Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tänään postissa 1# ja 1,5# ja huomaa kyllä että oikeella tehnyt kaikki puristukset.
Oikeella sain 1,5# 4 kertaa kiinni ja vasurilla jää 1# vajaaksi joku puoli senttiä.

Tänään tuli postissa toi #1, oikeella sain 4 kertaa kiinni ja vasurilla menee kerran hikiseen kiinni :( Viittiskö joku heittää vinkkejä "treenimetodeistaan" yms miten kannattaa alkuun puristella? Ilmeisesti 2-3 kertaa viikossa riittää, eli joka päivä ei tarvitse/kannata?

Tänään tuli postissa toi #1, oikeella sain 4 kertaa kiinni ja vasurilla menee kerran hikiseen kiinni :( Viittiskö joku heittää vinkkejä "treenimetodeistaan" yms miten kannattaa alkuun puristella? Ilmeisesti 2-3 kertaa viikossa riittää, eli joka päivä ei tarvitse/kannata?
Kantsii ainakin alkuun varoa ettei puristele kauhean usein, muistan että sain itse alkuinnostuksessa kyynärvarret niin vitunmoiseen tulehdukseen tms. että kesti varmaan monta viikkoa palautua...

Itellä on tollainen "trainer" vahvuinen CoC vessassa ja puristelen sillä aina pari sarjaa kun käyn tarpeilla. Suosittelen! Aika menee mukavasti ja kyllä se aina aku ankat sun muut oheis aktiviteetit voittaa.

Ainoa ikävä puoli tossa on se, että noita ei oikein viitsi enää muualla puristella kun rupeaa aina paskattamaan.. :D

Rolling thunder

mikä tossa rolling thunderissa on heikko lenkki yleensä? onko se 6cm paksu kahva sen verta kova et ei nouse maasta?jos, niin onko väliä missä asennossa käsi joutuu puristaan sitä kuuden cm kahvaa, esim jos pystyy roikkumaan noin paksusta tangosta yhellä kädellä, leukojen vetelystä puhumattakaan, niin meneekö suunnilleen saman verran rt:ssä sormien puolesta? kiinnostais kuulla :)

joo tota koitin miettiä kans, mut... sit eikö se aiheuta vain sen että ketju ja painot on aina kohtisuorassa maahan vaikka ottais minkälaisen otteen? et ei kaisse sitä vaikeuta

Pyöriminen vaikuttaa otteeseen ihan sairaasti. Ihan eri meininki kuin kiinteillä tangoilla vetely.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä teidän mielestänne on vahvaa näiden grippereiden osalta? Itse ajattelin että se joka sulkee #2 on jo kohtuu vahva, mutta nyt kun itse koskin siihen ja muutaman yrityksen jälkeen oikea jäi ehkä 7-8 milliä auki niin perspektiivi muuttui hiukan (nyt vähän yli kuukauden treenannu näillä). Nyt tuntuu siltä että vasta kolmosesta voi alkaa "laskemisen". Kolmonen on hyvä lähtötaso gripperiharrastelijoille, 3,5 on jo VAHVA. Mitä mieltä olette?

7-8 milliä auki Coc #2 = n. CoC #1.5

Jousi pistää vastaa sitä enemmän mitä enemmän se menee kasaan. Itse sain tekniikan kohdalleen niin kakkonen meni kiinni viimein, 1.5 saa ykkösinä sulkea niin paljon kuin huvittaa (minuutin palautukset), sarjoina menee sitten vaan joku viisi toistoa.

Joo mää tiedän että matkaa on vielä mutta kun se ekalla kerralla jäi jotain 20 milliä auki ja joka yrityksellä tuntu saavan pari milliä pois niin tuntuu aika lupaavalta. Mutta yritän nyt pitää näppini erossa kakkosesta ja jatkaa tutustumista tohon ykköseen.

Paljos pakkotoistolaiset on parhaillaan vetänyt Rolling Thunderissa? Itsellä nousi ennen armeijaa 70 kg plus romut, nykyään maasta lähtee semmonen 68 kiloa, ehkä enemmän. Jahka armeija loppuu niin tavotteisiin tulee luultavasti Rautakoura kisat.

Kyllä se on vahva joka pamauttaa ekaa kertaa 2 kiinni ilman mitään kokemusta koko gripperien ihmeelliseen maailmaan. 3 jos laittaa kiinni niin kyllä siinä joutuu jo aika paljon tehtynä sulkuja ja puristuksia.

Itse olen huomannut että kun on monipuolistanu grippi treeniä muillakin kuin jousilla niin voimaa tullu näppeihin enemmän. Käytössä pääsääntöisesti Grip Forset, Rolling Thunder, Iron Mind blockbuster ja Rb hub palikka.

Noniin, meni #2 kiinni vihdoinkin :D Olen lahjaton kaikessa voimaan liittyvässä, joten se vaati aika paljon työtä. #2.5 odottaa hyllyssä vuoroaan...:evil:

Aika jännä, miten aiemmin viimeiset millin kymmenykset on tuntuneet mahdottomilta, mutta nyt oli jopa yllättävän "kevyen" tuntuista, sain toisellakin yrityksellä 5 min myöhemmin suljettua. Outoa.

Pari viikkoa näillä nyt tullut leikittyä. Ykkönen menee molemmilla käsillä pari kertaa kiinni, mutta kakkonen ei vielä paljoa liiku edes oikealla kädellä, harjotus tekee vahvan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom