Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minkä tyyppistä treeniä lähtisitte suosittelemaan kun CoC 2 menee muutamia toistoja mutta 1.5 on sitten taas kevyttä tavaraa.Kannattaako vaan tehä vaikka esim 5x1 coc 2 vaiko ennemmin treenata coc 1.5:lla esim. räjähtäviä sarjoja ?
Mikäli tarkoituksena on sulkea kovempia grippereitä tulevaisuudessa, myyt minulle tuon #1.5 ja ostat #2.5 :) jos #2 menee kiinni useampia kertoja, niin sillähän sä voi tehdä räjähtäviä ykkösiä.

Terve. Itsellä on käytössä jonkin moiset puristimet. Mitään tietoa jäykkyydestä ei ole, mutta niitä jaksan puristaa joku n.60 kertaa tällä hetkellä. Mitenköhän minun pitäis treenata? Olen tehnyt jotain 3x max nuilla joka päivä. Vai pitäiskö kerralla ostaa ihan kunnon gripperit?

YAAARR!! Perkele, eilen CoC 2 oikealla kädellä kiinni!!!
Ei edes niin "v*ttu mä oon ylijumala" -fiilis kun luulin että olis. Elämä jatkuu. :)

#1.5:llä menee kymmeniä toistoja ja #2:lla oikealla joku 10 ja vasemmalla vain 2-3 :curs:
#2.5 jää oikealla muutaman millin päähän

Mistä nuita grippereitä te ruukaatte ostella? käytettynä tuntuvat olevan melko kuumaa kamaa. Uutena hinnat sitten tahtoo olla aika kovia, no eikai se auta.:D

E: ja mistähän sitä kannattis alotella tälläsen kohta 18 vuotiaan. Aktiivista salitaustaa ~9kk. Oisko se #1,5

Onko muuten Marunden jälkeen yksikään "teini" sulkenut kolmosta, kun IM:hän lupaa sulusta 500$ Marunden lapsille. Ja tarkoittaako IM tällä "teini"-käsitteellä alle 18-vuotiasta henkilöä.

Mistä nuita grippereitä te ruukaatte ostella? käytettynä tuntuvat olevan melko kuumaa kamaa. Uutena hinnat sitten tahtoo olla aika kovia, no eikai se auta.:D

E: ja mistähän sitä kannattis alotella tälläsen kohta 18 vuotiaan. Aktiivista salitaustaa ~9kk. Oisko se #1,5

Kannattaa tänne palstalle laittaa ostoilmoitus, kyllä niitä joku aivan varmasti tulee tarjoamaan kun nurkissa lojuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
TätäKIN varmaan on kysytty jo aikaisemmin, mutta olen laiska enkä jaksa searchia käyttää. Eli missä vaiheessa kannattaa ostaa seuraava gripperi? Nyt menee CoC #1 5x oikeella ja 2-3x vasurilla. Eikai sillä #2:kaan oo hyötyä jotain 0-1 toistoja tehdä?

TätäKIN varmaan on kysytty jo aikaisemmin, mutta olen laiska enkä jaksa searchia käyttää. Eli missä vaiheessa kannattaa ostaa seuraava gripperi? Nyt menee CoC #1 5x oikeella ja 2-3x vasurilla. Eikai sillä #2:kaan oo hyötyä jotain 0-1 toistoja tehdä?

Ykkösen toistomäärien perusteella CoC #2:een sulla vielä matkaa. Hommaa #1,5 välimalliksi. Tai pumppailet tuolla ykkösellä toistomäärää paremmaksi. Kymppi kun menee, luulisi jo kakkosen olevan lähellä. Toisaalta pitkät sarjat ei välttämättä paras apu maksimivoimaan.

Olin jo tuossa kerennyt 1#:llä väsyttämään kädet joten 2# ei mennynä enää kiinni mutta 1:llä meni vielä perään kokeilemalla 28 toistoa. Nuo toistot ei nyt toki kerro sinällään meneekö se 2# kiinni, 2-3 toistoa menee 2#:lla kylmiltään.

Mitä mieltä mun coc ohjelmasta?
10/cocT 10/cocT 5/coc1 5/coc1 10sek.pito/coc2 5/coc1 10/cocT

Toistot tietty kummallakin kädellä ja lopussa tarvittaessa avustettuina sulkuina.
Ja toi coc2 pito mahdollisimman suljettuna ilman avustusta alkuavustusten jälkeen.
Toi ohjelma 3 kertaa viikossa.

Olin jo tuossa kerennyt 1#:llä väsyttämään kädet joten 2# ei mennynä enää kiinni mutta 1:llä meni vielä perään kokeilemalla 28 toistoa. Nuo toistot ei nyt toki kerro sinällään meneekö se 2# kiinni, 2-3 toistoa menee 2#:lla kylmiltään.
Ei ne toistot maksimivoimaa kerro, mutta voisi olettaa, ettei muutamalla toistolla #2 mene kiinni. Vertailun vuoksi itsellä #1 23x ja #2 6x. Kun N1CK uuden gripperin ostosta tiedusteli. Ja ihan selvennykseksi minun tietämys otevoimailusta aika olematon. Mä vaan puristelen.:D

Huomenna kaikki Kultsalle kannustamaan Tuukkasen Timoa. Mies "yrittää" Certiä Captains Of Crush #3 Gripperin. Treenien perusteella ei pitäisi olla aivan hirveän paha juttu! :D

Ei ne toistot maksimivoimaa kerro, mutta voisi olettaa, ettei muutamalla toistolla #2 mene kiinni. Vertailun vuoksi itsellä #1 23x ja #2 6x. Kun N1CK uuden gripperin ostosta tiedusteli. Ja ihan selvennykseksi minun tietämys otevoimailusta aika olematon. Mä vaan puristelen.:D
Mie kokeilin äsken kanssa, että miten nuo gripperit parin viikon tauon jälkeen kulkee. Ja kun tässä nyt on puhuttu sarjojen suhteesta ykköseen niin vertailun vuoksi kerrottakoon, että meni näin. Ensin otin molemmilla käsillä #1,5 ja #2 x2, sitten kokeilin 2.5sta. Se vasurilla kahdesti ja oikealla viidesti. Sitten uudestaan #2.5 vasemmalla kerran kiinni ja oikealla viidesti. Sitten sarjat ihan loppuun asti vasurilla #2x5 ja #1.5x16 ja oikealla #2x11 ja #1.5x24.

Nyt on mullakin taas tapahtunut kehitystä. Nyt menee oikealla CoC #2 5x5 ja max. ehkä 8-10 toistoa ja vasurilla CoC #2 1-2 toistoa. Sain myös #2.5 oikealla kiinni.

Tuon kolmosen varmaan joutuu nyt tilaamaan. Ei ole pitkä aika, kun tuo #2.5 oli vielä melkoinen kummitus ja meni vaan satunnaisesti kiinni, mutta nyt tuo iso paha kakspuolikas on jo aivan paperia varsinkin oikealla kädellä. Se suorastaan rutistuu kiinni. Aika siirtyä siis astetta topakampaan gripperiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom