Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla menee vanhalla kahvalla 47,5kg vasurilla ja #2 menee kiinni.
Tosin on pienet kädet, joten Rt vissiin siitä kärsii.

Vahvistuuko ranteet muuten Rolling Thunderilla nostelemalla?

Niiin ja tarkoitan ylös asti puhtaasti pitoon ei pelkästään lattiasta ylös.
Kyllähän siinä joutuu pyörimistä vastaan ranteella vääntämään.
Eli mun mielestä ranteen koukistuspuoli vahvistuu Rollaria nostamalla.

Varmaan on RT:ssä jotain vikaa, tai sitten vasurin COC tekniikassa aika pahaa vikaa. :)
Nuo gripperit ei ihan 1/1 mene RT:n kanssa. Vahvalla ranteella pärjää RT:n kanssa, gripperissä ei niin rannetta tarvita.
Onko RT uusi vai vanha malli,

Vanhamalli, ranteet on kyllä vahvemmat kuin näpit. Jostakin kumman syystä jaksan vasurilla nostaa RTssä enemmän kuin oikealla vaikka olen oikeakätinen ja yleensä oikea on voimakkaampi muissa liikkeissä.

Edit. Epäilen silti että RTssä on jotain vikaa, liian kova tulos tämmöselle laihaläskille.

Toki kannattaa sieltä salilta kysyä treenaajilta niin varmaan paremman kuvan saat tilanteesta.
Pystyyhän se RT nousemaan vaikkei gripperit kulkiskaan.
Gripperissä vaikuttaa enemmän loppuosan puristus.

Tänään meni 2.5 kuus kertaa puhtaasti kiinni, koetan saada jossain vaiheessa video materiaalia näkyviin. Saa rueta kohta jo kolmosta osteleen...

Kumma juttu

Olen treenannut RB130 jo jonkin aikaa ja kelasin että hommataan joku välimalli että ei tarvii siirtyä suoraan COC2.
No ostin COC1,5 ja huomasin että sillä saan oikealla kädellä 13puristusta ja RB130 saan 10puristusta ja COC2 ehkä yhden :(

RB130 = 58,5kg
COC1,5 = 75kg
COC2 = 90kg

Elikkä saan vahvemmalla puristimella enemmän puristuksia!

Voiko se vaan johtua siitä että COC puristus kahvat on kapeammalla kouin RB, jolloinka siitä saa paremman otteen, ja se tuntuu silloin löysemmältä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kumma juttu

Olen treenannut RB130 jo jonkin aikaa ja kelasin että hommataan joku välimalli että ei tarvii siirtyä suoraan COC2.
No ostin COC1,5 ja huomasin että sillä saan oikealla kädellä 13puristusta ja RB130 saan 10puristusta ja COC2 ehkä yhden :(

RB130 = 58,5kg
COC1,5 = 75kg
COC2 = 90kg

Elikkä saan vahvemmalla puristimella enemmän puristuksia!

Voiko se vaan johtua siitä että COC puristus kahvat on kapeammalla kouin RB, jolloinka siitä saa paremman otteen, ja se tuntuu silloin löysemmältä?
Eihän noi arvot nyt niin tarkkoja ole, saattaa olla aika suuria heittelyitä ;O Jos RB130 on vaikka tiukka ja COC1,5 löysä ni toi paino ero voi olla paljon pienempi.

Tänään pääsin sitten koittamaan 1.5sta ja 2sta :]

kakkonenhan sitten jäi millin parin päähän prkl. 1.5lla oikeel kädel 5 ja vasuril 3.
aikasemmin oon tehny ykkösellä toisella 23 toistoa ja toisella 14 toistoa. hirvee ero vaikka molemmat coc-merkkisiä. trainerilla pitkästi yli 30. Kyl se kakkonen on suljettava tän kesän aikana !

Myydäänkö tampereella captain of crush grippereitä jossain liikkeessä?

Soitin Bullfarmille ja noudin Tampereen UFS:n liikkeestä. Hinta ei ole kyllä sieltä halvimmasta päästä ja tuote ei meinannut millään saapua kauppaan. Kahdesti annettiin uusi aika jolloin tuote saadaan. Muuten ei ollut palvelussa moittimista.

Tänään pääsin sitten koittamaan 1.5sta ja 2sta :]

kakkonenhan sitten jäi millin parin päähän prkl. 1.5lla oikeel kädel 5 ja vasuril 3.
aikasemmin oon tehny ykkösellä toisella 23 toistoa ja toisella 14 toistoa. hirvee ero vaikka molemmat coc-merkkisiä. trainerilla pitkästi yli 30. Kyl se kakkonen on suljettava tän kesän aikana !

Etköhän saa sen 2 kiinni kesän loppuun mennessä. Varmasti saat... Eikä kannata pumpata pahemmin toistoja näillä, jos hakee gripperimaksimia. Kannattaa jo hankkia valmiiks vähän rankempaa kankea kaappiin, tulet kuitenkin tarvitsemaan niitä jatkossa. 2.5 ja 3 tulemaan vaan rohkeasti. Tietää myös mitä on tulemassa niin asenne sitten kohdillaan. Ei nää kuitenkaan tapa. Jaksat vaan treenata niin oot pian siellä 2.5 ja 3 välillä aivan varmasti. Ite en oo mikään pro, mutta voin sanoa, että asenne näissä vaikuttaa TODELLA paljon. Verkosta löytyy paljon tietoa ja myös mukavaa lueskella ku koneella istuu ja palautuu. Muista palautua! Kosket grippereihin ainoastaan silloin ku on treeni, muuten pysyt erossa vaikka houkutus olisikin suuri. Kaikkea hyvää ja kovia treenejä, sillä sitä kehittyy. Et vaan purista vaan yrität tuhota sen gripperin:rolleyes:.

Sain parallelista jo kakkosen kiinni! :) oli kyl tosi tuskallista. oon 2 kertaa viikossa puristellu jotka välipäiviä salista. yleensä aerobisen jälkeen. Mankut käsiin ja seisten ja hyvät keskittymiset. Ei siit tuu mitään puristella istualteen tv:n edessä.
Tänään 11 kertaa semmost parallel jumppaa tol 1.5lla oikeel kädel. vasuril tiukka 5. En tiedä sit miten tota kehittäis kuin toistoja tekemällä. Tänpäiväne treeni tais olla jotain et oikeelkädel 11,8,6,4 toistoa. Kiva ku kakkosel sais tehtyy jotain monta ykköstä putkeen. mut miten sit sitä 2.5sta lähtis koittaa?

Sain parallelista jo kakkosen kiinni! :) oli kyl tosi tuskallista. oon 2 kertaa viikossa puristellu jotka välipäiviä salista. yleensä aerobisen jälkeen. Mankut käsiin ja seisten ja hyvät keskittymiset. Ei siit tuu mitään puristella istualteen tv:n edessä.
Tänään 11 kertaa semmost parallel jumppaa tol 1.5lla oikeel kädel. vasuril tiukka 5. En tiedä sit miten tota kehittäis kuin toistoja tekemällä. Tänpäiväne treeni tais olla jotain et oikeelkädel 11,8,6,4 toistoa. Kiva ku kakkosel sais tehtyy jotain monta ykköstä putkeen. mut miten sit sitä 2.5sta lähtis koittaa?

Onks se fremppa ite? Ei hassumpaa! :puntti:
Itel jää kagonen n. 4mm auki viel, mut kaippa mä sen jossain välis kesytän.

No fremppahan tässä :D onks porukal kokemuksia niist IMTUGeist ? kannattaako hankkia semmosta ni vois voimistella noit kaht pientä sormee. jotain nro4sta kattelin.

Suositut

Back
Ylös Bottom