Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli se mitataan ja puristetaan eri kohdasta ? :wtf: Siis tuskin kukaan sieltä päästä sitä saa puristettua...
Niin kai sitten. Ironmind ilmoittaa jousille oletusarvon, joka periaatteessa on jousen käteen kohdistama voima, jos kahvoja puristetaan aivan keskeltä. Eli se keskirinkula olisi nimettömän ja keskisormen välissä.
Mutta joskus vuonna viis tai kuus, joku innostui mittaamaan ja vertailemaan jousien vastuksia, ja laittoi kahvojen päähän painoa roikkumaan kunnes kahvat kohtasivat. Siitä on sitten jäänyt tuo mittaustapa, joka on melko vertailukelpoinen ympäri maailmaa.
Eli periaatteessa jos yhdellä sormella suljet gripperin pitäen aivan kahvojen päästä kiinni, niin videoissa mainitut paunat riittävät jousen sulkuun. Niin ei taida kovin moni sulkea jousia.:wtf:

Joo ei taida sulkea. :)

Sillompa sillä ei ole mitään väliä mistä puristaa kun mittaus tapa on kuitenkin sama kaikilla, niin puristaa siitä mistä tykkää. Tottahan vipuvarsi auttaa.

Jessus pakarisella on ruutia. Millainen voimatausta tai miten pitkä kaveri?

Lommilta nyt voi odottaakin jo kolmosen puristusta, eikös mies ole puristellu jo pidempään. Voimailutaustaa ainakin piisaa..

Jessus pakarisella on ruutia. Millainen voimatausta tai miten pitkä kaveri?

Lommilta nyt voi odottaakin jo kolmosen puristusta, eikös mies ole puristellu jo pidempään. Voimailutaustaa ainakin piisaa..

Ei mitään hajua. Ensi viikon tiistaina tulee ekaa kertaa mun kanssa samaan treeniin. Silloin nähdään miehen todelliset voimat ja paineensietokyky :D Uskon että oikealla vois Pakarinen saada jonkun mun Coc#3.5 kiinni tai sitten helpon Eliten ( 3.38-3.43 ) väliltä. Vasurilla Coc#3 ( 3.28-3.35) niin taas kynisi yhden päänahan ranking listalla. Tosin eihän tuo 5 sijakaan tulokkaalle ole hirveän paha. :rolleyes:

Lommi sai reilu kuukausi sitten mun helpon #3 ( 3.05 ) kiinni ja tänään meni vihdoinkin tuo (3.17 ). Se oli pyörinyt 0.5mm sisällä jo 3 viikkoa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli 1 ja 1.5 postissa. Molemmat sujahti kiinni oikealla, tosin 1.5 jää joitakin millejä auki vasemmalla kädellä.

Miteskauan toi jäykkyys säilyy? Esim. eikös ne puodilla olevat oo aika löystyneitä ku ne on ollu aika ahkerassa käytössä. Ei tää mun uus 1.5 paljoo kyl eroa siihen puodin gripperiin.. Tätäkin on varmaan kysytty mutta ei ny jaksa kaivella tätä topiccia.

Hienoja videoita taas kerran.

Miteskauan toi jäykkyys säilyy? Esim. eikös ne puodilla olevat oo aika löystyneitä ku ne on ollu aika ahkerassa käytössä. Ei tää mun uus 1.5 paljoo kyl eroa siihen puodin gripperiin.. Tätäkin on varmaan kysytty mutta ei ny jaksa kaivella tätä topiccia.

Hienoja videoita taas kerran.

Coc ja Beef Builder ei löysty.

RB:ssä jousi heikkotasoisempaa materiaalia ja se valitettavasti löystyy. Noin 100 sulkua RB300:lla ja ratio putosi 3.58:sta 3.32:een. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom