Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä saa muu kroppa hyvää treeniä, kun salikassin pohjalla on muutama gripperi painona, ettei tarvi tyhjin käsin kulkea kodin ja salin väliä. Oma treenikassi painaa 10 kiloa, 11-13 gripperiä, klemmarit, prikat ja jatkovarret vielä päälle. :jahas:jees, meinasin että ihan kotona olisi noita aina veivaillut. samapa tuo.
Joo eipä ole kevyttä tuo gripperibägin kantelu. Jo pelkästään sen takia pitää olla grippi kunnossa. Tässä kuvassa mun treenikassi on vielä aikas tyhjä mitä se on tänä päivänä. Painoa on "riittävästi". Nykyään siellä on lisäksi petanguepalloja, 10 jousta lisää ja muuta kivaa. http://www.munkuvat.org/kuva/128977
:lol2:
Eipä olis totakaan arvannu, tarvitko tosiaan noita kaikkia?
Meillä on työpaikan hitsarit innostunu myöskin puristelee muutakin kun muniaan ja tässä ei oo kun osa "välineistöstä" mitä on kätketty työpisteisiin ;)
Tuo Temen arsenaali menee jo rankasti yli..
Meillä on työpaikan hitsarit innostunu myöskin puristelee muutakin kun muniaan ja tässä ei oo kun osa "välineistöstä" mitä on kätketty työpisteisiin ;)
Tuo Temen arsenaali menee jo rankasti yli..
Kertokaapas, oi grippigurut, onko noista RB Handgrippereistä mihinkään?
Muistelen jostain lukeneeni, että niissä on aika paljon heittoa sen ilmoitetun paunamäärän ja todellisen vastuksen välillä. Itselläni löytyy 100 ja 160 paunaiset jouset. Vastaako ne edes CoC # 0,0001:stä? Tuo 160 napsahtaa juuri ja juuri kiinni.
Olen huomannut, että kahvakuulan kanssa riehuessa tarttuu melko paljon jerkkua puristukseen. Pieni lisä ei kuitenkaan koskaan olisi pahitteeksi
Itellä on RB160 ja se on jäykempi kuin CoC#2:en (itseasiassa tarkalleen 2,16 coc asteikolla), joten onneksi olkoon vaan. Tosin totuushan selviää vain kalibroimalla ko. gripperi.
Kaveri ilmeisesti ennenkin puristellut muutakin kuin ovenkahvoja? Tai siis, ei kai kukaan luonnostaan noin vahva ole, vai onko?Vein työpaikalle grippereitä ja olin lähes täysin varma ettei kukaan laittaisi #2:sta saati sitten #2,5:sta kiinni, mutta niinpä vain yksi kaveri laittoi. Pakko se oli uskoa kun omin silmin näki, #2.5 ensimmäisellä yrityksellä kiinni ilman mitään magnesiumia tai muuta pitoapua. Olin amazed.
Kaveri ilmeisesti ennenkin puristellut muutakin kuin ovenkahvoja? Tai siis, ei kai kukaan luonnostaan noin vahva ole, vai onko?
Ikävä pilata hienot fiilikset ja todeta että ovat myös joskus todella veteliä, ja ehkä eniten gripperimerkeistä muuttuvat käytön aikana(lue löystyvät). En silti tarkoita, että just tuo sun 160 olis löysä...Paletaani sanoi:Ohhoh! Ja kiitos, kiitos
Enpäs osannut arvatakaan että se noin jäykkä olisi. Muistan myös lukeneeni, että nuo RB:t voivat olla jopa huomattavasti jäykempiä kuin ilmoitettu määrä :evil:
Mikäs siinä, ainakin ropsahti lisää treenimotivaatiota kivasti :D
Pirun kova temppu, ei ihan joka nurkalla tuu vastaan, kun yleensä #2 on jo liikaa.Force sanoi:Vein työpaikalle grippereitä ja olin lähes täysin varma ettei kukaan laittaisi #2:sta saati sitten #2,5:sta kiinni, mutta niinpä vain yksi kaveri laittoi. Pakko se oli uskoa kun omin silmin näki, #2.5 ensimmäisellä yrityksellä kiinni ilman mitään magnesiumia tai muuta pitoapua. Olin amazed.
1 tyyppi on sulkenut ne joiden olen antanut puristella, siis sellaiset jotka eivät ole koskaan moista kokeilleet. puristelijoita on ollut kymmeniä. kerran mulla oli taskussa tuo niin grilli jonossakin löin porukalle kouraan tuota kokeiltavaksi :D. tosi harva tosiaan edes tuota kakkosta eka kerralla sulkee.Pirun kova temppu, ei ihan joka nurkalla tuu vastaan, kun yleensä #2 on jo liikaa.