Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistäs noita kannattaa tilata? Ironmind.com? Paljonko on toimituskulut? Itse en saanut millään selville... Pahoittelut haun käyttämättömyydestä.

Mistäs noita kannattaa tilata? Ironmind.com? Paljonko on toimituskulut? Itse en saanut millään selville... Pahoittelut haun käyttämättömyydestä.

18.4 Kultsalla suljet #3, #3.5 tai #4 luottokorttisäännöllä niin takaan että paita ei maksa euroakaan. :lol2:

Kannattaa Kimmolle soitella tai meilailla. Lisäinfoa rautakoura foorumeilta.

Ite oon ostanu heavy grips grippereitä, koska ovat halvempia kuin cocit (17e postien kanssa). Onko nuo cocit jotenkin huomattavasti parempi kuin muut "merkki" gripperit ja jos ovat niin mikä niistä tekee parempia? Onko jotain listaa josta näkisi että mitä cocia jokin toinen "merkki" gripperi vastaa?

Ite oon ostanu heavy grips grippereitä, koska ovat halvempia kuin cocit (17e postien kanssa). Onko nuo cocit jotenkin huomattavasti parempi kuin muut "merkki" gripperit ja jos ovat niin mikä niistä tekee parempia? Onko jotain listaa josta näkisi että mitä cocia jokin toinen "merkki" gripperi vastaa?

CoC ja Beef Builder on parhaita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänää tuli ekaa kertaa suljettua #2! :) Tuli oikeastaan ihan puskista, pitkästä aikaa testasin puristaa, ja meni heittämällä kiinni.. Huomaa kyllä kuinka helvetisti toi ruokailu tähänki lajii vaikuttaa. Aiemmin tuli reenattua grippi arviolta kaks kertaa viikkoon, mut ei tullu syötyä kovin hyvin. Nyt on laitettu ruokailua kuntoon, ja casuaalisti reenattu grippiä, kerta viikoon, ja tulokset nousee huomattavasti paremmin ku aikasemmi.

18.4 Kultsalla suljet #3, #3.5 tai #4 luottokorttisäännöllä niin takaan että paita ei maksa euroakaan. :lol2:

Kannattaa Kimmolle soitella tai meilailla. Lisäinfoa rautakoura foorumeilta.
Joo sori oli vähän tulkinnanvaranen toi mun viesti; tarkoitin siis, että mistä noita grippereitä kannattaa tilata :)

Joo sori oli vähän tulkinnanvaranen toi mun viesti; tarkoitin siis, että mistä noita grippereitä kannattaa tilata :)

Oho. Luulin että paitoja, heh. :rolleyes:

Tossa yllä näköjään onkin jo linkki. Kannattaa tilata Coc ja Beef Builder grippereitä. Ne kestää ja on suunniteltu kovaa käyttöä varten. RB jouset ja HG:t kannattaa jättää hyllyyn. En jaksa perustella miksi koska olen sen jo täällä moneen kertaan selittänyt. Mutta kokemukseen perustuu nämä asiat.

Kyllä on nuo viimeiset millit tiukassa #2.5:n kanssa.. Suunnilleen 1,5 kk sitten sain jo tuon ja parhaimmillaan oli millin päässä sulusta oikealla kädellä tuossa parisen viikkoo sitten. #3 on parhaillaan ollut n. 15 mm päässä sulusta. Ja suunnilleen samaan aikaan aloitin dieetin kun sain nuo uudet gripperit. Oonkin miettinyt sitten että onko tuo dieetti vaikuttanut puristusvoimaankin, kuten on penkissä ja kyykyssä on tippunut sarjapainot? Onko kenelläkään muulla käynyt niin dieetillä ollessa?

Tässä video missä Matti Heiskanen kalibroi Pakarisen nelkun

Video http://www.youtube.com/watch?v=uODVIHHJt70
Siis mitäs mä en nyt oikein ymmärrä, kun tuossa kova #4 on 100,5kg, mutta yleensä nuo CoC-grippereiden vastukset on ilmoitettu esim. bullfarmin sivuilla:

# Nro 1 - 65 kg
# Nro 1.5 - 75kg
# Nro 2 - 90 kg
# Nro 2.5 - 109kg
# Nro 3 - 125 kg
# Nro 3.5 - 145 kg
# Nro 4 - 165 kg

:confused::confused:

Siis mitäs mä en nyt oikein ymmärrä, kun tuossa kova #4 on 100,5kg, mutta yleensä nuo CoC-grippereiden vastukset on ilmoitettu esim. bullfarmin sivuilla:

# Nro 1 - 65 kg
# Nro 1.5 - 75kg
# Nro 2 - 90 kg
# Nro 2.5 - 109kg
# Nro 3 - 125 kg
# Nro 3.5 - 145 kg
# Nro 4 - 165 kg

:confused::confused:

Nuo IronMindin ilmoittamat vastukset on mitattu kahvan keskellä olevan uran kohdalta. Siitä tulee tuo ero.

Kahvan päästä mitattuna keskimääräiset tulokset ovat nämä;

#1 - 37,5 kg
#2 - 50 kg
#3 - 68 kg
#4 - 95 kg

Suositut

Back
Ylös Bottom