Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katohan, Hiilari Ile hommannut grippereitä matalaan majaansa. :hyvä:

Meidän salilla löytyy tiskiltä perussettiä #2.5 ( 2.31 ) ja #3 ( 3.05 ). Jos joku saa ne oikeasti kiinni niin sitten multa löytyy hieman lisää puristeltavaa. ;)
ei tuolla Vvoimapuodin salilla olin tänään
vai oikeasti.. heh.. siinä oli mika vieressä tuomaroimassa

tuohon coc 3 vois tähdätä,jos alkais puristelemaan

Ensimmäistä kertaa kokeilin grippereitä voimapuodilla ja 1.5 meni vielä jotenkuten ''helposti'' kiinni. Täytynee tilata ainaki 1 ja 1.5 jenkeistä. Sen verran koukkuun tuohon jää.. :rolleyes:

:zzzz: Muahahahahahahaaaaa...en usko. The Akseli-Henkseli tuomaroinut sämpylä perseessä metrin rähmät silmillä ja 2 cm auki niin mölöturpa huutanut unissaan..KIINNI! :D

hehee.. nytpä olikin marko tuomaroimassa.. heh ja tuon tein salilta lähtiessäni.. tuossa alla olan kohautukset 70kg hantteleilla yms kivaa.. kolmosta täytuu kokeilla seuraavan kerran,ku tulen sinne salille..

hehee.. nytpä olikin marko tuomaroimassa.. heh ja tuon tein salilta lähtiessäni.. tuossa alla olan kohautukset 70kg hantteleilla yms kivaa.. kolmosta täytuu kokeilla seuraavan kerran,ku tulen sinne salille..

No on se sitten aikas hyvin jos kerran oikeasti meni #2.5 kiini. :wtf:

Pakko uskoa jos kerran itse Marko The Skip_Grip on sen tuomaroinut.:worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katohan, Hiilari Ile hommannut grippereitä matalaan majaansa. :hyvä:

Meidän salilla löytyy tiskiltä perussettiä #2.5 ( 2.31 ) ja #3 ( 3.05 ). Jos joku saa ne oikeasti kiinni niin sitten multa löytyy hieman lisää puristeltavaa. ;)

Eikös siellä oo kaksin kappalein noita 2.5:ia ? Sen toisen puristin kiinni heikos hapes kun kävin hakemassa ALA-kapseleita. Ja ihan salettiin oli toi 2.31 ratiolla, koska mun mielestä se toinen on jumalattoman jäykkä. Aikaa siis about 2-3kk

Eikös siellä oo kaksin kappalein noita 2.5:ia ? Sen toisen puristin kiinni heikos hapes kun kävin hakemassa ALA-kapseleita. Ja ihan salettiin oli toi 2.31 ratiolla, koska mun mielestä se toinen on jumalattoman jäykkä. Aikaa siis about 2-3kk

En tiä mitä sekoilette. Salin tiskillä on yksi #2.5. Mulla on itsellä identtinen ja samalla ratiolla. Yhtä lepsuja molemmat. Siinä tiskillä on pari #2 ja yksi jämy #3 ( 3.05 ). Ei ratioltaan jämy mutta natiseva ja kitkainen. :kuola:

Siis en mä ole tuota rautaa ikuna nostanu.. jos mua tarkotat

Tarkotin kyl, heitin noin suunnilleen. Kuitenkin lähempänä 250 kuin 200.

Joe Kinney (ensimmäinen sertifioitu CoC #4 sulkija) sanoi näin;
"200 kilon penkki ja heikko ote on kuin tehokas auto ilman pitoa. Siksi ihminen kehitti nelivedon ja gripperit." :)

13.12 2008 Karvaamokuja 4 Pitäjänmäki Ammattilaisvoimanostokisat. Samassa yhteydessä mahdollisuus suorittaa IronMindin Certification. Kaikki jotka uskovat selviävänsä #3 korttisulusta niin yhteys IronMindiin ja lupaa pyytämään CCS yritykseen.

No niin pääsin vihdoin kokeilemaan coc #2:sta. Oikealla meni pohjaan, mutta vasemmalla jäi aika reippaasti vajaaksi.
Pitää vain alkaa treenaamaan, jos joskus saisi #3 puristettua.

Minkälaisella puristimella tällasen aloittelijan kannattais alkaa reenailla puristusvoimaa? Tällä hetkellä mulla on joku tollanen markettipuristin, jonka saan molemmilla käsillä sen 40-50 kertaa putkeen kiinni.

Suositut

Back
Ylös Bottom