Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kokemuksia noista ironmind kummareista. ovatkohan ne tarpeeksi forkkuojentajille reeniksi noin niinku vastapainona grippailulle? ja minkälaista treeniä niille kannattanee vetää ku grippereillä vedetään voimaa. ei maksimivoima sormien ojennus kuulosta hyödilleselle niin vähän pitemmän sarjan pummailu kenties? ei mitää 50 toiston kestävyyttä kuitenkaa ollu mielessä, ellei tuo viimeinenki kummari jää löysäks heh

Kuinkas te olette treenanneet näillä, jos käytössä on vain gripperi jonka saa hyvällä tuurilla juuri kiinni. Tekniikassa vähän hakemista kun sormet meinaa valua väliin. Ennätys 2-3 sulkua, jonain päivänä ei mene kiinni kertaakaan.

1.5, 2 ja 2.5 tuli just postista.. Oikeella meni kerran 1.5 kiinni (käyttäny remmejä 6 vuotta.) Tehny nyt avustettuja toistoja muna pystyssä.. Ei malttas lopettaa, tosi kivoja leluja!

Kuinkas te olette treenanneet näillä, jos käytössä on vain gripperi jonka saa hyvällä tuurilla juuri kiinni. Tekniikassa vähän hakemista kun sormet meinaa valua väliin. Ennätys 2-3 sulkua, jonain päivänä ei mene kiinni kertaakaan.

Aika nopeasti niissä kehittyy. Gripperit kun sain niin oli tosi nihkeetä, tuntui ettei mitään saa suljettua. Ei tarvinnut montaa kuukautta kuitenkaan jauhaa kun meni kolmonen kiinni (ei nyt sertinä, mutta meni kuitenkin). Sarjoja en tehnyt minkäänlaisia, aina vaan ykkösiä tai vajaita kunnes ne sit meni vaan kiinni.

1.5, 2 ja 2.5 tuli just postista.. Oikeella meni kerran 1.5 kiinni (käyttäny remmejä 6 vuotta.) Tehny nyt avustettuja toistoja muna pystyssä.. Ei malttas lopettaa, tosi kivoja leluja!

Ei kannata ylitreenata niitäkään. 2 treeniä max viikossa, alkuun toki kehittyy vaikka miten mutta jossain kohtaan pitää järkeistää.

Sen voi auttaa kiinni, pääasia on että pitää pohjassa niin kauan kunnes käsi väkisin aukeaa, sillä ne voimat kasvaa tuhottoman nopeasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan toi traineri mulle sopiva. Mavessa 120kg 5 toiston sarjat menee myötäotteella mutta alkaa vähän lipsumaan 4. ja 5. toistolla ja 130kg 3 toistoa aika maksimi mitä saan myötäotteella, kunnes ote pettää

Onkohan toi traineri mulle sopiva. Mavessa 120kg 5 toiston sarjat menee myötäotteella mutta alkaa vähän lipsumaan 4. ja 5. toistolla ja 130kg 3 toistoa aika maksimi mitä saan myötäotteella, kunnes ote pettää

Ykkönen vois olla hyvä kai, ehkä jopa #1.5, mulla rupee mavessa lipsumaan 100 kilollakin ilman vetoremmejä 10. toiston kohdalla, ja #1:llä saan kuitenkin jotain yli 15 toistoa.

Painatko peukalolla etusormea kun puristat tankoa tai onko muuten minkäänlaista sormilukkoa?

Ykkönen vois olla hyvä kai, ehkä jopa #1.5, mulla rupee mavessa lipsumaan 100 kilollakin ilman vetoremmejä 10. toiston kohdalla, ja #1:llä saan kuitenkin jotain yli 15 toistoa.

Ei ole toisiinsa yhteydessä mitenkään. Itse pidän helposti 180 kg näpeissä ja kaveri vain 120kg mutta gripperi lähtötaso hänellä hieman parempi. Vaikka grippereitä menee vähän paremmin kiinni (puolikas ismopi) niin ei ole vaikuttanut tangon pysymiseen kummallakaan.

Onko täällä muita pienikätisiä vai onko kaikkien koura luokkaa lapio?

Mulle on mahdotonta saada hyvä ote, jos yrittää esim. korttisulkua, sormet eivät yksinkertaisesti yllä ympäri mikäli gripperin toinen puoli on optimaalisessa kohdassa kämmenpohjassa. Olen asetellut gripperin tämän http://www.youtube.com/watch?v=Qj9Ue9co4us videon tavoin toisella kädellä auttaen tuon alun, että saa jämäkän otteen.

#1:llä aloitin loppuvuodesta 2010 (en saanut kertaakaan kiinni aluksi), jolla on-off tyylistä treeniä aika pitkään vailla mainittavaa kehitystä. Vasta kun malttoi reilu kuukauden tehdä säännöllisesti pari kolme kertaa viikossa niin alkoi tapahtua. Tuon jakson jälkeen 1:llä meni ~10 toistoa ja tilasin #2, joka suurena yllätyksenä menikin suoraan paketista otettuna kiinni melko kivuttomasti. "Nälkä" tässä touhussa senkun pahenee aina uuden sulun jälkeen :D

Ok, tämän takia on vaikea arvioida toisen puristuvoimaa, niin paljon tuollaisia pikkuseikkoja.

Mutta varmaan se Coc 1 vois olla hyvä, jos rahaa on niin sitten 1 ja 1,5.

1# ja 1.5# tilattiin tuossa kai noin kuukausi sitten, aluksi ei mennyt kumpikaan kiinni jäi 1# noin sentin vajaaksi molemmilla käsillä. Nyt menee 1# oikealla 11x ja vasemmalla _jopa_ 1x, 1.5# oikealla kerran ja vasurilla sentin vajaaksi. Onko vasurilla puristustekniikka perseestä tai siis onko vasemman puristustekniikka noin paljon enemmän perseestä kuin oikean vai onko vasemman ja oikean ero oikeasti näin suuri.. Olen siis oikeakätinen.

Noh, sitten kun alkaa saamaan 1.5# kiinni vasurillakin pariin kertaan niin laitankin seuraava(t?)n tilaukseen.

Ero voi olla (erittäin) suuri. Mitä enemmän käyttää käsiään vaikka töissä sitä suuremmaksi tuo ero voi muodostua. Itsekkin tulee kaikki puristukset tehtyä oikealla ja sen kyllä huomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom