Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla on nyt muutaman päivän kaverilta ollu tuo kakkonen lainassa ja kukaan tuttu ei oo vielä sulkenu eka laakista täysin kiinni asti tuota. mukana kuitenkin pari kipaletta entisiä sm-tason voimamiehiä joista toinen muistaakseni oli parhaillaan jopa 6 siellä jokunen vuosi takaperin ja omaa ihan kohtuu voimat. vaikka on 300veto niin saattaa tuo kakkonen jäädä eka laakista sulkematta. pikku reenillä/muutaman kerran kun sitä freeshinä painelee niin sen varmasti saa sulettua, mutta jos noilla reenaan tosissaan alkaa niin kyllä kandee ostaa 1,2 ja 3. ja jos ei halua ostaa ku kaks kripperiä niin ennemmin itse ostasin 1 ja 3 ku 2 ja 3. tuo kakkosen sulkeminen pohjaan sillain ettei koskaan aiemmin ole sitä kokeillut on hyvä suoritus. sitten taas jos nuita on reenaillut niin nro3 on hyvä kun se linttaa pohjaan. 4gripperi onkin sitten jo melkoinen ultimaattum suoritus :)

Mitenköhän noi raskaansarjan painonnostajat vetelis tollasilla grippereillä :D 260+kg rinnalle vaatii jo kyllä jotain puristukseltakin
Eipä välttämättä kummia tuloksia nekään tekis. On aivan eri lajista kyse. Näitä jousihommia ei voi verrata mihinkään muuhun. Vaikka olis kuinka suuri ja mahtava niin ei välttämättä sulje mitään jousia, joku pieni ruipelo saattaa naksutella mitä vaan. Tätäkin hommaa pitää "harjoitella" että tulisi siinä hyväksi.
300 mave ei tarkoita että edes kakkonen menisi kiinni... Yksilöllistä...

Eilen ostin ykkösen -kakkosen kaveriksi.. :D

Jos nyt alkas oikeen puolitosissaan näppijuNppaamaan.

Tomppa85: Ootko kokeillu yhdellä kädellä roikkumista lisäpainoilla?

En ole kokeillut. Olen aika painava, ja ilman lisäpainojakin roikkuminen liukkaasta tangosta on kohtuu vaativa suoritus. Voisihan sitä tietysti tehdä lisäpainoillakin, mutta tähän mennessä ei ole gripistä ollut mikään liike kiinni.

E: Nyt meni kylmiltään ja täysin treenaamatta #2 oikealla kädellä pohjaan. Vasemmalla jäi 4-5 mm vajaaksi. Viimeksi täytyi treenata muutaman viikon että #2 sulkeutui. Voisi ottaa ohjelmaan taas nämä grippereiden rutistelut.

Kuinka nopeasti olette kehittyneet grippereillä harjoittelemalla? Kuinka kauan yleensä on kestänyt #3 sulkemiseen jos lähtötaso on #2, eikä ole grippiä erikseen harjoitellut aiemmin?

Riippuu kai vähän lahjoista, jos asian nyt näin voi ilmaista. 9kk luokkaa olis mennyt, mitä olen kuullut.. Itsellä ei ainakaan ole kiire, tässä on vielä monta vuotta aikaa sulkea kolmonen. Sen nimittäin aion tehdä!

Kuinka nopeasti olette kehittyneet grippereillä harjoittelemalla? Kuinka kauan yleensä on kestänyt #3 sulkemiseen jos lähtötaso on #2, eikä ole grippiä erikseen harjoitellut aiemmin?
Mulla meni melko tarkkaan vuosi. Kakkonen aikoinaan muistaakseni noin kolmannella yrittämällä kiinni, treenaamatta.
Aina olen myös vetoremmejä käyttänyt, joskus vieläkin.

Mulla meni melko tarkkaan vuosi. Kakkonen aikoinaan muistaakseni noin kolmannella yrittämällä kiinni, treenaamatta.
Aina olen myös vetoremmejä käyttänyt, joskus vieläkin.

3puristusta on jo reenaamista. eka painelu kerta on reenaamaton tulos. näin minä ainaki sen ilmaisen.

3puristusta on jo reenaamista. eka painelu kerta on reenaamaton tulos. näin minä ainaki sen ilmaisen.
No jos kolmella puristuksella/yrityksellä kovasti voimatasot nousee, niin sitten se kai oli treenattu tulos. Niin, ja olenhan joskus myös markettigrippereilläkin naksutellut, olin siis jo vanha konkari. Sorry... :wall:
Millä tavalla treenasit? Kipeytyivätkö forkut missään vaiheessa?
Erittäin satunnaisesti treenailin silloin aluksi, ei ollut muita jousia kun tuo kakkonen. Sitä yritettiin sulkea silloin tällöin muiden treenien yhteydessä, pari-kolme kertaa viikossa. Ei juuri koskaan tullut forkut kipeiksi.
En tee mitään tappisarjoja, vaan aina jää varastoon muutama toisto. Paljon toistoja nykyään joka treeniin, melko usein, 4*viikko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos kolmella puristuksella/yrityksellä kovasti voimatasot nousee, niin sitten se kai oli treenattu tulos. Niin, ja olenhan joskus myös markettigrippereilläkin naksutellut, olin siis jo vanha konkari. Sorry... :wall:

.

ei siitä tarvi nokkiinsa ottaa. en millään pahalla sitä tarkoittanut ja kyllä se on aivan eri asia puristaa edes toisella yritys kerralla kuin ensimmäisellä. ei tollasella yrittelemällä(ainakaan noin vähäisellä)siinä varmasti voimaa saa, mutta kiinnemmäs se menee kuin eka kerralla. johtusko sitten siitä kun vähän tietää minkälainen se on puristaa.

Työkaveri puristi kanssa, olisko ollut viidennellä yrittämällä. Ekalla kerralla jäi 10mm auki ja sano, ettei mene kiinni millään. Muutamia kertoja vielä kokeili ja sitten yks päivä vaan puristi kiinni. Se asento pitää löytää heti oikein, yleensä kun porukka kokeilee, niin juuri ekalla yrittämällä jousi on niin päin helvettiä kädessä, ettei se voi mennä kiinni vaikka voimaa olis kuinka.. Vähän kun opastaa, niin jo alkaa kulkemaan.

ei tollasella yrittelemällä(ainakaan noin vähäisellä)siinä varmasti voimaa saa, mutta kiinnemmäs se menee kuin eka kerralla. johtusko sitten siitä kun vähän tietää minkälainen se on puristaa.
Oikeastaan kaikki jotka ovat päässeet lähelle (edes) kakkosen sulkua ekalla kerralla, ovat seuraavilla yrityksillä jääneet aina vaan kauemmas ja kauemmas lukituksesta. Totta kai se helpottuu, jos voimaa on senvarran riittävästi, että pystyy tosissaan useamman kerran kokeilemaan.(Useimmilla menee kaikki energia ekaan yritykseen) Tekniikka paranee aika nopeasti.

Saatana :D Kävin tänään kakkosen poistamassa. Jää noin mahdollisimman pienen matkan vajaaksi mitä voi jäädä ;) Huomenna menee kiinni, varma juttu :D

Oikeastaan kaikki jotka ovat päässeet lähelle (edes) kakkosen sulkua ekalla kerralla, ovat seuraavilla yrityksillä jääneet aina vaan kauemmas ja kauemmas lukituksesta. Totta kai se helpottuu, jos voimaa on senvarran riittävästi, että pystyy tosissaan useamman kerran kokeilemaan.(Useimmilla menee kaikki energia ekaan yritykseen) Tekniikka paranee aika nopeasti.

puhutaan eri asiasta. tarkoitin sitä, että jos puristetaan esimerkiksi nyt eka kerran ja toisen kerran viikon päästä. tuolla toisella yrittämällä puristaa hyvin suurella todennäköisyydellä kiinnemmäksi kuin sillä eka yrityksellä. tuo on totta, että se menee suurimmalla osalla sillä eka puristuksella lähimmäksi sulkua, kun puhutaan siis samalla hetkellä tehtävästä suorituksesta, toinen jää jo kauemmas jne........

itellä on forkut vissiin melko jumissa viime viikon yrityksestä. äsken kokeilin niin aivan onneton yritys tuli :D. säälittävä puristusvoima

Itellä om toiminu ihan hyvin nyt sellainen systeemi että pitkin päivää puristelen kakkosia numero kakkosella. Tommosia lyhkäsiä sarjoja saattaa päivän mittaan kertyä sen 15 - 20 kappalettakin. Forkut eivät mee tukkoon ja aamu alkaa aina kivasti ku heti herättelee ittensä muutamalla puristuksella.. Kiva rutina ja pauke vaan kuuluu sormien nivelistä. :D

Tänään suomalainen puristusvoimailija sulkenut Coc #3 virallisella ja varmasti oikealla tyylillä! Nimi ilmestyy sitten IronMindin listalle.. Onnittelut, äärimmäisen kova suoritus!

Suositut

Back
Ylös Bottom