Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tolla intohimolla sut ois kiva nähä raw-voimailussaki/penkissä :) Kovia suorituksia ja tsemppiä.

2007 katkesi rinta niin sen jälkeen en ole enää uskaltanut ottaa raakana penkistä yli 200kg romuja. Oli niin iso kuntoutus että vieläkin puistattaa. GB gymillä käväsin yhet raw kisat ja siellä uskalsin ottaa merkistä 180kg. Paljon enemmänkin tulis jos uskaltais. Ei kummiskaan niin paljon että raw finaalissa pärjäisi. Hurjia on yli 250kg raw penkkimiehet.

Ensi vuonna.

Kaikkia feat juttuja ei voi tehdä yhtä aikaa vaikka mieli tekisikin. Tällä hetkellä teen yhä kuntouttavaa treeniä takareidelle ja takaolalle. Vasurissa myös vittumaisen sitkeä tenniskyynärpää ja tämä onkin semmoinen joka ei tunnu lähtevän sillä millä on tullutkin. :D

Nyt pusken kohti MM Ranking1 blob50 + extraweight nostoa. 2 viikkoa tehty töitä (sain hommattua original blobin) ja tällä hetkellä oon sijalla MM3. 3-4 viikon sisään pitäisi olla MM2. paikka hallussa. Tilanteen tekee erityisen haastavaksi se että joudun tekemään kisanostot heikommalla kädellä kun vasuri on pois pelistä. Sama koskee 2x25kg pinchiä. Jäitä hattuun ja sisulla eteenpäin. :puntti:

Vuoden päätavoitteet on nyt tehty tai jääny tekemättä. :jahas:

- MM sertit MM1-MM6 ennätysajassa ja samalla 3 tyräleikkausta + kolme kuntoutusta. :face: MM7 jäi 1-2mm auki.
- COC#4 MM-Set & 20mm block sulku tehty.
- MM-Kisat. Sijoitus 4. mikä oli tietty valtaisa pettymys kun tavoite oli kultaa (viime vuonna hopeaa). Tein kummiskin samassa kisassa 3 uutta maailmanennätystä ja vain yhden "heikosti" menneen lajin takia putosin 4. paikalle. Viime vuonna olisin voittanut maailmanmestaruuden ylivoimaisesti jos en olisi ollut liian ylpeä. Sen takia ryssin yhden lajin (liian iso aloituspaino) ja hopeaa. Jos olisin saanut siinä edes tuloksen, vaikka 5kg niin olisi riittänyt kultaan. Vituttaa vieläkin. :pano:
- 4x10kg pinch 1st in the world
- 3x15kg pinch 3rd in the world
- Blob50 aikapidon viralliset ranking1 tulokset
- 6x5kg pinch
- Powerkiekko 52.5kg / 52.5kg ME
- Kartio 125kg ( rikoin 11 vuotta vanhan SE tuloksen peräti 10kilolla) samalla repesi takaolkapääkin.
- Silver Bullet WR
- Rautakoura kisoissa käyminen silloin tällöin ja kunnioittaa Kimmo Kokon tekemää työtä otevoimailun eteen.
- 2x20kg pinch 2 sormea + peukku molemmat kädet 1st in the world.
- 2x20kg kahvakuulat bottom up tuplanostot ja farmarikävely 1st in the world
- 2x25kg levyt pinch vajaa nosto, tavoite vetää lukitukseen asti.
- Dominoida INCH dumbbellia 100% nostoilla
etc...

- Edelleen Grip Hall Of Famessa ja tottakai toivon että saavutukseni riittävät tänä vuonna voittamaan äänestyksen kuka on maailman kovin grip mies 2012. Viime vuonna olin sijalla 2.

Nyt olen alkanut pudottamaan painoa ja alan tehdä peruskuntoa. -9.8kg lähti ekan kolmen viikon aikana eli kuorittavaa riittää. ;)

Hyvää vuotta 2013 kaikille otevoimailun harrastajille!!!

-Juha Harju

Äänestys ohi ja isot kiitokset kannatuksesta! Kovaa työtä arvostettiin ja viime vuoden kakkossija kirkastui ykköseen! Ystäväni Adam kiri aivan kylkeen kiinni. Ei ihme koska Adam on todella arvostettu otevoimailija.
Tästä on mukava lähteä tykittämään eteenpäin!

World of Grip awards results 2012

Postby David Horne » Tue Jan 01, 2013 9:30 am
Congratulations to all!
Many thanks to all who took time to type up their votes.

2012

Best Grip Guy for 2012?

1. Juha Harju (Fin) – 76
2. Adam Glass (USA) - 72
3. Ivan Beritashvili (Rus) - 50
4. David Horne (GB) – 28
5. Dave Thornton (USA) - 25
6. Andrew Durniat (USA) – 21
7. Matti Heiskanen (Fin) - 8
8. Sandro Eusébio (Por) - 5
8. Alexey Tyukalov (Rus) - 5
8. Steve Gardener (Eng) - 5
11. Mark Felix (GB) – 3

Most impressive grip feat of 2012?
1. Juha Harju (Fin) – 155.3k Adjustable Thick Bar at WSH - 21
2. Sandro Eusébio (Por) – 30k Shallow Hub – 13
3. Adam Glass (USA) – Inch Dumbbell Hand To Hand Toss – 13
4. Adam Glass - strict plate curl full sized Olympic 45 lbs plates – 10
4. Juha Harju (Fin) – 4x10kg leoko plates pinch lift – 10
4. Nathan Holle (Wal) - GHP destruction - 10
7. Kody Burns (USA) - 270Lb Two Hand Pinch Lift WR – 7
8. David Horne (GB) - Walker Berg disc 22.45k Hub Lift at WSH – 3
8. David Horne (GB) – 52.15k One Hand Pinch Lift – 3
8. Laine Snook (Eng) - RT training - 3
8. Matti Heiskanen (Fin) - 3x15kg Discs Pinch Lift 2nd man in the world – 3
8. Alexey Tyukalov - Shattering the Rolling Thunder record (even though it didn't count) – 3
13. Adam Glass (USA) - Pinch Pull Up with L Seat for a triple at 219lb B/W - 1
13. Alexey Tyukalov (Rus) - New Silver Bullet WR – 1
13. Juha Harju (Fin) - CoC#4 CLOSE with 20mm Block – 1
13. Ludmila Gaiduchenko (Ukr) – Rolling Thunder W.R. – 1
13. Jaana Tanner (Fin) - 150kg Ironhand hold for 12sec – 1
13. Andrew Durniat (USA) - 212 lbs calibrated COC #4 close with a 20mm block at US Nationals – 1
13. Dariusz Slowik one arm power axle clean 90 kg – 1
13. Wade Gillingham - 50lb Blob Flip and Catch - 1

Tässä vielä videota missä osa noista feateista. Video: http://www.youtube.com/watch?v=Jz7GjJrC0hE&feature=share

Itse joskus oon tilaullut tollasen COC 2:n. Jää noin 6mm vajaaksi oikealla kädellä ja 9mm oikealla. Mitenkä lähteä reenaamaan että saisi tuon joskus kiinni? Miten negatiiviset toistot grippereillä kannattaisi suorittaa ja sarjämäärät/toistot?

Hyvää juttua, jos edes hitusen tajuaa näitten jousien päälle ja on saanut kokeilla #3,5-#4 jousta käsissään (tai no miksei vaikka #1 jousta, riippuu ihan voimatasoista..):

+ löyty vielä pari juttua lisää:

Helvetin mukavaa katseltavaa ainakin itselle kun en tuota dvd:tä omista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Osaako kukaan sanoa, mikä helvetti tosta Joe Kinneystä tekee niin vahvan?
Käsittämätön, äijä on kuin kuivan kesän orava ja silti nelonen on kevyttä paskaa näpeissä!

Kovaakin kovempi treeni ja asenne+ jonkin sortin pakkomielle tuo #4 sulkeminen ;)

Itseä kiinnostaa, että tekikö mies tuolloin mitään muuta treeniä (kyykkyä, penkkiä yms.) tuon grippailun ohella?

Itseä kiinnostaa, että tekikö mies tuolloin mitään muuta treeniä (kyykkyä, penkkiä yms.) tuon grippailun ohella?

"Squating played a big part in the first successful close of the No4 using heavy weight and high reps to flood the body with testosterone squattting 440 lbs for 60 reps daily on an empty stomach week after week".

Näin lukee tuon ensimmäisen videon kuvauksessa... Eli kyykkäsi joka päivä 60x200 kg. :hyper: No, tuon todenperäisyys tietysti hieman epäilyttää... Mutta puristusvoimiltaan uskomaton äijä, ja en usko että pelkällä (kovallakaan) treenillä on tullut noin paljon voimaa vaan jonkinlainen geneettinen "friikki" lienee kyseessä.

Käsittämätön, äijä on kuin kuivan kesän orava ja silti nelonen on kevyttä paskaa näpeissä!

Hommatkaa se DVD niin näette ettei ole mikään lippusiima. ;)

Harmillisen varjon Joen päälle heittää rankat epäilyt siitä että videon nelkku olikin jotain ihan muuta mitä piti olla. Perhepiiristä, hyvin läheltä löytyy vielä metallurgi. No, joka aamu pitkä setti omatekoisella SSB viritelmällä ja 150kilolla takasi kuulemma korkeat testot koneessa ja treenit kulki. Hyviä treeni ideoita löytyy kyllä videolta. Secret weapon ja modattu wrist roller ym kivaa.

"Sairas" vääntö tuosta nelkusta Gripboardilla jos jotain kiinnostaa todella perehtyä asiaan. :jahas:

http://www.gripboard.com/index.php?showtopic=39461&hl=+joe++kinney

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muistanko Juha väärin, että veti pakotettuja sulkuja vitun pitkiä sarjoja kovalla jousella, niin että verta tuli kynsien alta? Näin olen jostakin lukenut, todellisuudesta en sitten tiedä.

Muistanko Juha väärin, että veti pakotettuja sulkuja vitun pitkiä sarjoja kovalla jousella, niin että verta tuli kynsien alta? Näin olen jostakin lukenut, todellisuudesta en sitten tiedä.

Jep. Rikkoi kätensä aika pahasti ja isoimmat puristelut jäi siihen. Asennetta löytyi mieheltä ja saatanan rankkoja featteja sai tehtyä. Harmi kun sössi tuon #4 videonsa. Tai en tiedä tekikö sitten tahallaan tuon videon niin että ei näkynyt aukeaako gripperi täyteen aukeamaan sulun jälkeen vai mitä tapahtuu. Itse en dissaa Joeta vaan olen hänen puolestaan harmissaan. Noi jutut mitä videolla tapahtuu niin ovat käsittämättömän rankkoja. Kahvojen hierominen yhteen ja läpän heitto samalla. :puntti:
Olisi kannattanut antaa jousen aueta luonnollisesti sulun päälle jne mutta näillä mennään.

Itse kun suljin nelkun niin purin hampaani samalla palasiksi ja meinasi taju lähteä. Ei siinä paljoa kerennyt juttua heittelemään. Silloin kummiskin mulla oli kunto "suht kohdillaan" ja noi mitä Joe teki apuliikkeinä (poislukien se mörkörauta) niin oli läpikäyty jo omissa treeneissä ja kaikki imu vedetty hanskoihin mitä Kinney muille tarjosi.

Aika masentavaa, kun nuorempi veljeni puristi ensikokeilullaan 1,5# gripperin useita kertoja pohjaan... molemmilla käsillä ja todella kevyen näköisesti. Näköjään tuo metsurin työ tekee vahvaksi, isot kämmenet ja kauheat forkut. Harmi että ei ollut jäykempää jousta tarjolla, veikkaan että kolmonen menisi kohtuu vähällä treenillä.

Ja niinhän siinä kävi, että kolmonen meni molemmilla käsillä pohjaan ensi yrittämällä. Harmikseni en älynnyt videoida suoritusta, mutta otetaan uusiksi kun seuraavan kerran käyn veljen luona 200 km päässä. On se perkeleen vahva, itse en tuota kolmosta saa liikahtamaan oikein mihinkään. vaikka olen vähän tekniikkaakin harjoitellut. Kakkonen sentään menee, mutta se on yhtä kaukana kolmosesta kuin maa auringosta.

Tänään meni CoC 2 vasemmalla pohjaan parallelista :) Oikeella yritin 2.5sta ja jäi noin 5mm auki. Alotin tän harrastuksen pari päivää ennen joulua jolloin sain just ja just ykkösen kiinni oikeella. Vasen jäi muutaman millin auki. Omistan kaikki CoCit 1-3. Kolmonen tuntuu järkyttävän jäykältä..
^^ Vahva ukko tuo metsuriveljes! Video suorituksesta ois kyllä jännä nähä :)

Kyseisiä videoita harvemmin näkee mutta juttuja kuulee sitäkin enemmän.
Mä en oo koskaan kuullu, et kukaan olis sanonu, et kolkki ekalla yrittämällä kiinni. Kerran olen todistanut tosi lähelle mennyttä yritystä, ekakertalaiselta.
Vahvanäppinen on metsuriveli, jos tosiaan kolmosen sulki treenaamatta sillä. Olen nähnyt isojen metsureiden, ym, jättikäsien taistelevan #2:n kanssa sitä sulkematta. (lähellekään)

Menee vähän asian vierestä, mutta joskus vein kouluun #2,5 jousen ja kaverit koittivat, useimmat saivat sen sentin päähän sulusta (tekniikka IHAN päin persettä), sitten vein eripäivänä #2 jousen ja kaikilla sama juttu :D Olisi hauska tietää, että mikä jousi menee kiinni, kun olisi tekniikka kunnossa, samalla yksi toinen kaveri piti ilman magnsiumia leokoa (50kg) ylhäällä 10 sekuntia :eek: kaverilla on kyllä pitkät sormet, mutta tämä tai kukaan kelle jousen annoin ei ole treenannut erikseen otevoimaa.

Urbaanilegendoja kehiin vaan. Ne piristää ja saa vilskettä aikaiseksi, a´la Silverback & Savage & Ursu Pursu ym nelkkusertit. :hyvä:

Olisi se hienoa olla vieressä todistamassa kun "joku grippiä harrastamaton metsuri, levyseppä, hitsari, saumuri, leipuri, tiskaaja, ovimies, bodari, kodari, opettaja, ihan mikä vaan" laittaisi kolmosen kiinni niin ettei jää sitä kuuluisaa milliä auki edes heikommalla kädellä. Ai niin ja ekalla kerralla. Perkele nythän mä se hogasin: EKANA MAAILMASSA! :face: Vain kamera puuttuu! :pano:

Onneksi on hu ne Grip Topz kisat. Ei vittu kestä yhtään näitä helmiä! :D

Kakspuolikas meni kiinni oikeella :) Ei kyllä menis kortin kans. Vasemmalla jäi vielä ne perkeleelliset 2-3mm auki. Kolmonen haaveissa... Ja siitä tulee sitten video :D

Urbaanilegendoja kehiin vaan. Ne piristää ja saa vilskettä aikaiseksi, a´la Silverback & Savage & Ursu Pursu ym nelkkusertit. :hyvä:

Olisi se hienoa olla vieressä todistamassa kun "joku grippiä harrastamaton metsuri, levyseppä, hitsari, saumuri, leipuri, tiskaaja, ovimies, bodari, kodari, opettaja, ihan mikä vaan" laittaisi kolmosen kiinni niin ettei jää sitä kuuluisaa milliä auki edes heikommalla kädellä. Ai niin ja ekalla kerralla. Perkele nythän mä se hogasin: EKANA MAAILMASSA! :face: Vain kamera puuttuu! :pano:

Onneksi on hu ne Grip Topz kisat. Ei vittu kestä yhtään näitä helmiä! :D

Lahjattomat reenaa. ;)

Back
Ylös Bottom