Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistäs äijät ostelee/tilailee noita ja paljonkohan tuollainen maksaisi vai onko joka paikassa saman hintaisia?

mulla on myynnissä heavy gripper- merkkisiä standardoituja grippereitä 200, 250, 300 ja 350 Nm (lbs) vahvuuksilla. jämäkkä ja hyvä jousi ja kahva.
:)

En tekisi noilla kahdella viimeisellä mitään, koska puristusvoimaa ei löytyisi niinkään paljoa, saatika tohon toiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki kunnioitus herralle. Kova suoritus.
Miten ihmeessä noilla käsillä voi saada ton kiinni??

Hetkinen :hyper: Tossa oli jo sen näköset kätöset ettei oo koskaan mitään salin tyylistäkään tehty :itku: Miten toi on mahdollista :jahas:

Kaikki kunnioitus herralle. Kova suoritus.
Miten ihmeessä noilla käsillä voi saada ton kiinni??

kato tuubista klippejä. melkoisia onki vapoja on suurinosa jotka noita grippereitä sulkee. ihme hommaa:S. silti kaikki kunnioitus jotka tohon pystyy:rock:[

no jos joku on nähnyt kiipeilijöiden kyynärvarsia, ei ihmettele. ei tohon tarvita isoja lihaksia, vaan tehokkaita sellasia :)

kato tuubista klippejä. melkoisia onki vapoja on suurinosa jotka noita grippereitä sulkee. ihme hommaa:S. silti kaikki kunnioitus jotka tohon pystyy:rock:[
Nämä "onkivavat" pystyy myös tekemään sellaisia suorituksia, johon sinulla ei rahkeet riitä ollenkaan..

Nämä "onkivavat" pystyy myös tekemään sellaisia suorituksia, johon sinulla ei rahkeet riitä ollenkaan..
No shit Sherlock?

Ite oon jonkun aikaa harkinnu tällasten ostoa.
Onko joku harrastanu body-tyylisempää treeniä näillä? Onko forkut räjähtäny kovaankin kasvuun? :D
Ite en jaksa salilla jumpata forkkuja ja gripperit olis kätevä väline kotitreenejä varten. Liike on myös vähän funktionaalisempi otteen pitävyyttä ajatellen, kun rannekäännöt.

No shit Sherlock?

Ite oon jonkun aikaa harkinnu tällasten ostoa.
Onko joku harrastanu body-tyylisempää treeniä näillä? Onko forkut räjähtäny kovaankin kasvuun? :D
Ite en jaksa salilla jumpata forkkuja ja gripperit olis kätevä väline kotitreenejä varten. Liike on myös vähän funktionaalisempi otteen pitävyyttä ajatellen, kun rannekäännöt.

ei nuilla nyt mitään hirveätä kasvua saa forkkuihin, lähinnä jäntevyyttä...

mulla edelleen myynnissä täys kuuden setti standardoituja grippereitä, jos kiinnostaa. monet kuvittelee, ettei ole käyttöä niille raskaimmille, mutta kyllähän ne erinomasta staattis-dynaamista treeniä on. jos kovemmalla mutkalla vääntää ja saa siinä pikkusen edistystä, näkyy se kyllä taatusti kevyemmässä. koska kyseessä on dynaaminen liike, on se myös hyväksi body-menoon toisin kuin yllä kuvitellaan. jos se lihas jäntevöityy, se myös kasvaa. aika kummallista fysiologiaa muunlainen...

no sen kyllä tiedän. olen vain sen verran vanhoillinen että olen sitä mieltä että jos kolmonen puristetaan pohjaan niin sen kuuluisi näkyä myös päälle päin, sama koskee monia muita voimallisia suorituksia. ihmetystä tuollainen herättää minussa, en siis ole tässä väheksymässä ketään tai mitään.

ja rahkeethan lähes kaikilla riittää vaikka mihin kun tarpeeksi työtä tehdään jonkin asian eteen.

Jto, ovatko gripperit pakkauksessa vai oletko avannut sen? Onko sulla myynnissä noita kahta ensimmäistä, oliko se 200 ja 250?

Ps. voin itse hakea paikanpäältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom