Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hoke, IMO #T ja #1 varmaan. Ei menny viel suomipojalla #3,5 mut eiköhän se kohta kun sattuu parempi päivä kohdalle! :)

Kävin itte kokeilee #2,5, oli vielä miestä vahvempi...

Hoke, IMO #T ja #1 varmaan. Ei menny viel suomipojalla #3,5 mut eiköhän se kohta kun sattuu parempi päivä kohdalle! :)

Kävin itte kokeilee #2,5, oli vielä miestä vahvempi...

Ei ollut päivästä kiinni TeemuI:n kohdalla. Treenimetodeja pitää koventaa tietyiltä osin. Paketista tuli tällä kertaa 185,43lbs ( 3.60 ) jousi. :urjo: Yleensä sertijouset ovat olleet huomattavasti kevyempiä ja toinen seikka on se että tämä jousi sekä se mikä tuli mulle sertiin ovat heti ensi milleistä aivan helvetin jäykkiä. Parallel asetuksesta olemme Teemun kanssa sulkeneet kumpikin #3.5 mikä on ratioltaan ( 3.68 ). Joten aika mörkö tuli sitten sertiin.
Miehistähän se on kiinni jos jousi ei mene kiinni. Rehellisesti sanottuna eipä sitten ollut kumpikaan Suomipoika lähelläkään sertikuntoa tämän tason vietereihin. Treeniä lisää! :whip:

Ite puristelen pitkin päiviä ja öitä ihan miten sattuu tota. :D Tossa pöydänkulmallahan tuo rb180 lojuu. 0-100 helppoa puristelua päivässä. Puristelen kevyesti silloin tällöin ja leikin vaan ton kanssa... Kuukausi sitten ostin ja jäi noin 5mm auki ekalla ja nyt menee jo 4-5 toistoa. Ei varmastikaan fiksuin treenisysteemi mutta helpoin ja vaivattomin. :lol2:

Sain ekaa kertaa elämässä perjantain treenien+keilailun ja kaljan ohella forkut semmoseen kuntoon ettei ikinä oo ollu. Ei meinaa saada vieläkää ees kenkiä jalkaan sukista puhumattakaan.. Sanoisin että huolestuttava tilanne, tais noi ranteet tulehtua. Huomenna pitäs muka leukoja vetää ei varmaa tuu yhtään mitään.. :curs:

Jahka tästä toivun niin jätän rannerullaukset tekemätä vähäksi aikaa, tuli tilattua #2.5:nenkin.

Sain ekaa kertaa elämässä perjantain treenien+keilailun ja kaljan ohella forkut semmoseen kuntoon ettei ikinä oo ollu. Ei meinaa saada vieläkää ees kenkiä jalkaan sukista puhumattakaan.. Sanoisin että huolestuttava tilanne, tais noi ranteet tulehtua. Huomenna pitäs muka leukoja vetää ei varmaa tuu yhtään mitään.. :curs:

Jahka tästä toivun niin jätän rannerullaukset tekemätä vähäksi aikaa, tuli tilattua #2.5:nenkin.

Kuppi pysyy just ja just kädes. Tietokonee naputtelu on tuskaa edellee.. voiko tosiaa ola kyynärvarret näi paskana?? Huhhuh. EI auta edes burana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla meni ekaa kertaa mikroautolla ajaessa forkut täysin tukkoon. Venyttelin ja hieroin aika paljon mutta silti meni viikko ennen kun jännitys / kipu lähti pois. Tuntu sellasta särisevää kipua ja oli ihan tuskallistakin.. joten tovi saattaa mennä sullakin. Varmaan kylmä ja kuuma vuorotellen auttaa..

Mulla meni ekaa kertaa mikroautolla ajaessa forkut täysin tukkoon. Venyttelin ja hieroin aika paljon mutta silti meni viikko ennen kun jännitys / kipu lähti pois. Tuntu sellasta särisevää kipua ja oli ihan tuskallistakin.. joten tovi saattaa mennä sullakin. Varmaan kylmä ja kuuma vuorotellen auttaa..

Kaikkea on kokeiltu. 3. kova päivä menos, sain jo markettipuristimen kiinni kiukulla. Paikoillaan olo menöö, vähän naputtelee ja tai käsiä liikuttelee niin tulee pientä pumppisärkyä.. On aika perseestä, en ikinä ole moista kokenut ja 19v on salilla vierähtänyt.

Nyt menossa ice power, paratabs 250mg ja burana 600mg. Onneksi on pekkanen huhhuh.. kirjottaminen vapaaehtoista.

Jos sulla on joku epäkeskohiomakone tai muu vastaava laite niin koitapa käyttää sitä. Tärinä voi tehdä ihan hyvää kipeille forkuille.

Kuppi pysyy just ja just kädes. Tietokonee naputtelu on tuskaa edellee.. voiko tosiaa ola kyynärvarret näi paskana?? Huhhuh. EI auta edes burana.
Mä kävin tossa muutama viikko sitten hakkaamassa sulkapalloa kaverin kanssa, ja loppuviikon olin aika heikossa jamassa kyynärvarsien kanssa. Ei varmaan koskaan ole olleet niin kipeät, vaikka niitä jonkinverran kyllä on treenattu. Ei pitäisi outoja lajeja vetää heti täysillä, 1,5 tuntia putkeen...;)

Mitenkä nuissa heimopäällikön juutupe videoissa coc 3.5:en jäykkyys on n. 180 lbs, kun iron mindin sivuilla lukee, että esim. 3:en jäykkyys on 125kg, elikkä paljon enempi, kuin se 180 lbs? Merkillistä!!!

Mitenkä nuissa heimopäällikön juutupe videoissa coc 3.5:en jäykkyys on n. 180 lbs, kun iron mindin sivuilla lukee, että esim. 3:en jäykkyys on 125kg, elikkä paljon enempi, kuin se 180 lbs? Merkillistä!!!

:thumbs:

Mä oon niin vitun heikko että mun pitää etsiä IM löysimmät vieterit ja pelailla niillä :D

Totuus vietereistä löytyy vain ja ainoastaan kalibrointipenkin hellässä syleilyssä.

Mä kävin tossa muutama viikko sitten hakkaamassa sulkapalloa kaverin kanssa, ja loppuviikon olin aika heikossa jamassa kyynärvarsien kanssa. Ei varmaan koskaan ole olleet niin kipeät, vaikka niitä jonkinverran kyllä on treenattu. Ei pitäisi outoja lajeja vetää heti täysillä, 1,5 tuntia putkeen...;)

Juuh tuli sirdalud ja meloksikaami reseptillä. Ei oo käät vieläkää kovin häävit, jomottaa koko ajan. Saikkuakin 2 päivää ku ei pysty koneella juuri olemaan. täs kohtaa alkaa 10 sormijärjestelmällä hyytyä meno..

edit: tulehdus oli diagnoosi. Eikä kovin lievä semmone. Meloksikaamista en tykkää yhtää, vittumaiset sivarit

#3:n jäykkyys ilmoitetaan 125 kg, ja sitä se varmaan onkin (noin) kahvojen keskikohdasta painettaessa.
Nuo mitä videoissa ilmoitetaan on kahvojen päästä mitattuja arvoja, eli todellisia arvoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom