Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en itse osaa arvostaa tuota kolmosen sulkua,kun sen sai "ilmatteeksi" eli siis tuo oli viides kerta,kun mulla oli gripperi kädessä,joten en tehnyt kovaa työtä sulkeakseni tuon jousen,sen takia itse en osaa arvostaa korkealle tuota.. silloin tulosta osaa arvostaa,kun siihen on tähdätty kauan ja tehty duunia,sen eteen tooodella paljon.

Ei nyt herneitä kenellekkään sinne sieraimiin;)

en itse osaa arvostaa tuota kolmosen sulkua,kun sen sai "ilmatteeksi" eli siis tuo oli viides kerta,kun mulla oli gripperi kädessä,joten en tehnyt kovaa työtä sulkeakseni tuon jousen,sen takia itse en osaa arvostaa korkealle tuota.. silloin tulosta osaa arvostaa,kun siihen on tähdätty kauan ja tehty duunia,sen eteen tooodella paljon.

Äijällä on niin rajut voimat kropassa, että puristuskin on ilman erillistä puristustreeniä kovalla tasolla.

Joo tuskimpa se sillon kummalta tuntuu, varmaan sulla se työ tehty muitten kun grippereiden parissa. Ite en treenaa punttia tai mitään muutakaan niin ihan tyytyväinen voi olla jos joskus tuon #3 puristas...Kuukaus sit hommasin gripperin #2 meni ekoilla kokeiluilla.

No helvetti, 13.12 sitten varustekisan yhteydessä on mahdollisuus kokeilla Ironmindin Sertifiointia Coc#3 gripperillä, tai vaikka Coc#3.5 jos löytyy ruutia. :hyvä:

En ole sitä sun sulkuasi katsonut vielä nauhalta mutta voisit laittaa sen heimo@hukassa.com niin näkisin vähän millainen se on. ;)

Se olikin sun sivuilla. Imuroin koneelle ja kattelin läpi. Jousen asettelu ei näkynyt kunnolla mutta lähti parallelista ja kahvat kohtasivat toisensa. Onnittelut!

Kameramies kertoi nauhalle jousen kalibrointiarvon väärin, oikea on 3.05.

Ei muuta kuin sertimään. Se on vähän kovempi juttu se.

Helvetin vähällä treenillä sait ton hoidettua!

No helvetti, 13.12 sitten varustekisan yhteydessä on mahdollisuus kokeilla Ironmindin Sertifiointia Coc#3 gripperillä, tai vaikka Coc#3.5 jos löytyy ruutia. :hyvä:

En ole sitä sun sulkuasi katsonut vielä nauhalta mutta voisit laittaa sen heimo@hukassa.com niin näkisin vähän millainen se on. ;)
no mikä jottei.. voishan sitä tulla kokeilemaan kolmosen sertiä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehee eilen kokeilin grippereitä pariviikkoisen tulehdusrupeaman jälkeen ja voimat oli AIVAN NAURETTAVAT! RB160 meni puoliväliin, ratio 2,16.. jäi auki varmaan melkein sentin!! :curs:

No nopeastihan tuo tuolta palaa, onneksi voin vain nauraa asialle kun en enää ota liian vakavasti.

Treeneistä oon nyt oppinut että tuo 2,16 takominen 3-4 sulkua oikea+vasen 2-3 krt viikossa tuottaa varsin hyviä tuloksia joskin vieläkin se 2,73 ration puristin on aivan liian jäykkä. Nyt kun coc grippereiden hinta on vähän tullut alaspäin niin ajattelin tilata 2,5:sta ja mittauttaa+toivoa että se iskisi johonkin 2,4 nurkille.

Hehee..vajaa pari kuukautta näpittelyä takana.
Tänään kesytin kakkosen:dance2:

Alunperin tavote oli, että jos sais kakkosen joskus.
Ykkönen meni muutaman kerran eka hypistelyllä.
Seuraava tavoite on kolmonen, vaikkei ehkä ihan kahdessa kuukaudessa!
Sanotaan ens vuoden aikana:david:

Hehee..vajaa pari kuukautta näpittelyä takana.
Tänään kesytin kakkosen:dance2:

Alunperin tavote oli, että jos sais kakkosen joskus.
Ykkönen meni muutaman kerran eka hypistelyllä.
Seuraava tavoite on kolmonen, vaikkei ehkä ihan kahdessa kuukaudessa!
Sanotaan ens vuoden aikana:david:
Noilla grippereillä kehittyy äkkiä, jos vaan on kehittyäkseen. Kun mä ekan kerran näin kolmosen, aattelin ettei ikinä mee kiinni, juuri ja juuri kaksin käsin sain suljettua, ja kipeätä teki. Mut ei se enää siltä tunnu.:D

Jahuu, kakkonen suljettu! Äsken toi postimies puristimen ja piti heti koittaa, oikealla kerran, vasurilla jäi parin millin päähän.. Täytyy pistää heti uutta gripperiä tulemaan!

Jahuu, kakkonen suljettu! Äsken toi postimies puristimen ja piti heti koittaa, oikealla kerran, vasurilla jäi parin millin päähän.. Täytyy pistää heti uutta gripperiä tulemaan!

Hyvä! Ei muuta kun #2.5 tilaukseen ja runnomaan.

Ite sain viikko sitten #2.5:n ensimmäistä kertaa kiinni ja nyt kohti kolmosta. Aika rutosti saa tehdä töitä tästä #2.5:n tasosta, että tuo kolmonen menee. Mutta kyllä se vielä menee!

Itelläkin on vähän käynyt mielessä hankkia tuollaiset gripperit, mutta millaisista olisi hyvä aloittaa? Ajattelin hankkia #1,5 ja #2, mutta ovatko liian rankat? Voimaa löytyy kuitenkin jo jonkin verran, joten luulisi noiden olevan suht hyviä.

Itelläkin on vähän käynyt mielessä hankkia tuollaiset gripperit, mutta millaisista olisi hyvä aloittaa? Ajattelin hankkia #1,5 ja #2, mutta ovatko liian rankat? Voimaa löytyy kuitenkin jo jonkin verran, joten luulisi noiden olevan suht hyviä.

Ei ole liian rankat. Melkein tuo #2.5 kannattaa hankkia heti jos tuosta 260 raw-mavesta pystyy jotain päättelemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom