Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Totta kai - eihän se kaveri sitä tee Bisonilla vaan ihan paljain käsin :D

Ja riippuu tietysti aikalailla naulasta, miten taipuu...

Tuon tyyppiset hanskat suojana ja paljain käsin taivuttelulla on todella paljon eroa ;)... mutta vakavasti ottaen vissiin tarkoitit ettei käyttäny apuvälineitä?

Tuon tyyppiset hanskat suojana ja paljain käsin taivuttelulla on todella paljon eroa ;)... mutta vakavasti ottaen vissiin tarkoitit ettei käyttäny apuvälineitä?

Nimenomaan. En tosin katsonut pätkää edes sen verran ajatuksella, että olisin noteerannut hanskat jotka tosiaan helpottavat suoritusta merkittävästi. Kun tähän teräksenvääntelyosioon en ole aiemmin perehtynyt, niin bongasin vasta nyt tällaisen Ironmindilta:

http://www6.mailordercentral.com/ironmind/prodinfo.asp?number=1236-EX50

Pitäisi muutenkin tilata CoC#2, niin voisi tilata jotain kevyttä vääneltävää samalla. Onkos joku väännellyt näitä? Mikä on suhde näiden ja CoC:ien välillä?

Taas tuli opittua jotain uutta :D

Nimenomaan. En tosin katsonut pätkää edes sen verran ajatuksella, että olisin noteerannut hanskat jotka tosiaan helpottavat suoritusta merkittävästi. Kun tähän teräksenvääntelyosioon en ole aiemmin perehtynyt, niin bongasin vasta nyt tällaisen Ironmindilta:

http://www6.mailordercentral.com/ironmind/prodinfo.asp?number=1236-EX50

Pitäisi muutenkin tilata CoC#2, niin voisi tilata jotain kevyttä vääneltävää samalla. Onkos joku väännellyt näitä? Mikä on suhde näiden ja CoC:ien välillä?

Taas tuli opittua jotain uutta :D

Minä olen taivutellu. Uskompa, että voisit ostaa niitä valkoisia ja keltaisia. Niitä kun sitten voimien kasvaessa pätkii lyhyemmiksi niin ovat sitten vaikeampia. On vaan kalliita noi Ironmindin pätkät.

Minä olen taivutellu. Uskompa, että voisit ostaa niitä valkoisia ja keltaisia. Niitä kun sitten voimien kasvaessa pätkii lyhyemmiksi niin ovat sitten vaikeampia. On vaan kalliita noi Ironmindin pätkät.

Tässä on kyllä nyt ollut niin paljon kaikkia hankintoja, että taidan kuitenkin jättää nuo tapit tilaamatta. CoC#2:en kuitenkin tilasin ja saas nähdä, meneekö Jouluksi jo kiinni. Siitä sitten pikkuhiljaa kohti #3:sta. Jos tuo #2 menee heti kiinni, niin sitten kyllä tilaan itselleni joululahjaksi paketin noita tappeja :D

Ensikokemukset Bison-1:sta: 10 minuutin treeni kahvitunnilla ja käsivarret aivan tulessa :hyvä:

Ei ole ainakaan liian mutkikas vehje ja mekaniikkakin näyttää olevan itänaapurin tasoa eli ei ole mikään Japsi-Mitsubishi-OstosTV-hienomekaniikaviritys, vaan tämän laitteen voisi kuvitella löytyvän T-72 panssarivaunun perusvarustuksesta :D

Osuvasti sanottu bonk. :)

Itsellä eilen köysikiipeilyä, leukoja lisäpainoilla ja gripperit ja bison. Kädet tänään tulessa!
Töissä jos sai väliseinä tilleen just nostettua niin hyvä!

miten täst kannattais jatkaa ku oikeel kädel menee #2.5 parallerist 2kertaa ja vasen ei saa #2 pohjaan ku ollu aika kauan paskana ja ei oo pystyny treenamaan. mut nyt olen tehny marketti grippereil muutaman kymmenen lämmittelyi ja sit #2.5 6 kertaa 1 viimisis on joutunu toisel kädel auttaa. 3minuutin palautuksil ja pitäny pohjas nii kaun ku pysyy. kaikkii treenivinkkejä ois kivaa saada jos pystyis kehittyy nopeemmin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osuvasti sanottu bonk. :)

Itsellä eilen köysikiipeilyä, leukoja lisäpainoilla ja gripperit ja bison. Kädet tänään tulessa!
Töissä jos sai väliseinä tilleen just nostettua niin hyvä!

Aamulla tekaisin aikaisin 4-jakoisen rinta-hauis -päivän ja töistä tultua kevyet gripperit ja bisonilla ihan finaaliin asti seiskan uutisia katsoessa eli kädessä ei olisi sen jälkeen pysynyt kuin veltto k*** ;).

