Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jees, meinasin että ihan kotona olisi noita aina veivaillut. samapa tuo.

Eipä mulla tossa mitään kummempia tavotteita ole, #1 crushi meni 6 kertaa kilahtamalla pohjaan ekalla yrityksellä, 2:sta en oo vielä kehdannu edes avata.

jees, meinasin että ihan kotona olisi noita aina veivaillut. samapa tuo.
Siinä saa muu kroppa hyvää treeniä, kun salikassin pohjalla on muutama gripperi painona, ettei tarvi tyhjin käsin kulkea kodin ja salin väliä. Oma treenikassi painaa 10 kiloa, 11-13 gripperiä, klemmarit, prikat ja jatkovarret vielä päälle. :jahas:

Eipä mulla ainakaan enää riitä virta treenin päälle tai välipäivinä alkaa veivaamaan sormijumppaa erikseen, siksi teen sen muun treenin ohella.

Joo eipä ole kevyttä tuo gripperibägin kantelu. Jo pelkästään sen takia pitää olla grippi kunnossa. Tässä kuvassa mun treenikassi on vielä aikas tyhjä mitä se on tänä päivänä. Painoa on "riittävästi". Nykyään siellä on lisäksi petanguepalloja, 10 jousta lisää ja muuta kivaa. http://www.munkuvat.org/kuva/128977

:lol2:

Eipä olis totakaan arvannu, tarvitko tosiaan noita kaikkia?

:lol2:

Eipä olis totakaan arvannu, tarvitko tosiaan noita kaikkia?

Joo kyllä niille kaikille on käyttöä. Kevyemmät jouset eli Guidesta Coc#2.5 on pääsääntöisesti tyttöyst ävän käytössä mutta siis tarvitaan kaikkia. Näihin iskee kyllä himo.:D Temellä on muistaakseni yli 130 jousta ja Ilvesniemellä kans satasen verran. :hyper: Niille ei ole varmaan ihan jokaiselle käyttöä.

Tässä on osa Temen jousista http://www.munkuvat.org/kuvat/129003.jpeg lisää on vielä vaikka kuinka paljon. Yksi maksaa 30e-50e eli siitä lähdetään :D

Meillä on työpaikan hitsarit innostunu myöskin puristelee muutakin kun muniaan ja tässä ei oo kun osa "välineistöstä" mitä on kätketty työpisteisiin ;)

Tuo Temen arsenaali menee jo rankasti yli..

Liitteet

• ABCD0011.webp
    ABCD0011.webp
    66,1 KB · Katsottu: 783
  • ABCD0012.webp
    ABCD0012.webp
    53,6 KB · Katsottu: 208
  • ABCD0013.webp
    ABCD0013.webp
    75,3 KB · Katsottu: 227
  • ABCD0017.webp
    ABCD0017.webp
    54,3 KB · Katsottu: 189
Sillä voi reenata sitä kohtaa puristamisesta missä sitä voimaa oikeesti tarvitaan. Ei tarvitse keskittyä asetteluun ja sen hankaluuteen. Eli gripperit on parallel - asennossa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meillä on työpaikan hitsarit innostunu myöskin puristelee muutakin kun muniaan ja tässä ei oo kun osa "välineistöstä" mitä on kätketty työpisteisiin ;)

Tuo Temen arsenaali menee jo rankasti yli..

aika ovelaa tuo hitsauskopeissa treenailu:)

Kertokaapas, oi grippigurut, onko noista RB Handgrippereistä mihinkään?

Muistelen jostain lukeneeni, että niissä on aika paljon heittoa sen ilmoitetun paunamäärän ja todellisen vastuksen välillä. Itselläni löytyy 100 ja 160 paunaiset jouset. Vastaako ne edes CoC # 0,0001:stä? Tuo 160 napsahtaa juuri ja juuri kiinni.

Olen huomannut, että kahvakuulan kanssa riehuessa tarttuu melko paljon jerkkua puristukseen. Pieni lisä ei kuitenkaan koskaan olisi pahitteeksi :)

Kertokaapas, oi grippigurut, onko noista RB Handgrippereistä mihinkään?

Muistelen jostain lukeneeni, että niissä on aika paljon heittoa sen ilmoitetun paunamäärän ja todellisen vastuksen välillä. Itselläni löytyy 100 ja 160 paunaiset jouset. Vastaako ne edes CoC # 0,0001:stä? Tuo 160 napsahtaa juuri ja juuri kiinni.

Olen huomannut, että kahvakuulan kanssa riehuessa tarttuu melko paljon jerkkua puristukseen. Pieni lisä ei kuitenkaan koskaan olisi pahitteeksi :)

Itellä on RB160 ja se on jäykempi kuin CoC#2:en (itseasiassa tarkalleen 2,16 coc asteikolla), joten onneksi olkoon vaan. Tosin totuushan selviää vain kalibroimalla ko. gripperi.

EDIT: oma 100 paunainen on 0,72 tosin se on viilattu.. eli gripperien alaosasta sisäsyrjästä viilataan 2-3 mm pois jolloin puristusmatka pitenee sen 4-6mm kaikenkaikkiaan ja tekee tottakai myös puristamisesta vaikeampaa.

Itellä on RB160 ja se on jäykempi kuin CoC#2:en (itseasiassa tarkalleen 2,16 coc asteikolla), joten onneksi olkoon vaan. Tosin totuushan selviää vain kalibroimalla ko. gripperi.

Ohhoh! Ja kiitos, kiitos :)

Enpäs osannut arvatakaan että se noin jäykkä olisi. Muistan myös lukeneeni, että nuo RB:t voivat olla jopa huomattavasti jäykempiä kuin ilmoitettu määrä :evil:

Mikäs siinä, ainakin ropsahti lisää treenimotivaatiota kivasti :D

Vein työpaikalle grippereitä ja olin lähes täysin varma ettei kukaan laittaisi #2:sta saati sitten #2,5:sta kiinni, mutta niinpä vain yksi kaveri laittoi. Pakko se oli uskoa kun omin silmin näki, #2.5 ensimmäisellä yrityksellä kiinni ilman mitään magnesiumia tai muuta pitoapua. Olin amazed.

Vein työpaikalle grippereitä ja olin lähes täysin varma ettei kukaan laittaisi #2:sta saati sitten #2,5:sta kiinni, mutta niinpä vain yksi kaveri laittoi. Pakko se oli uskoa kun omin silmin näki, #2.5 ensimmäisellä yrityksellä kiinni ilman mitään magnesiumia tai muuta pitoapua. Olin amazed.
Kaveri ilmeisesti ennenkin puristellut muutakin kuin ovenkahvoja? Tai siis, ei kai kukaan luonnostaan noin vahva ole, vai onko?

Kaveri ilmeisesti ennenkin puristellut muutakin kuin ovenkahvoja? Tai siis, ei kai kukaan luonnostaan noin vahva ole, vai onko?

Ainoa suora grippiharjoittelu mitä on tehnyt on muovisella gripperillä jotain maratonsarjoja. Iso mies ja iso koura. Tuosta olisi hyvä lähteä treenaamaan kun lähtötaso on #2.5 :)

Paletaani sanoi:
Ohhoh! Ja kiitos, kiitos :)

Enpäs osannut arvatakaan että se noin jäykkä olisi. Muistan myös lukeneeni, että nuo RB:t voivat olla jopa huomattavasti jäykempiä kuin ilmoitettu määrä :evil:

Mikäs siinä, ainakin ropsahti lisää treenimotivaatiota kivasti :D
Ikävä pilata hienot fiilikset ja todeta että ovat myös joskus todella veteliä, ja ehkä eniten gripperimerkeistä muuttuvat käytön aikana(lue löystyvät). En silti tarkoita, että just tuo sun 160 olis löysä...
Mulla on itsellä 2 kpl RB160 vietereitä, toisesta viilattu 5mm ja ne on silti mitattu about saman vahvuisiksi(~2.1) Siellä samalla listalla 160:t on 1.5-2.4 joten se voi olla ihan mikä vaan...
Force sanoi:
Pirun kova temppu, ei ihan joka nurkalla tuu vastaan, kun yleensä #2 on jo liikaa.

Pirun kova temppu, ei ihan joka nurkalla tuu vastaan, kun yleensä #2 on jo liikaa.
1 tyyppi on sulkenut ne joiden olen antanut puristella, siis sellaiset jotka eivät ole koskaan moista kokeilleet. puristelijoita on ollut kymmeniä. kerran mulla oli taskussa tuo niin grilli jonossakin löin porukalle kouraan tuota kokeiltavaksi :D. tosi harva tosiaan edes tuota kakkosta eka kerralla sulkee.

Suositut

Back
Ylös Bottom