Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:offtopic: Nyt tuosta voimasuomesta että onhan se vahva kaveri ja kovia tuloksiakin tehnyt mutta kun itse vedän maastakin suhteessa enemmän kuin voimasuomi painoonsa nähden. Ja oon 70 kilonen kynäri... Ihmettelen että miksi otti painon noin ylös? Anteeksi vaan nyt VoimaSuomi!

[J];1416282 sanoi:
:offtopic: Nyt tuosta voimasuomesta että onhan se vahva kaveri ja kovia tuloksiakin tehnyt mutta kun itse vedän maastakin suhteessa enemmän kuin voimasuomi painoonsa nähden. Ja oon 70 kilonen kynäri... Ihmettelen että miksi otti painon noin ylös? Anteeksi vaan nyt VoimaSuomi!
No varmaankin siksi, koska hän kilpailee superraskaassa sarjassa, jossa painolla ei ole ylärajaa ja toisaalta painon mukana tulee yleensä myös voimaa. Lisäksi se, että otat suhteessa omaan painoosi enemmän esimerkiksi maasta ei merkitse mitään, koska tuloksia ei voi suhteuttaa ihan noin suoraan. Eihän 70-kiloisen tarvitse vetää juuri mitään, että nostaisi suhteessa painoonsa enemmän, kuin joku 150-kiloinen. Voimanostossa superissa kyse on kuitenkin absoluuttisesta tuloksesta, eikä mistään suhteellisesta voimasta(ellei jouduta tasatulokseen painoissa, jolloin kevyempi voittaa). Kannattaa tutustua esimerkiksi Wilksin pisteisiin, jos haluaa alkaa vertailla, että kumpi lopulta onkaan eri painoluokkien nostajista suhteessa kovempi nostaja.

Lisäksi se, että otat suhteessa omaan painoosi enemmän esimerkiksi maasta ei merkitse mitään, koska tuloksia ei voi suhteuttaa ihan noin suoraan. Eihän 70-kiloisen tarvitse vetää juuri mitään, että nostaisi suhteessa painoonsa enemmän, kuin joku 150-kiloinen. Voimanostossa superissa kyse on kuitenkin absoluuttisesta tuloksesta, eikä mistään suhteellisesta voimasta(ellei jouduta tasatulokseen painoissa, jolloin kevyempi voittaa). Kannattaa tutustua esimerkiksi Wilksin pisteisiin, jos haluaa alkaa vertailla, että kumpi lopulta onkaan eri painoluokkien nostajista suhteessa kovempi nostaja.

Eikä minun mielestäni edes nuo wilksin pisteet ole absoluuttinen totuus koska ne eivät ota kantaa henkilön pituuteen. Eivätkä myöskään siihen mitä se massa on jne jne.. :rolleyes:

Harvinaisuuksiahan nämä painoluokkalajit ovat, suurimmassa osassa urheilulajeja kehon mittasuhteet katsotaan samalla tapaa ominaisuudeksi kuin mikä tahansa muukin eikä mitään tasoituksia anneta. Ja sehän se on ainoa järjellinen ratkaisu jos parasta haetaan :)

edit: Ennekuin kukaan ehtii niin muistuttamaan niin toki ymmärrän että painoluokilla haetaan isompaa määrää kilpailijoita. Mutta ei se siitä sen loogisempaa tee.
Ajatusleikkinä pituusluokat olisivat jo fiksumpia koska jokainen pystyy kyllä kehonpainoonsa vaikuttamaan mutta pituuteensa ei.

Niin mutta hainkin sitä miksi jani otti painoa varmaankin sen 40 kiloa lisää ilman huomattavaa tulosten kasvua mitä olen seurannut miestä. Ja mikseipä tuloksia voisi verrata keskenään? Wilksillähän se tietenkin onnistuu.. Ja kyllä se yli kaksi kertaa oma paino on joillekkin JUNNU ikäisille kova homma..

[J];1416416 sanoi:
Niin mutta hainkin sitä miksi jani otti painoa varmaankin sen 40 kiloa lisää ilman huomattavaa tulosten kasvua mitä olen seurannut miestä.
Ja mikseipä tuloksia voisi verrata keskenään? Wilksillähän se tietenkin onnistuu.. Ja kyllä se yli kaksi kertaa oma paino on joillekkin JUNNU ikäisille kova homma..

Tottakai niitä verrata voi. Mutta ainoa asia josta pääsee satavarmasti sopuun on se kumpi nosti kilomääräisesti enemmän.
Probleemi on siinä mainitsemassasi "suhteessa enemmän" -käsitteessä jonka jälkeen herää tietty kysymys "suhteessa mihin? (miksi juuri siihen jne.)" ja sitä spekulointia voikin jatkaa maailman loppuun asti.

Wilksin pisteet ovat vain kehittäjänsä käsitys tästä suhteuttamisesta.

Janin painonlisäystä olen itsekin joskus tuuminut, en muista miehen tuloksia kovin hyvin mutta varmasti hän tietää mitä tekee.

Paino suhteessa nostettuun kilomäärään. VoimaSuomen katsoin vetäneen 232 tai jotain ja painoa on nyt n.160. Eli ei mene kaksi kertaa omapaino.

[J];1416436 sanoi:
VoimaSuomen katsoin vetäneen 232 tai jotain ja painoa on nyt n.160. Eli ei mene kaksi kertaa omapaino.
Tämän threadin aihe on Captain of crush gripperit, ei Voimasuomen omapaino suhteessa mave tulokseen. Kiitos riittää...:wall:

no tossahan se vastus vasta alkaa kunnolla. helppo se kolmonenkin on tohon asti sulkea täysin onnettomillakin puristus voimilla, on kokeiltu :D. en kyllä tiiä saisinko ees kakkosta pohjaan. kiitos ainaisen vetoremmien käytön :)

Jos kakkonen ei mene kiinni niin lyön munani vetoa että kolmonen jää SULKEMISESTA enemmän kuin 5-6mm :)

Kyllä pitää olla hirmu puristus jos #3 tuohon laittaa. Työkaveri puristi täysin mitään treenaamatta 20mm, mielestäni sekin on jo kova!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NÖYRTY OIKEEL KÄDEL YKKÖNEN!! :D Vasemmal jäi kyl muutaman sentin :(
Oli niin kova vitutus että apinanraivol puristin ja napsahti päät yhtee!

Eilen #2.5 2mm päähän ja MM-setillä. Siinä on nyt pohjat ja tästä lähdetään pikkuisen viisaammin liikkeelle, kuin mitä tähän asti ollaan puristeltu..

Heavy Grips 150lbs:lla toistoja 17 oikealla ja 13 vasemmalla. Ajattelin ostaa 250lbs. Onkohan liian rankka? Toisaalta mave pitkästä aikaa mukana ohjelmassa, ja grippi parantuu kohisten.

Heavy Grips 150lbs:lla toistoja 17 oikealla ja 13 vasemmalla. Ajattelin ostaa 250lbs. Onkohan liian rankka? Toisaalta mave pitkästä aikaa mukana ohjelmassa, ja grippi parantuu kohisten.

Tuo HG150 vastaa kai Coc Traineria suunnilleen, eli saattaisi olla pienet mahdollisuudet sulkea Coc #1. HG250 vastaa keskiverto kakkosta joten saattaapi olla turhan jäykkä.
HG150=Trainer
HG200=#1
HG250=#2
HG300=#2.5
Suunnilleen noin ne menevät. Ei suoraan vertailukelpoisia Capteenien kanssa paunoja vertaillen.

Eikös noi HG:t ole vähän sitäsuntätä?! Taitavat olla melkoisen laaduttomia grippereitä? Ainakin mitä olen juttuja lukenut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom