Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin, hurjien videoiden päälle onkin hyvä heittää vähän kevyempää asiaa. :D

Eli, on tässä puristusvoimatreeni jäänyt kokonaan väliin pitkäksi aikaa (pari vuotta) ja kaivoin nyt taas gripperit esiin. #2 menee kiinni sen kerran tai kaksi oikealla, vasurilla ei. Eli siinä oli tullut reilusti takapakkia kun mulla on #2.5:lla menny pari toistoa ja kiinni vasurillakin.

Mutta sitten varsinainen ylläri eli noi IMTUGit joita mulla on numerot 3, 5 ja 7. Muistan oikein eläväisesti että meni pinch-otteella imtug vitonen kiinni. Nyt _ei toivoakaan_ että menis edes imtug kolmonen kiinni. Jää kaksi senttiä auki ja imtug vitonen hädin tuskin narahtaa. Hyviä neuvoja kaivataan miten tuota pinchiä saisi parannettua. Luulen että sitä kehittämällä menee se #2.5 taas kiinni ja siitä sitten suunta olis taas ylöspäin.

Jännää sinänsä kun ironmindin taulukon mukaan coc #2:n sulkiessa olis pinchille hyvä toi imtug kolmonen. Noh, minun tapauksessa taitaa olla imtug ykkönen lähempänä oikeaa. On kyllä laittanu merkille että mavessa näpeissä pysyy just yhtä paljon oli sitten peukalo vapaana tai mukana. :D

Beef Buildereita saa myös weightlifter's warehousesta

Gripper superstoren myymät Gillingham High Performance (GHP) gripperit on ehkä parhaita grippereitä.
Vahvuudet suunnilleen verrattuna CoC grippereihin;
GHP1 = CoC Sport
GHP2 = CoC Trainer
GHP3 = CoC #1 ~ #1.5
GHP4 = CoC #1.5
GHP5 = CoC #2
GHP6 = CoC #2.5
GHP7 = CoC #3
GHP8 = CoC #3.5
GHP9 = CoC #4
GHP10 = BB Pro

GHP4 & 5 lähti tilaukseen... lähtötasosta ei ole tietoa mutta onhan tota yhtä sun toista tullut puristeltua aiemminki.
Toivottavasti postissa ei kestäs ikuisuutta.. :rolleyes:

GHP4 & 5 lähti tilaukseen... lähtötasosta ei ole tietoa mutta onhan tota yhtä sun toista tullut puristeltua aiemminki.
Toivottavasti postissa ei kestäs ikuisuutta.. :rolleyes:
Tosi äkäsesti tuli superstoresta mulle GHPt, perjantaina tilasin ja tiistaina perillä.

Ei ollu tarpeeks painetta pöntös ;)

Perhana ku alko salitreeni kiinostaa enemmän ku otevoima, pitää ny kehitellä salitreenin ohelle joku ohjelma :P. Jos keskittyis siihen 2x15kg leokoihin et sais ne jouluun mennes.

Pitihän sitä innostua tästä(kin), arvoin minkä tason gripperin tilaan ensimmäiseksi ja päädyin 1.5.. Tämän ketjun huomasin tietenkin vasta tilauksen jälkeen, ja nyt hirvittää kuinka käy. Voipi olla tekemätön paikka näillä voimilla. Yhden käden mave on 70 kg, vaikka eri asiahan se ilmeisesti on kuin grippereiden puristelu. Rispektit kyllä Heimopäällikölle ja muille hurjille, käsittämättömiä voimia.

No joo, eihän tuo 1.5 pohjaan mene. Ei tosin ole kaukana, varmaan milli tai jopa alle oikealla kädellä, vasemmalla jää hiukka enemmän. Alussa tuntui aivan mahdottomalta, mutta kyllä tuo varmaan suljettavissa on. Ihan tyytyväinen olen, jos näillä narukäsillä menee joskus kiinni. Ei ole kuitenkaan mikään ykkösprioriteetti.

e: meni molemmilla, kun katsoin videon asettelusta! Auttoi kun videon ohjeen mukaan liu-utti takakahvan kohdalleen. Jes! :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostetaan viimesimmän mallin RT-kahva jos jollain turhana nurkista löytyy. Uusi hieman turhan suolainen satunnaiseen treeniin. Yv:tä voi laittaa..

Mutta mikä HELVETTI TÄMÄ ON!?

hercules_glued_1024x1024.png

Suositut

Back
Ylös Bottom