Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika masentavaa, kun nuorempi veljeni puristi ensikokeilullaan 1,5# gripperin useita kertoja pohjaan... molemmilla käsillä ja todella kevyen näköisesti. Näköjään tuo metsurin työ tekee vahvaksi, isot kämmenet ja kauheat forkut. Harmi että ei ollut jäykempää jousta tarjolla, veikkaan että kolmonen menisi kohtuu vähällä treenillä.

Kyllä saa sen 1,5 puristaa aika monta sataa kertaa kiinni, ennen kuin kannattaa tuota kolmosta yrittää... Äkkiä noissakin tulee seinä vastaan, ku edellisellä jousella saa 20 toistoa, niin 0,5 lisää ja ei välttämättä mene enää yhtään.

Kyllä saa sen 1,5 puristaa aika monta sataa kertaa kiinni, ennen kuin kannattaa tuota kolmosta yrittää... Äkkiä noissakin tulee seinä vastaan, ku edellisellä jousella saa 20 toistoa, niin 0,5 lisää ja ei välttämättä mene enää yhtään.

Pitää järkätä sille tuo kolmonen jostain, niin pääsee koittamaan. Laitan sitten viestiä tänne kuinka kävi. :)

Itsellä menee #1.5 jousella parallerista parhaimmillaan 15 toistoa ja #3 jää 2,5cm auki parallerista vaikka kuinka hyvin asettelisi.

Muistaakseni vetänyt ainakin eri treeneissä:
2.5# 5mm auki
6 * 2#
15 * 1.5#

Itse olen saanut #2,5 jousen kiinni hyvin asettelemalla erittäin suuressa vitutuksessa kylmiltään 2 kertaa lähiaikoina. Sentti taisi olla kahvojen välissä väliä (noin), ei mikään overcrush kumminkaan ollut. #2 jousella on mennyt maximissaan varmaan 3-4 parallersulkua (olisko joku 2cm kahvojen välissä ollut väliä).

Itse olen saanut #2,5 jousen kiinni hyvin asettelemalla erittäin suuressa vitutuksessa kylmiltään 2 kertaa lähiaikoina. Sentti taisi olla kahvojen välissä väliä (noin), ei mikään overcrush kumminkaan ollut. #2 jousella on mennyt maximissaan varmaan 3-4 parallersulkua (olisko joku 2cm kahvojen välissä ollut väliä).

Itselläni ei tuo ihan loppu tule millään, vaikka laittaa kuristukseen jonkun 5mm auki tuon niin ei inahda mihinkään vaikka tuohon asti menee suht hyvin.

Normaalia näiden grippereiden kanssa toki tuo eksponenttiaalisesti kasvava jäykkyys loppua kohti, mutta varsinkin näissä "välinumeroissa" on mitattu pirun moisia eroja jousissa. Jos oikein ymmärrän tätä: http://p2.foorumi.info/rautakoura/viewtopic.php?t=9 niin vaihtelua on:
2.5 # : 2.18-2.87
3 # : 2.70-3.38

Eli 2.5# pahimmillaan jäykempi kuin 3# (jos ymmärsin oikein).

Itse jos vedän kuritussulkuja niin #2,5 menee kiinni vähän reilusta 2 sentistä. Mutta mulla on hemmetin vahva #2 ja aika löysä #2,5 mielestäni, kakkosessa oli huomattavasti kovempi homma kuin noissa vitutussuluissa vaikka asenne on ollut kohdallaan ja jousen asettelu.

Aika harvinaista varmaan on COC- jousissa että #2,5 on jäykempi kuin #3, varmasti toki mahdollista.

Mulla on muuten tuossa #3 jousessa kahvat ihan epätasaiset, kun runttaa kaksin käsin kiinni niin toinen kahva on 1-1,5 milliä toista korkeammalla :( Ja kun tarkkaan katsoo tietyistä kulmista jousta niin sen huomaa íhan paljaalla silmällä, olen koittanut ottaa kuvia mutten ole saanut yhtäkään tarpeeksi hyvää tänne laitettavaksi. On muuten helvetistä niin kovat negatiiviset että voi taju lähteä kovalla jousella... 3 päivää oli ranne kipeä ja tulehtunut :D

Hyvä kun nostelitte ketjua, voisin tänään taas vetästä kunnon näppivoimatreenit. Jotenkin jäänyt. Kumma kyllä kun kerran tuossa kokeilin, niin #2 meni edelleen pohjaan, vaikka ennätys on ollut 2 toistoa ja en oo mitään viikkoihin puristellut. Ei katoa voimat näpeistä samalla tavoin kuin punttiliikkeissä tauolla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2 ja 3 ovat vähän käytettyjä ja 1 on jonkin verran jumpattu ja vähän jälkiäkin on pohjassa. Mutta en usko että mitään kätännössä merkittävää kulumaa on jäykkyydessä. Pannaan myyntiin.