Ulkona kun on niin hemmetin huono ilma, ettei viitsi lähteä lenkille niin ajattelin käväistä tekemässä muutaman sarjan maastavetoa (kun ei tuonne kotisaliin eli autotalliin ole kovin pitkä matka). Pari kilometriä vetelin ensin soutuergolla lämmittelyksi ja siinä jo käsivarret tuntui ihan jauhelihalle. Laitoin maveen 100 kg tankoon, millä teen yleensä kevyen lämmittelysarjan ennen varsinaista treeniä, mutta käsivarret ja grippi oli niin finaalissa, että jokainen kilo tuntui vähintään kahdelta. Totesin välittömästi, että parempi varmaan "lämmitellä" koko iltatreeni ja unohtaa isommat painot tältä illalta.

Tästä viisastuneena bisoni astuu tästä lähtien kehiin vasta päivän viimeisenä treeninä :)

Mulle on tullut kyselyitä miten toteutetaan räjähtävän voiman harjoitus grippereillä niin laitan mallin tämän päivän treenistäni esille. Sarjat,toistot ajat ok, jokainen vaan muokkaa itselleen sopivan raskaat jouset. Kaikki pitää mennä kiinni niin että kahvat paukkuu. Kyseisellä harjoitusmuodolla haetaan maksimijousien lähtöön räjähtävyyttä sekä sitä kautta apuja 1-3 vikaan milliin. Vasurin kaava poikkeaa hieman oikeasta. Syy: kahden päivän takainen max RT treeni. Forkku ei ollut vielä täysin palautunut joten hienoinen kevennys.

Räjähtävä voima / nopeusvoima Grippereillä. Kaikki täysillä kiinni minimipalautuksilla 45sec-90sec

V/

5x2 #3 (3.05) Parallel
5x2 #3 (3.17) Parallel
2x2 ImTug 6 alasormille
2x2 #2.5 (2.31) No Set

2x5 IM Expander Sininen
1x2 IM Expander Sininen + Punainen :shock:

O/

3x2 #3 (3.05) Parallel
2x2 #3 (3.17) Parallel
1x2 MM1 (3.34) Parallel
2x1 #3.5 (3.47) Parallel
2x2 #3 (3.17) Parallel
2x2 ImTug 6 alasormille
2x2 #2.5 (2.31) No Set

2x5 IM Expander Sininen
1x2 IM Expander Sininen + Punainen :shock:

selailin tossa äsken pakkiksen verkkokauppaa ja päätin tilata gripperin. osaisiko joku sanoa millaisesta kannattaisi lähteä liikkeelle? noita RB grippereitä kattelin siis..

omasta mielestäni mulla on täysin paska puristusvoima, osaksi tämä johtuu varmaan siitä että mulla on helvetin pienet kädet. maasta vedän sellasen 230kg ristiotteella, myötäotteella en ole treenannut tooosi pitkään aikaan.

ois kiva jos tolla gripperillä sais alkuun jo ainakin muutaman toiston ettei nyt pelkkiä ykkösiä tarvitsisi puristella..

Jotain tämä nyt jotain referenssipohjaa antaa, niin itelläni pysyi hikisesti 140 kiloa myötäotteella näpeissä ja CoC 1.5 meni alussa kerran ja parin viikon harjoittelun jälkeen kolmesti.

selailin tossa äsken pakkiksen verkkokauppaa ja päätin tilata gripperin. osaisiko joku sanoa millaisesta kannattaisi lähteä liikkeelle? noita RB grippereitä kattelin siis..

omasta mielestäni mulla on täysin paska puristusvoima, osaksi tämä johtuu varmaan siitä että mulla on helvetin pienet kädet. maasta vedän sellasen 230kg ristiotteella, myötäotteella en ole treenannut tooosi pitkään aikaan.

ois kiva jos tolla gripperillä sais alkuun jo ainakin muutaman toiston ettei nyt pelkkiä ykkösiä tarvitsisi puristella..
Tol mavel lähtisin tilaa jotain coc 1.5 ainaskii

RB mallistossa on sikäli vähän huono homma, että jos tilaat 130:n niin se on liian löysä ja 160:n taas ei välttämättä mene alkuun kertaakaan kiinni. CoC asteikolla nuo on keskinmäärin seuraavanlaiset;
RB130: 0,76
RB160: 1,91

Jos RB:n meinaat hommata niin osta 160.

Eipä noilla RB jousilla oikein muuta käyttöä ole kuin heitellä pultsareita päähän parvekkeelta perjantai iltaisin. Jos ei osu niin HG gripperit käy siihen myös vallan hyvin. Coc ja Beef Builder jouset onkin sitten ihan muuhun käyttöön.

Suositut

Back
Ylös Bottom