Deleted member 48743
Kokeilin 1.5 enkä saanut pohjaan kummallakaan kädellä :oops: , pari milliä jäi vajaaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoke, IMO #T ja #1 varmaan. Ei menny viel suomipojalla #3,5 mut eiköhän se kohta kun sattuu parempi päivä kohdalle!
Kävin itte kokeilee #2,5, oli vielä miestä vahvempi...
Millasta treeniä teette ja kuinka usein ?
4-6 oteharjoitusta viikossa. Staattiset, dynaamiset, räjähtävät, maxvoima harjoitteet. Leveä, kapea pinch, yläsormi, alasormi harjoitteet ym
Tänne kannattaa rekata ja lukea treenipäivyriä http://p2.foorumi.info/rautakoura/index.php
Treenaatko muka yläsormet erikseen? Alasormet kyllä ymmärtää, mutta vielä yläsormet.
Sain ekaa kertaa elämässä perjantain treenien+keilailun ja kaljan ohella forkut semmoseen kuntoon ettei ikinä oo ollu. Ei meinaa saada vieläkää ees kenkiä jalkaan sukista puhumattakaan.. Sanoisin että huolestuttava tilanne, tais noi ranteet tulehtua. Huomenna pitäs muka leukoja vetää ei varmaa tuu yhtään mitään.. :curs:
Jahka tästä toivun niin jätän rannerullaukset tekemätä vähäksi aikaa, tuli tilattua #2.5:nenkin.
Mulla meni ekaa kertaa mikroautolla ajaessa forkut täysin tukkoon. Venyttelin ja hieroin aika paljon mutta silti meni viikko ennen kun jännitys / kipu lähti pois. Tuntu sellasta särisevää kipua ja oli ihan tuskallistakin.. joten tovi saattaa mennä sullakin. Varmaan kylmä ja kuuma vuorotellen auttaa..
Mä kävin tossa muutama viikko sitten hakkaamassa sulkapalloa kaverin kanssa, ja loppuviikon olin aika heikossa jamassa kyynärvarsien kanssa. Ei varmaan koskaan ole olleet niin kipeät, vaikka niitä jonkinverran kyllä on treenattu. Ei pitäisi outoja lajeja vetää heti täysillä, 1,5 tuntia putkeen...;)Kuppi pysyy just ja just kädes. Tietokonee naputtelu on tuskaa edellee.. voiko tosiaa ola kyynärvarret näi paskana?? Huhhuh. EI auta edes burana.
Mitenkä nuissa heimopäällikön juutupe videoissa coc 3.5:en jäykkyys on n. 180 lbs, kun iron mindin sivuilla lukee, että esim. 3:en jäykkyys on 125kg, elikkä paljon enempi, kuin se 180 lbs? Merkillistä!!!
Mä kävin tossa muutama viikko sitten hakkaamassa sulkapalloa kaverin kanssa, ja loppuviikon olin aika heikossa jamassa kyynärvarsien kanssa. Ei varmaan koskaan ole olleet niin kipeät, vaikka niitä jonkinverran kyllä on treenattu. Ei pitäisi outoja lajeja vetää heti täysillä, 1,5 tuntia putkeen...;)
#3:n jäykkyys ilmoitetaan 125 kg, ja sitä se varmaan onkin (noin) kahvojen keskikohdasta painettaessa.Mitenkä nuissa heimopäällikön juutupe videoissa coc 3.5:en jäykkyys on n. 180 lbs, kun iron mindin sivuilla lukee, että esim. 3:en jäykkyys on 125kg, elikkä paljon enempi, kuin se 180 lbs? Merkillistä!!!