pitäis iteki hankkii tollaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en itse osaa arvostaa tuota kolmosen sulkua,kun sen sai "ilmatteeksi" eli siis tuo oli viides kerta,kun mulla oli gripperi kädessä,joten en tehnyt kovaa työtä sulkeakseni tuon jousen,sen takia itse en osaa arvostaa korkealle tuota.. silloin tulosta osaa arvostaa,kun siihen on tähdätty kauan ja tehty duunia,sen eteen tooodella paljon.
Ei nyt herneitä kenellekkään sinne sieraimiin;)
en itse osaa arvostaa tuota kolmosen sulkua,kun sen sai "ilmatteeksi" eli siis tuo oli viides kerta,kun mulla oli gripperi kädessä,joten en tehnyt kovaa työtä sulkeakseni tuon jousen,sen takia itse en osaa arvostaa korkealle tuota.. silloin tulosta osaa arvostaa,kun siihen on tähdätty kauan ja tehty duunia,sen eteen tooodella paljon.
Ei nyt herneitä kenellekkään sinne sieraimiin;)
no mikä jottei.. voishan sitä tulla kokeilemaan kolmosen sertiäNo helvetti, 13.12 sitten varustekisan yhteydessä on mahdollisuus kokeilla Ironmindin Sertifiointia Coc#3 gripperillä, tai vaikka Coc#3.5 jos löytyy ruutia. :hyvä:
En ole sitä sun sulkuasi katsonut vielä nauhalta mutta voisit laittaa sen heimo@hukassa.com niin näkisin vähän millainen se on. ;)
Miten ton ration voi mitata?
Noilla grippereillä kehittyy äkkiä, jos vaan on kehittyäkseen. Kun mä ekan kerran näin kolmosen, aattelin ettei ikinä mee kiinni, juuri ja juuri kaksin käsin sain suljettua, ja kipeätä teki. Mut ei se enää siltä tunnu.:DHehee..vajaa pari kuukautta näpittelyä takana.
Tänään kesytin kakkosen:dance2:
Alunperin tavote oli, että jos sais kakkosen joskus.
Ykkönen meni muutaman kerran eka hypistelyllä.
Seuraava tavoite on kolmonen, vaikkei ehkä ihan kahdessa kuukaudessa!
Sanotaan ens vuoden aikana
Jahuu, kakkonen suljettu! Äsken toi postimies puristimen ja piti heti koittaa, oikealla kerran, vasurilla jäi parin millin päähän.. Täytyy pistää heti uutta gripperiä tulemaan!
Itelläkin on vähän käynyt mielessä hankkia tuollaiset gripperit, mutta millaisista olisi hyvä aloittaa? Ajattelin hankkia #1,5 ja #2, mutta ovatko liian rankat? Voimaa löytyy kuitenkin jo jonkin verran, joten luulisi noiden olevan suht hyviä.
Ehkä siis #2 ja #2,5?Ei ole liian rankat. Melkein tuo #2.5 kannattaa hankkia heti jos tuosta 260 raw-mavesta pystyy jotain päättelemään.