Itse olen tilannut fittnesstukusta ja muutama muukin suomalainenkin verkkokauppa noita myy. Mä ennsuoraan sanottuna jaksa lähteä noihin ainakaan EU alueen ulkopuolelta oleviin verkkokauppoihin. Voi tulla ihan liikaa päänsärkyä kaikenmaailman muodollisuusien takia ja toimitusajat venyy ja paukkuu. Jos kolmea gripperiä olisin tilaamassa niin esim T, 1 ja 2 on hyvä aloitus setti. Sillä olen itse himputellut menemään. Yksi mitä suosittelen tilaamaan myös on se captains of crushin kirja jos lontoon murre taipuu. Itse suoraan sanottuna himputtelin noilla aivan päämäärättömästi ennen sen lukemista. Jos ihan voimaa noilla hakee näppeihin niinyllätys yllätys, treenimetodit on ihan samanlaiset kun muissakin punttiliikkeissä esim. Penkissä tai kyykyssä. Lihasmassaa noilla ei oiken mun näkelyksen mukaan juuri pysty hankkimaan, aika pieniä lihasryhmiä loppupeleissä rasitetaan. Mulla on seuraavana listalla hankinnassa 1,5 ja 2,5. Noi välimallit tuumailin ihan käyttökelpoisiksi kapineiksi ja 2,5 sulku olisi seuraava tavoite. Sit metsästämään sitä suurta ja mahtavaa, lähes maagista "KOLMOSTA" :D