en tiedä onko kaveri kokeillu sitä barbelia vähään aikaan, luulen että ei ainakaan ole parantanut tulosta jos on kokeillut. mää en ala tuolla rt reenaan ennen ku saan kolmosen kiinni, enkä tiedä alanko sen jälkeenkään, kunhan salille tuo tehtiin että halutessaan saa jotkut tehdä sitä jos haluaa. yks 350 mavettaja veti ekaa kertaa rt ja tolla mun värkillä 85 tuli, lukitus ja nätti saatto. kokeili 92,5kg mutta se ei sitten noussut. vaseliinit ei ollut vielä silloin putken sisässä joten en tiedä minkä verran ne vaikuttaa, mutta se selviää myöhemmin kyllä miten tuo vaseliini vaikuttaa.
toiseksi paras on 80kg mutta lipes yläasennossa.
vaseliinien jälkeen paras on 75kg. kaikki on eri tyyppien tekemiä joten vaikea verrata vielä. minä en ole tuolla kokeillut. luulenpa että mulle ois 70kiloaki tiukassa.
noihin painoihin ei siis ole laskettu noita vehkeitä päälle vaan pelkät lätkät, nuo releet lienee painaa n,3kg.
toiseksi paras on 80kg mutta lipes yläasennossa.
vaseliinien jälkeen paras on 75kg. kaikki on eri tyyppien tekemiä joten vaikea verrata vielä. minä en ole tuolla kokeillut. luulenpa että mulle ois 70kiloaki tiukassa.
noihin painoihin ei siis ole laskettu noita vehkeitä päälle vaan pelkät lätkät, nuo releet lienee painaa n,3kg.