Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen tilannut fittnesstukusta ja muutama muukin suomalainenkin verkkokauppa noita myy. Mä ennsuoraan sanottuna jaksa lähteä noihin ainakaan EU alueen ulkopuolelta oleviin verkkokauppoihin. Voi tulla ihan liikaa päänsärkyä kaikenmaailman muodollisuusien takia ja toimitusajat venyy ja paukkuu. Jos kolmea gripperiä olisin tilaamassa niin esim T, 1 ja 2 on hyvä aloitus setti. Sillä olen itse himputellut menemään. Yksi mitä suosittelen tilaamaan myös on se captains of crushin kirja jos lontoon murre taipuu. Itse suoraan sanottuna himputtelin noilla aivan päämäärättömästi ennen sen lukemista. Jos ihan voimaa noilla hakee näppeihin niinyllätys yllätys, treenimetodit on ihan samanlaiset kun muissakin punttiliikkeissä esim. Penkissä tai kyykyssä. Lihasmassaa noilla ei oiken mun näkelyksen mukaan juuri pysty hankkimaan, aika pieniä lihasryhmiä loppupeleissä rasitetaan. Mulla on seuraavana listalla hankinnassa 1,5 ja 2,5. Noi välimallit tuumailin ihan käyttökelpoisiksi kapineiksi ja 2,5 sulku olisi seuraava tavoite. Sit metsästämään sitä suurta ja mahtavaa, lähes maagista "KOLMOSTA" :D

Täällä yksi vastikään grippereihin ja otevoimaan hurahtanut. CoC #1 vähän käytetyn omistan ja menee kiinni kummallakin. Kahtena päivänä yhteensä olen sitä puristellut, ekan kerran jälkeen oli aika kipeät kämmenet ja forkut kun oli uudenlainen rasitus. Ketjun läpi lukeneena (töissä tylsää :D) koitan nyt välttää ylirasitusta ja teen max. joka toinen päivä grippereillä. RB180 joka kuulemma jäykempi sulkea kuin CoC #2 olen ostanut käytettynä senkin ja pitäisi kohtapuolin päästä kokeilemaan.

Mites muitten otevoimailijoitten ja satunnaisten puristelijoiden treenit? Heimopäällikkö? Pistäkää kaikkia grippikuulumisia vaan, mukava lukea muitten suorituksista ja kaikesta.

Niinpä, loukkaantumistilanteissa (olkapäät, selkä, polvet) gripperit on hyviä. Saa sentään jokin ominaisuus treeniä ettei tartte ihan toimettomana olla. Itselläni juuri tämä tilanne.

Muutama kirjoitusvirhe aiemmin tässä threadissa ärsyttää: se on parallel, ei paraller. Gripper, ei cripper. :)

Pitäis hommaa kakkonen tai kakspuolikas tai kolmonenkin, maksaa vaa hunajaa + postikulut noissa nettikaupoissa. Harmi että missään liikkeessä ei myydä.

Eikä kenelläkään ole vissiin myynnissä ?

Grippereiden hommaaminen tuli jossain vaiheessa hemmetisti kalliimmaksi kuin ennen. Ennen sai jenkeistä postikuluineen noin 20€ per gripperi kun tilasi kaksi. Sitten postikulut tuplaantui 14 -> 28$ ja kun menee niin reilusti alvirajan yli niin joutuu nekin maksamaan.

RB180:llä tehny vitosia paremman puutteessa, mutta nyt ku sain käteeni CoC Nro 2.5, niin tämähän meneeki kohta jo kiinni. Oma paino tällä hetkellä rapataudin takia :rolleyes: alle 70.

Antakaas joku ehdotus minkä CoC:in hankkis, kun tolla prisman säädettävällä (max.40kg) menee semmonen 40 toistoo, ja mummon analogisella vaa'alla vaakapuristus noin 90kg..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaahas, eli kannattais No.2:kin hankkia, jos miettis että maximeil nousee maximit. ni ei menis kauaa tost puoltoistasest kakkosee.. btw, tänää oli vaakapuristus jo 94 :dance:

Joo varmasti 3 raskas :lol2: kilomäärällisesti sama ero 2-3 kuin 0.5-2 :lol2:

Antakaas joku ehdotus minkä CoC:in hankkis, kun tolla prisman säädettävällä (max.40kg) menee semmonen 40 toistoo, ja mummon analogisella vaa'alla vaakapuristus noin 90kg..

Ite tykkään useammasta gripperistä, saa treenin porrastettua vastuksen osalta kivasti. Eli jos voimaominaisuudet on hakusella niin periaatteessa harjoittelu menee ihan kuin kaikessa muussakin voimaharjoittelussa, kunnon lämmittely, lyhyitä sarjoja, hyvät palautukset välillä. Oma treeni kulkee suurinpiirtein seuraavasti:

1. "Puristelupallolla" veri kiertämään, noin minuutti per tumppu
2. CoC Trainer, sulkuja 5-8 sulkua per tumppu
3. CoC 1 sulkuja 5-8 per tumppu
4. CoC 1,5 sulkuja 2-3 per tumppu
5. CoC 2 pari sulkua ja pari avustettua sulkua (toistoja tulee 1-3, plus 2 avustettua), 2-3 sarjaa
6. CoC 1,5 4-6 sulkua, pari sarjaa
7. CoC 1 sulkuja 4-8, pari sarjaa
8. loppuun kevyitä parin sulun sarjoja CoC T ja puristelupallon hiveltämistä

Tän setin vedän läpi pari kertaa viikossa, muun kehoilun päälle.

Yksi mitä lämpimästi suosittelen on hankkimaan sen eepoksen Captains of crush grippers, what they are and how to close them kirjan. Vähän enempi juttua blogissani ja siltä löytyy myös kirjan tarkemmat tiedot.
Karvala: Ajatuksia otevoimaharjoittelusta ja tähän asti opittua

No totta että useampi parempi, mutmut einy ollu varaa kun kahteen, päädyin No.1.5 ja No.2.
Ihan hyvännäköne ohjelma yhdeksi treeniksi, ite tykkään tehdä vielä eripäivinä negatiivisia/staattisia, ja toisena räjähtävämpiä toistoja.
Mäki diggaan tommosest 2-3 krt/vko muun päälle.
Tota kirjaa en tarvi, tavote vaan saada vähän otevoimaa. Siihe löydän riittävästi netistä tietoa.

Jaahas, tänää tuli posti...
Ensipurasu puoltoistaseen: suht helppo molemmilla käsillä, olisko vasen ollu 4 vai 5 toistoo ja oikee 6-7.
no sitte No.2 : ihan täysi seinä, ainaki puoltoist senttii molemmil käsil jää auki?! kahdel kädelläki tosi hankala saad pohjaa ja sillo tuntuu et noi kahvat menee sormie läpi. HUH!
Ei kai muut sit ku kovaa reenii :puntti:

Mua alkanu vituttaa ku vasen käsi jääny niin heikoksi, silloin ku ostin coc 2 ni se meni kaks kertaa vasurilla ja nyt ei meinaa mennä yhtää kertaa. Oikeel kädel kokoajan paranee atm 12 kertaa menee coc 2 kiinni korttisulkuja, joka päivä treenaan nykyisin :D tosin S, T, 05, ja 1 :D jotain pitoja jne

ite kovetin sormet muistaakseni T:llä helvetisti toistoi vaa et sormet kovettu ni ei tunnu missää toi kakkonen! Kolmosen meinaan ostaa ehk puole vuode pääst

Back
Ylös Bottom