Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ole liian rankat. Melkein tuo #2.5 kannattaa hankkia heti jos tuosta 260 raw-mavesta pystyy jotain päättelemään.

Nimeltä mainitsematon voimailija (parran kera) Bullfarmilaisia, joka vetää 350kg maasta ei saa Pitskun salin Coc#2 kiinni.

IHV:n mies veti Pitskussa 290kg rawina ja Coc#2 ei lähde mihinkään, täysi raivo päällä Coc#1.5 millin päähän. Sitten löytyy jätkiä jotka ei saa 200kg - 240kg irti lattiasta ja Coc#2.5 menee TNS sulkuna.

Yhteenveto = Mave ja Gripperikunto ei kerro välttämättä toisistaan yhtään mitään. Kaikki ne harvat jotka Suomessa sulkevat Coc#3.5 joko TNS, Parallel tai miten vaan niin joko omaavat kovan voimailutaustan tai sitten eivät. Teemu Pohjola laittaa Coc#3.5 merkistä helposti kiinni ja eipä ole poika paljon vetotankoon koskenut. :D

Jaajaa. Kyllä se taitaa olla totta mitä Captains of Crush kirjassa sanottiin, että puristusvoima ja kropan muu yleisvoima ei ole kovinkaan paljon yhteydessä. Tuntuu vaan niin kummalliselta ettei muuten helvetin vahvat äijät saa jotain #2 kiinni.

CoC-kirjasta;
"Since our earliest days, IronMind has dealt with the strongest men and woman on the earth, and we have customers with ferocius levels of overall strength who would be at around the midpoint on our grippers. On the other hand, we also have customers who have closed our No. 3 Captains of Crush grippers who would love to be able to squat 20 * 140kg and some who not even be able to do an honest deep knee bend with 140kg for a single. Strength really is a lot more specific than most people would guess.

Sitten siinä oli että nuorin #3 sulkenut on 14v, ja kevyin 62 kilonen ukko, painavin 235 kilonen.

myydänkö noita kapteeneja joissain urheiluliikkeissä vai joutuuko tilaamaan netistä. Kiinnostais hommata tollaset kunnolliset, kun nää mitkä mulla nyt on on aikas lelut.

kannattaako hommata heti koko setti 4 asti, vai onko ne kovinkin kankeat?

Riippuu varmaan vähän äijän kaliiberista/tunteeko olevansa kova näppinen. Normi sällille kun tilaa #1,5-#3 niin tod.näk. loppuelämäks jousia.

Hemmetti kun olisi mielenkiintoista tietää miten jäykkiä nuo sertityt #4 on olleet.

Toisaalta typerää pitää noita tuolla kun säännöt on muuttuneet ja kukaan ei ole sulkenut nelkkua kortilla.

Hemmetti kun olisi mielenkiintoista tietää miten jäykkiä nuo sertityt #4 on olleet.

Toisaalta typerää pitää noita tuolla kun säännöt on muuttuneet ja kukaan ei ole sulkenut nelkkua kortilla.

Niinpä.

Se on varma että yhtäkään noista vanhoista ( parallel ) säännöillä suoritetuista serteistä #4 grippereillä ei tulla mittaamaan.

Mielenkiintoisinta olisi ehkä tietää paljonko oli paunoja Joe Kinneyn Coc#4 gripperissä. Sulkuhan lähti miltei täysaukeamasta ja hirveällä tekniikalla. Kiinni meni ja hieroi kahvoja vastakkain sekä samalla juttua tuli suusta! :rock: Varmasti löytyisi innokkaita testaajia jos sen #4 saisi näppeihinsä.

Mielenkiintoisinta olisi ehkä tietää paljonko oli paunoja Joe Kinneyn Coc#4 gripperissä. Sulkuhan lähti miltei täysaukeamasta ja hirveällä tekniikalla. Kiinni meni ja hieroi kahvoja vastakkain sekä samalla juttua tuli suusta! :rock: Varmasti löytyisi innokkaita testaajia jos sen #4 saisi näppeihinsä.

Ei jumankauta sentäs! Heitti vielä jotain läppää samalla..huhhuh.

Ei jumankauta sentäs! Heitti vielä jotain läppää samalla..huhhuh.

Kahvat rutisee ja narskuu pitkään vastakkain. Joe hymyilee ja suusta tulee legendaarinen : " Can you hear it ? " Siinä on asennetta! :rock:

( Tulee kyllä sitä nauhaa kateltua aika lailla ennen treeniä ja funtsittua että KYLLÄ MINÄKIN vielä joskus! ) :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua on ruvennu vituttamaan tuo ratioiden kanssa kikkailu. Kolmonen on kolmonen ja sillä hyvä.

Tavalliselle puristelijalle sillä ei oo mitään merkitystä, paljonko se henkilökohtainen enkkajousi "penkissä" on. Jos siellä kahvan päässä on joku luku, ni se on sitte se.

Sertitouhut on sitte erikseen.

Vähä sama homma auton kanssa. Jos tehdas lupaa 155kw tehoja, ni se kyllä riittää mulle ja aika monelle muulle. Ei mun tartte sitä keksintöä viedä pajalle testattavaks, että onko ne tehot vasemmasta takarenkaasta niillä ja niillä kierroksilla 154,9, vai 155,1.

Mua on ruvennu vituttamaan tuo ratioiden kanssa kikkailu. Kolmonen on kolmonen ja sillä hyvä.

Tavalliselle puristelijalle sillä ei oo mitään merkitystä, paljonko se henkilökohtainen enkkajousi "penkissä" on. Jos siellä kahvan päässä on joku luku, ni se on sitte se.
Liika on tietty aina liikaa, mut saattaa olla kova pettymys kun kotona paukuttelee kolmosella sarjaa ja aattelee mennä johonkin sitä esittämään. No siellä se eri kolmonen ei sit liikukkaan mihinkään, mitä vit**a. Siks noita on alettu mittaamaan, koska jousissa on eroja, jonkun kolmonen on vaan 2.6 ja toisen 3.3, niissä jo eron huomaa...
Se nyt sit on ihan sama jos toinen on 3.02 ja toinen 3.05, harva huomaa eroa.

Jees. Eli hiukan on tässä puristeltu ja hyllystä löyttyykin RB130, RB160 ja RB210. RB160 menee heleposti jotain 10 kertaa, mutta 210 jää vielä 5-7mm pääjän sulusta. Elikkäs, pitäiskö tilaukseen laittaa CoC#2 ja iskee kuristukset RB210:aan. Oon vedelly negatiivisia tuolla 210:lla ja sarjaa 160:llä ja haluun ton 210 kiinni vuoden loppuun mennessä!!! PERKELE että vituttaa kun tommonen kämänen jousi laittaa vastaan ;-D, Auttakaa miestä hädässä!!

Jees. Eli hiukan on tässä puristeltu ja hyllystä löyttyykin RB130, RB160 ja RB210. RB160 menee heleposti jotain 10 kertaa, mutta 210 jää vielä 5-7mm pääjän sulusta. Elikkäs, pitäiskö tilaukseen laittaa CoC#2 ja iskee kuristukset RB210:aan. Oon vedelly negatiivisia tuolla 210:lla ja sarjaa 160:llä ja haluun ton 210 kiinni vuoden loppuun mennessä!!! PERKELE että vituttaa kun tommonen kämänen jousi laittaa vastaan ;-D, Auttakaa miestä hädässä!!

No mulla on RB160 ja se on jäykempi kuin mun COC kakkonen. Ja mun 210 on COC2,5 ja kolmosen puolivälissä aika tarkkaan. Tämän takia ne ratiot on tärkeät ainakin meikäläiselle (kun on lähellä kolmosta tai 2,5:kasta heikoilla voimilla) niin ei oo juuri millää muulla ainakaa väliä kuin ratioilla.

Ootko varma että sun rb160 on heikompi kuin kakkonen? Ja kuinka jäykkä toi 210 on? Kas siinäpä pulma.

Mitäs karjut sanotte, kun tekisi mieli tuollanen tilata, ja katsoa mitä sitä jaksaa rutistella, että millanen sitä kandee laittaa tulemaan, ja mistä?

Tällänen ~ vuoden treenannut pikkunen 180cm/88kg olisi siis vinkkejä vailla.

toki suht jäykkä pitäisi olla, muttei taas turhan löysä, ettei ole mitään iloa, sellanen kuitenkin että voimat kehittyisi eli jaksaa muutaman? toiston edes..mutta eihän sekään kivaa ole jossei mene kertaakaan kiinni :D

En ainakaan usko että IHAN heikoista heikoin puristusvoima on, tai ei ainakaan missään liikkeissä ole remmejä apuna ollut, joten näin uskon :rolleyes:

Mitäs raati on mieltä, mistä, ja millainen, kiitos!!

Mitäs karjut sanotte, kun tekisi mieli tuollanen tilata, ja katsoa mitä sitä jaksaa rutistella, että millanen sitä kandee laittaa tulemaan, ja mistä?

Tällänen ~ vuoden treenannut pikkunen 180cm/88kg olisi siis vinkkejä vailla.

toki suht jäykkä pitäisi olla, muttei taas turhan löysä, ettei ole mitään iloa, sellanen kuitenkin että voimat kehittyisi eli jaksaa muutaman? toiston edes..mutta eihän sekään kivaa ole jossei mene kertaakaan kiinni :D

En ainakaan usko että IHAN heikoista heikoin puristusvoima on, tai ei ainakaan missään liikkeissä ole remmejä apuna ollut, joten näin uskon :rolleyes:

Mitäs raati on mieltä, mistä, ja millainen, kiitos!!

ja niin, ikäähän on kohta 29 vee, jos se mihinkään vaikuttaa :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom