Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
avattuja ovat, muttei käytettyjä. :) no ok, olen muutaman sarjan tehnyt 100 ja 150 palikoilla pinsettiotteella. ja hae vaan. myynnissä siis 6 kpl: 100, 150, 200, 250, 300, 350 Nm. Markkinointimielessä noi ois paunoina ilmotettuja, mutta oli niillä ihan tarkka vähemmän seksikäs fyysikoille tuttu ilmasukin. Siitä toi Nm.

jos kolmonen tai mikä vaan puristetaan kerran pohjaan, on se aika puhdas maksimivoimasuoritus. sillä taas ei ole välttämättä mitään tekemistä lihaskoon kanssa. toki poikkipinta-ala kehittää myös voimaa, mutta paljon paljon ratkasevampaa on hermoston työkyky.

Onko noista grippereistä hyötyä kiipeilyssä? Vai kannattaako vaan kiivetä enemmän jotta sais vahvemmat otteet?

ei juurikaan oo hyötyä. kiipeily on niin älyttömän monimutkanen laji varsinkin liikkumisen suhteen, että suurimmat hyödyt lajiin saa treenaamalla mahdollisimman paljon ite lajia. paljon eri kaltevuuksia ja otetyyppejä vaan, niin kehitystä tulee. grippereiden hyöty itelle on ollut enempi tuolla pinch-otepuolella eli pinsettiotteissa. niitä on sen verran vähän luonnossa ja sisälläkin, että oon sitä treenaillut grippereillä. peukalo kun on sormista ainoa, jonka lihakset on ite kämmenessä. muiden sormien lihakset on kyynärvarressa.

no sen kyllä tiedän. olen vain sen verran vanhoillinen että olen sitä mieltä että jos kolmonen puristetaan pohjaan niin sen kuuluisi näkyä myös päälle päin, sama koskee monia muita voimallisia suorituksia. ihmetystä tuollainen herättää minussa, en siis ole tässä väheksymässä ketään tai mitään.
Hämmästelin kyllä itsekin Teemun käsiä kun ekaa kertaa näin hänen sulkevan kolmosen! Voimaa näyttää kyllä miehellä olevan. Itsellä on ainakin forkut kehittyny ihan kivasti näissä puristeluhommissa.

Sitten kun kolmosta puristetaan ranne taivutettuna, niin se näyttää jo pelottavan kovalta.. tuon miehen kanssa en kyllä kättä vääntäisi. HUH HUH!

Olkaa hyvät, John Brzenk!

johnbcoc_lg.jpg

...jos kolmonen tai mikä vaan puristetaan kerran pohjaan, on se aika puhdas maksimivoimasuoritus. sillä taas ei ole välttämättä mitään tekemistä lihaskoon kanssa. toki poikkipinta-ala kehittää myös voimaa, mutta paljon paljon ratkasevampaa on hermoston työkyky.
Tota, mites sitten jos tekee pitkiä pitoja? Tullu nyt kolmosella tehtyä suht pitkiä pitoja, tyyliin sormet katkipoikki ja kahva kämmenestä läpi! Jatkovarrella autetaan pohjaan ja pidetään siellä niin kauan kuin mieli antaa periksi ja kivunsietokykyä löytyy. Mites pidot vaikuttaa hermostoon/lihaskasvuun?

grippereiden hyöty itelle on ollut enempi tuolla pinch-otepuolella eli pinsettiotteissa.
Eikös pinch puristukseen ole erikseen omat työkalut? Esim. Ironmind myy erikseen "Hub-Style Pinch Gripper" ja "Blockbuster Pinch Grip Block" työkaluja. Voisin kuvitella, että niistä olisi enemmän hyötyä kiipeilyyn kuin jousipuristimista. Captains of Crush puristimia myydään "Crushing Grip Tools" nimisinä.

tanu: toi ranne koukistettuna puristelu on todellakin eri maailmasta kuin ns. normaali.

sormet katkipoikki??? pidot kehittää staattista voimaa, muttei niitä kannata liian pitkinä tehdä. grippereillä ei niin kauheen paha, mutta muissa grippitreeneissä nivelet ei tykkää. pätki mieluiten treeni sarjoiksi esim. 10*10" * nro 3 pohjassa/ tauko 10" ja noita 4-6 kpl.

sportful: mä en pidä noita millään tavoin ensisijaisina omaan lajiin. kunhan nappasin jotain aikani kuluksi. noita blokkeja pitäs sitten olla eri paksuisia nivelkulmariippuvuuden takia. saman homman saa tehtyä eri vahvuisilla grippereillä, jos haluaa. kakkosnelosista katosta roikkumalla sitten lisää tms tms

:)

Tota, mites sitten jos tekee pitkiä pitoja? Tullu nyt kolmosella tehtyä suht pitkiä pitoja, tyyliin sormet katkipoikki ja kahva kämmenestä läpi! Jatkovarrella autetaan pohjaan ja pidetään siellä niin kauan kuin mieli antaa periksi ja kivunsietokykyä löytyy. Mites pidot vaikuttaa hermostoon/lihaskasvuun?
Mä olen tehnyt pitoja kuten jto tuossa jo mainitsi, eli ei mitään katkipoikki tyylisiä, vaan useampia lyhyitä pitoja. Niillä on tullut enemmän tehoja kuin ihan "tappiin asti" pidoilla.

En ole edelleenkään saanut vastausta, että mistä te tilailette noita. Amerikasta vai ihan tuolta voimaharjoittelusta? Ja onko se 39€ vakituinen hinta?

Itse tilasin Amazonilta USA:sta. Hintaa tulee postikuluineen yhdelle gripperille n. 24 euroa. Yhdestä gripperistä ei mene vielä tullimaksua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tilaisin 4kpl, niin paljonkohan tulisi kokonaismaksuksi? ja eikös tuo hoidu tilisiirrolla?
Ei hoidu tilisiirrolla. Joudut käyttämään isän Visaa/Mastercardia. Ei taida löytyä yhtään ulkomaista nettikauppa, missä voisi maksaa Suomesta tilisiirrolla? Amazonilla ei ainakaan onnistu. Tavaran arvo riippuu siitä paljonko tulli lätkäisee tavaralle tullimaksua. Voisi olla samaa luokkaa kuin dvd-levy:
http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_Asiakastiedotteet/019_2007.pdf

Tullimaksu on silloin 3,5 % ja ALV 22 %. 4 gripperiä maksaa postikuluineen 112,80 dollaria. Kun siihen lisätään nuo oletetut tullimaksut tulee grippereille hintaa 105,30 euroa.

Sitten kun kolmosta puristetaan ranne taivutettuna, niin se näyttää jo pelottavan kovalta.. tuon miehen kanssa en kyllä kättä vääntäisi. HUH HUH!

Olkaa hyvät, John Brzenk!

johnbcoc_lg.jpg

juu siinä huomaa jo että on pattiakin ihan lahjakkaasti siellä ranteessa.

:offtopic: ymmärrän kyllä täysin ettei tarvi mikään lihaksikas tai iso olla, ollakseen voimakas. hyvä esimerkki on vuosien takaa voimamies marko varalahti. voimaa miehessä oli muttei patin pattia. ihmetystä ne aina vaan herättää kun lihattomat tai pikku kaverit tekee "ihme" suorituksia. toisaalta se on myös todella siistiäkin, että kaverit joista ei koskaan uskois pystyvät mitä ihmeellisimpiin tekoihin:rock:

Tämän John Brzenk:n nimeä ei vain löydy Ironmindin listalta. Eipä ole tainnut kolmosta "sulkea", vaikka kyynärvartta löytyy vaikka muille jakaa. Eikä tuossa kuvan asennossa suljetakkaan mitään jättijousia...

Kannattaisiko minun tilata nr. 2 & nr. 2.5 vai yksi pykälä alemmaksi? Mavessa ei ole ikinä tarvinnut liinoja enkä ikinä ole lopettanut sormivoimien takia. (Mave 170kg)

Kannattaisiko minun tilata nr. 2 & nr. 2.5 vai yksi pykälä alemmaksi? Mavessa ei ole ikinä tarvinnut liinoja enkä ikinä ole lopettanut sormivoimien takia. (Mave 170kg)

ota ihmeessä vaikka 1.5 ja 2 ennemmin kuin kakkonen ja kakspuokki ettei heti lopu mielenkiinto kun ei mene kiinni, on nääs kattelussa ne äijät jotka sulkee kakosen ensi yrittämällä... Jos 1.5 menee ensimmäisellä kiinni niin silloinkin omaa normaalia kovemman puristuksen...

Voi olla, että muuten menee mielenkiinto jos kuukauteen ei tapahtuisi mitään. Ja vielä viimeinen kysymys, että onko mitään väliä kummasta tilaa: Ironmindilta vai Amazon kaupasta?

Tämän John Brzenk:n nimeä ei vain löydy Ironmindin listalta. Eipä ole tainnut kolmosta "sulkea", vaikka kyynärvartta löytyy vaikka muille jakaa. Eikä tuossa kuvan asennossa suljetakkaan mitään jättijousia...

Eipäs ruveta siellä.:curs: . Brzenk on kädenväännön legenda! Vain maailmaluokan vääntäjä kykenee sulkemaan ranne koukussa. Tässä vähän todistetta herran voimista: http://www.worldofarmwrestling.com/index.php?option=com_content&task=view&id=254

Semerenko ottaa ottaa kyynärpäävirheitä kun voimat loppuu. Huom. paino 95+, Brzenk on pikkasen kevyempi;)

Mitä tuohon listaan tulee, niin jos jätkä on rankattu kädenväännössä alla olevan listan mukaan painoluokkaan katsomatta, niin tekeekö se mitään jollain gripperilistalla?:jahas:

Top 10 World, men right

1. John Brzenk, USA
2. Farid Usmanov, UZB
3. Travis Bagent, USA
4. Andrey Pushkar, UKR
5. Alexey Semerenko, UKR
6. Ron Bath, USA
7. Michael Todd, USA
8. Marcio Barboza, BRA
9. Taras Ivakin, UKR
10. Devon Larratt, CAN

Eipäs ruveta siellä.:curs: . Brzenk on kädenväännön legenda! Vain maailmaluokan vääntäjä kykenee sulkemaan ranne koukussa...

Mitä tuohon listaan tulee, niin jos jätkä on rankattu kädenväännössä alla olevan listan mukaan painoluokkaan katsomatta, niin tekeekö se mitään jollain gripperilistalla?:jahas:

Kyllähän minä tämän ukkelin edesottamuksiasta selvillä olen. Brzenk on kädenvääntäjä, ja sen näkee kyllä tuosta hirmuisesta kädestä.
Vaikka olisi maailmanluokan vääntäjä ei se tarkoita että sulkisi CoC #3:n.
Oli sitten ranteet koukussa tai suorassa tai kuinka vain.
Ja tuskin tekee mitään CoC listalla, meriitit muualla.
Silti kävi mielessä, että jos Ironmindin sivuilla on kuva CoC kädessä niin olis ollu varmaan helppo sulkea virallisesti pois kuleksimasta. Siis jos pystyisi sulkemaan.

Tässä topicissa on keskusteltu CoC puristimista ja niiden puristamisesta. Joku laittoi kuvan malliksi kyynärvarresta, minä kommentoin ettei löydy CoC listalta nimeä, vaikka mahtavat lihat onkin...

onko mitään väliä kummasta tilaa: Ironmindilta vai Amazon kaupasta?
Vertaile kummasta saat halvemmalla. Amazon toimii vain välittäjänä tilauksessa, jos sieltä tilaa. Ironmind postittaa tuotteen joka tapauksessa. Amazon oli aiemmin halvempi, mutta nyt ovat ilmeisesti aika tasoissa, kun Amazon on nostanut grippereitten postikuluja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom