä..

nyt tuli beefbuilder sm ohuemmil kahvoil ja fbbc 2x. fbbc oli odotettuu kesympi:rock: ku se oli grippersuperstorers arvioitu samal tasol kun beefbuilder sm ennemminkin coc #1.5 luokkaa vaikeus aste. mut kyl ei kyl oo beeffikään läheskään yhtä paha kuin kolkki. vaiks kyllä sekin jäykkä on:puntti:

On noissa aika eroja.

Mulla on RB:n 100lbs ja luonnolliseksi jatkoksi tilasin Coc #1:sen (paketin mukaan 140lbs), koska mulla on myös RB:n 160lbs joka ei mene kokonaan kiinni paitsi hyvänä päivänä vahvemmalla kädellä kerran. No, jos pakettia on uskominen niin Coc:n pitäisi olla huomattavasti lähempänä RB160:stä kuin RB100:sta, mutta eipä 100:ssa ja 1:ssa hirveästi eroa ole. On ilmeisesti osunu kohdalle löysä 1 ja jäykkä 160 (jota ei saa kiinni 2 tuttua lapiokouraakaan joskaan eivät kyllä treenaakaan mitään).

No, on tuo 1 vähän jäykempi kuin 100, mutta pistin sitten tilaukseen 2 ja 2,5:set CoC:lta kun mun tuurilla 1.5 olis tietty just samanvahvuinen kuin tuo 160lbs RB (jossa on muuten vähän turhan leveällä kahvat, vaikea saada otetta mun neitikädellä). Niin ja ne kuminauhat tilasin kanssa.

Niitä odotellessa joka toinen päivä treeniä ja kyllä sitä kehitystä tulee, 160lbs ei tunnu enää niin mahdottomalta kun silloin kun sen pitkä aika sitten ostin 130:sten ollessa loppu.

Miten usein muuten reenailette grippereillä? Mun pitäis antaa yhden kohdan parantua pikkurillistä kun karhennukset vähän söi ihoa siitä, mutta ei vaan jaksa olla grippailematta. Urheiluteippiä päälle ja menox->

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom