Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä ol oikee aikaan tullu pahemmin nosteltua eikä mitään muutakaan tehtyä. eukko osti noi 37kg gripperit lahjaks. 40x meni nuo kiinni. Mikähän vois olla seuraava koko, mikä kannattais hommata?

Eipä ol oikee aikaan tullu pahemmin nosteltua eikä mitään muutakaan tehtyä. eukko osti noi 37kg gripperit lahjaks. 40x meni nuo kiinni. Mikähän vois olla seuraava koko, mikä kannattais hommata?

suosittelisin ehkä coc 1 tai 1.5. kakkonen on ehkä liikaa koska itsellä menee tuolla yli 80kertaa ja itse treenaan kakkosella atm. kuukaude pääst kolmoseen siirryn

Ok. Pitää laittaa noi 1 sit tilaukseen. Onko muuten jotain vinkkejä miten saa treenattua ilman rakkoja? Sormet ihan punaset ja palloa jo puskee yhteen ku muutamat kerrat tossa tein. Joku kangas väliin tai jotain?

Ok. Pitää laittaa noi 1 sit tilaukseen. Onko muuten jotain vinkkejä miten saa treenattua ilman rakkoja? Sormet ihan punaset ja palloa jo puskee yhteen ku muutamat kerrat tossa tein. Joku kangas väliin tai jotain?

eipä oikein, muutakuin annat palaa vaan kivusta ja rakoista huolimatta. kädet kovenee. ps haetko maximi sulkua vai muiten sormiin kestävyyttä? jos pelkkää raakaa voimaa ni osta suoraan 1.5 tai jopa 2

eipä oikein, muutakuin annat palaa vaan kivusta ja rakoista huolimatta. kädet kovenee. ps haetko maximi sulkua vai muiten sormiin kestävyyttä? jos pelkkää raakaa voimaa ni osta suoraan 1.5 tai jopa 2

Maximia tavotellaan/sulkua. Kattois mihin asti sitä pääsis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on tuossa jotain kiinagrippereitä kolmin kappalein, 150 lbs, 200 lbs ja 250 lbs. Toi ensimmäinen on vähän reilu COC 1, toinen on suunnilleen 2 ja kolmas vähän reilu 2.5. Siis numeroiden mukaan. Totuus voi olla muuta. Tuntuu että hyppäys kahden ensimmäisen välillä on ihan älytön. Aika harva peruspentti itse asiassa saa tuota kevyintäkään kiinni. Oikein yllätyin kun kavereille olen sitä näyttänyt. Ja sit taas mulla on yksi kaveri joka ei ole ikinä mitään treenannut ja vääntää ton toisen pillunkarvan verran vajaa kiinni. Ja se on suunnilleen samaa tasoa kuin mulla. Olen perkele puoli vuotta noilla veivannut eikä vieläkään mene keskimmäinen varmasti kiinni, vaikka kevyin oli alusta asti ihan paperia. Pari kertaa olen sen hyvänä päivänä kiinni saanut. Kehitys on ollut tosi hidasta vaikka säännöllisesti niitä puristelen. Kai sitä tarttis jotain muutakin alkaa tekeen säännöllisesti puristusvoiman eteen. Nyt kaikki muu on enemmänkin satunnaista.

Mua alkanu vituttaa ku vasen käsi jääny niin heikoksi, silloin ku ostin coc 2 ni se meni kaks kertaa vasurilla ja nyt ei meinaa mennä yhtää kertaa. Oikeel kädel kokoajan paranee atm 12 kertaa menee coc 2 kiinni korttisulkuja, joka päivä treenaan nykyisin :D tosin S, T, 05, ja 1 :D jotain pitoja jne

Pidä saatana lepopäiviä välillä niin tulee voimaa kummasti. Ite reenasin aluks vitusti (joka päivä ja useasti) ja kehitys oli suht hidasta. Sit aloin treenaa vain kolmesti tai neljästi viikossa nii hups vaa kohta pamahti 2 kii kortilla. Nyt 2.5 jää sentin auki. Varmaan sen 2-3kk ottaa vielä et saan kii. Kesäkuussa alotin gripperireenit.

Pitää varmaan tosiaan nyt laittaa tilaukseen se coc 1,5 varmaanki. Tolla sportilla meni jo 72x. Aattelin et hetken tolla treenais mut aika turhanpäivästä alkaa oleen. Vasurilla sensijaan ei oikee kule tolla 35x menny kiinni.

Mulla oli näitä joskus enemmänkin, nyt ainoa mitä kaapeista löyty on 2.5. Melko räväkkä vastus kun on ei ole vuosiin treenannut mitään. Hyvät lämmöt päällä jäi 1.5cm auki. :(

Tekee kyllä hyvää toimistoduunarille runttailla näitä, kunhan vaan treenaa ja venyttelee forkkuja muutenkin.

Tuli sit ostettua coc1 ku sain vähän halvemmalla huutonetistä. Onneks ei tullu jäykempiä ostettua. Oikeella meni 8x kiinni ja vasurilla 1x :) Perkeleen kylmät vaan ku tuolla postilaatikossa pakkasessa ollu. Odotella et lämpii jos vaikka 10x sais kiinni.

Heh, tiedän tunteen kokotiili. Mä olen välillä pitänyt noita autossa pitkää matkaa ajellessa. Mukavan vilpoisia kun ovat päivän olleet kylmässä autossa, välillä tuntuu että suorastaan polttaa :D

Back
Ylös Bottom