Chez ja toista kertaa taistelemassa MM3 vastaan. Ekassa sertissä MM3 otti miehestä täysin luonnon pois ja peli oli siinä vaihessa menetetty. Tällä kertaa jousi käyttää heti ekassa runttauksessa miestä kanveesilla ja taitaapa vähän tajukin pätkäistä. Hienosti mies kasaa itsensä ja jatkaa taistelua. Todellista urheilua ja tahtojen taistelua.
Video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SsrzAfThuQE

Nyt mies on 16 henkilö maailmassa kuka on sulkenut Mash Monster Level3 tason.

Toi oli kyllä paras sulkuvideo aikoihin! :D

Miten toi MM sulku eroo CoC sulkuun kun niitä certii, kun on CoC videot puolet lyhkäsempiä.

Toi oli kyllä paras sulkuvideo aikoihin! :D

Miten toi MM sulku eroo CoC sulkuun kun niitä certii, kun on CoC videot puolet lyhkäsempiä.

Mash Monster Certi: 15min aikaa tehdä sääntöjen mukainen sulku. Aika alkaa ekasta yrityksestä. 3 yritystä 15min sisään. Tuomareilta pitää tulla vähintään 2 valkoista että pääsee läpi.

Captains of Crush Certi: Lyhyimmillään 10sec kun tosi tekijä puikoissa, pisimmillään koko vitun päivä ja hirveetä paskaa a´la "1st coc" :hyvä: Videota en viitsi postata koska on niin perseestä revittyä jenkkipaskaa että oksat pois.

Okei, kiitos selvennyksestä.

Millos Harjulta pamahtaa seuraava serti? :)

Ensi vuonna.

Kaikkia feat juttuja ei voi tehdä yhtä aikaa vaikka mieli tekisikin. Tällä hetkellä teen yhä kuntouttavaa treeniä takareidelle ja takaolalle. Vasurissa myös vittumaisen sitkeä tenniskyynärpää ja tämä onkin semmoinen joka ei tunnu lähtevän sillä millä on tullutkin. :D

Nyt pusken kohti MM Ranking1 blob50 + extraweight nostoa. 2 viikkoa tehty töitä (sain hommattua original blobin) ja tällä hetkellä oon sijalla MM3. 3-4 viikon sisään pitäisi olla MM2. paikka hallussa. Tilanteen tekee erityisen haastavaksi se että joudun tekemään kisanostot heikommalla kädellä kun vasuri on pois pelistä. Sama koskee 2x25kg pinchiä. Jäitä hattuun ja sisulla eteenpäin. :puntti:

Vuoden päätavoitteet on nyt tehty tai jääny tekemättä. :jahas:

- MM sertit MM1-MM6 ennätysajassa ja samalla 3 tyräleikkausta + kolme kuntoutusta. :face: MM7 jäi 1-2mm auki.
- COC#4 MM-Set & 20mm block sulku tehty.
- MM-Kisat. Sijoitus 4. mikä oli tietty valtaisa pettymys kun tavoite oli kultaa (viime vuonna hopeaa). Tein kummiskin samassa kisassa 3 uutta maailmanennätystä ja vain yhden "heikosti" menneen lajin takia putosin 4. paikalle. Viime vuonna olisin voittanut maailmanmestaruuden ylivoimaisesti jos en olisi ollut liian ylpeä. Sen takia ryssin yhden lajin (liian iso aloituspaino) ja hopeaa. Jos olisin saanut siinä edes tuloksen, vaikka 5kg niin olisi riittänyt kultaan. Vituttaa vieläkin. :pano:
- 4x10kg pinch 1st in the world
- 3x15kg pinch 3rd in the world
- Blob50 aikapidon viralliset ranking1 tulokset
- 6x5kg pinch
- Powerkiekko 52.5kg / 52.5kg ME
- Kartio 125kg ( rikoin 11 vuotta vanhan SE tuloksen peräti 10kilolla) samalla repesi takaolkapääkin.
- Silver Bullet WR
- Rautakoura kisoissa käyminen silloin tällöin ja kunnioittaa Kimmo Kokon tekemää työtä otevoimailun eteen.
- 2x20kg pinch 2 sormea + peukku molemmat kädet 1st in the world.
- 2x20kg kahvakuulat bottom up tuplanostot ja farmarikävely 1st in the world
- 2x25kg levyt pinch vajaa nosto, tavoite vetää lukitukseen asti.
- Dominoida INCH dumbbellia 100% nostoilla
etc...

- Edelleen Grip Hall Of Famessa ja tottakai toivon että saavutukseni riittävät tänä vuonna voittamaan äänestyksen kuka on maailman kovin grip mies 2012. Viime vuonna olin sijalla 2.

Nyt olen alkanut pudottamaan painoa ja alan tehdä peruskuntoa. -9.8kg lähti ekan kolmen viikon aikana eli kuorittavaa riittää. ;)

Hyvää vuotta 2013 kaikille otevoimailun harrastajille!!!

-Juha Harju

Back
Ylös Bottom